Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι προβλέπεται για την παγκόσμια αγορά γαστρονομικού τουρισμού έως το 2032 - Οι εκτιμήσεις για Ευρώπη

Τι προβλέπεται για την παγκόσμια αγορά γαστρονομικού τουρισμού έως το 2032 - Οι εκτιμήσεις για Ευρώπη
Οι ταξιδιώτες επανεξετάζουν τις συνέπειες της κατανάλωσης τους με vegan, χορτοφάγους και ευέλικτους να κυριαρχούν στον τουρισμό τροφίμων

Η παγκόσμια αγορά γαστρονομικού τουρισμού προβλέπεται να επεκταθεί, σύμφωνα με το Future Market Insights (FMI).
Ο αριθμός όσων ταξιδεύουν για να γνωρίσουν τις τοπικές κουζίνες, τα τρόφιμα και τα ποτά, αυξάνεται.
Η ζήτηση της παγκόσμιας αγοράς γαστρονομικού τουρισμού προβλέπεται ότι θα ξεπεράσει τα 977,3 δις δολάρια το 2022 και εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 4.530,9 δις έως το 2032 με CAGR 16,6% κατά την προβλεπόμενη περίοδο.
Οι ταξιδιώτες επανεξετάζουν τις συνέπειες της κατανάλωσης τους με vegan, χορτοφάγους και ευέλικτους να κυριαρχούν στον τουρισμό τροφίμων.

Τι αναζητούν οι χορτοφάγοι και οι vegan τουρίστες

Οι χορτοφάγοι και οι vegan τουρίστες αναζητούν στο διαδίκτυο και σε άλλες πηγές επιλογές που τους ταιριάζουν.
Είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να γνωρίσουν καινούργιους ανθρώπους που έχουν το ίδιο πνεύμα.
Επιπλέον, η διείσδυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η προώθηση μοναδικών εμπειριών τροφίμων και ποτών είναι ένας άλλος παράγοντας που ωθεί τη ζήτηση στην αγορά του γαστρονομικού τουρισμού.
Οι ταξιδιώτες Gen Zs και οι baby boomers γίνονται γρήγορα η πιο σημαντική ομάδα-στόχος.
Η αυξημένη προσοχή γύρω από την γαστρονομία, τόσο σε προγράμματα στην τηλεόραση όσο και στις διαδικτυακές υπηρεσίες ροής, τροφοδοτεί επίσης τη ζήτηση στην αγορά.

Τι δείχνει η μελέτη αγοράς γαστρονομικού τουρισμού

  • Η Ευρώπη κυριάρχησε στην παγκόσμια αγορά του γαστρονομικού τουρισμού και κατείχε το μεγαλύτερο μερίδιο εσόδων από το 2021.
  • Η Γαλλία, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να ηγηθούν της αγοράς γαστρονομικού τουρισμού στην Ευρώπη.
  • Όσον αφορά το κανάλι κρατήσεων, το τμήμα των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων κατέχει το υψηλότερο μερίδιο αξίας στην αγορά του γαστρονομικού τουρισμού.
  • Όσον αφορά τον τύπο δραστηριότητας, το τμήμα των φεστιβάλ φαγητού προηγείται στο μερίδιο αγοράς, καθώς οι εκδηλώσεις φεστιβάλ φαγητού έχουν γίνει διαμορφωτές των τάσεων στον γαστρονομικό κόσμο.
  • Όσον αφορά τον τουριστικό τύπο, οι εγχώριοι ταξιδιώτες κυριάρχησαν στην αγορά του γαστρονομικού τουρισμού το 2021.

Σύμφωνα με την ανάλυση του FMI «οι περιοχές αγκαλιάζουν τη γαστρονομική τους ιστορία και ενσωματώνουν τη γαστρονομία στις τουριστικές τους προσφορές.
Επιπλέον, χώρες με πλούσιες γαστρονομικές παραδόσεις εστιάζουν στην ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού και παρέχουν κίνητρα στις τοπικές επιχειρήσεις να επενδύσουν σε αυτό το ταξιδιωτικό τμήμα».

Πού θα κινηθεί η ευρωπαϊκή αγορά γαστρονομικού τουρισμού έως το 2032

Η ευρωπαϊκή αγορά γαστρονομικού τουρισμού αναμένεται να σημειώσει ανάπτυξη με CAGR 9,4% έως το 2032 λόγω της συνεχώς αυξανόμενης ανησυχίας για τη βιωσιμότητα.
Οι ανησυχίες για την αειφορία αντικατοπτρίζονται στον τουρισμό τροφίμων μέσω της χρήσης βιώσιμων τροφίμων.
Οι τουρίστες προτιμούν να τρώνε βιολογικά τρόφιμα που παρασκευάζονται από την τοπική κοινότητα με κύρια συστατικά τροφίμων παρά μεγάλες αλυσίδες τροφίμων.
Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ορίζουν ότι τα αειφόρα τρόφιμα έχουν χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο, αποφεύγοντας τα φυτοφάρμακα και έχουν τοπικές αλυσίδες εφοδιασμού που έχουν δίκαια έσοδα για τους αγρότες και την υγεία.

Κυριαρχεί η γερμανική αγορά γαστρονομικού τουρισμού

Σύμφωνα με το FMI η γερμανική αγορά γαστρονομικού τουρισμού αναμένεται να κερδίσει έλξη κατά την προβλεπόμενη περίοδο (2022-2032).
Οι συνολικές πωλήσεις στη γερμανική αγορά γαστρονομικού τουρισμού αντιπροσωπεύουν το 4-8% της παγκόσμιας πίτας.
Η Γερμανία είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο για τους τουριστικούς προορισμούς και το φαγητό της.
Η κύρια τάση που επηρεάζει τον τομέα του γαστρονομικού τουρισμού της Γερμανίας είναι η διαθεσιμότητα τοπικών φαγητών σε καφέ, εστιατόρια και άλλες εγκαταστάσεις.
Περισσότερες γαστρονομικές εκδρομές ζητούνται από ταξιδιώτες, καθώς θέλουν να μάθουν περισσότερα για τη γαστρονομική κουλτούρα της χώρας.

  • Η γερμανική αγορά γαστρονομικού τουρισμού εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 48.199 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2022.
  • Οι πωλήσεις στην αγορά γαστρονομικού τουρισμού προβλέπεται να αυξηθούν με ισχυρό 12,4% CAGR κατά την περίοδο πρόβλεψης.

Οι σημαντικότεροι παίκτες στην αγορά του γαστρονομικού τουρισμού

Οι παίκτες που δραστηριοποιούνται στην παγκόσμια βιομηχανία γαστρονομικού τουρισμού έχουν υιοθετήσει διάφορες αναπτυξιακές στρατηγικές για να επεκτείνουν το μερίδιο αγοράς τους, να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες της αγοράς και να αυξήσουν την κερδοφορία στην αγορά. Οι σημαντικότεροι παίκτες στην αγορά του γαστρονομικού τουρισμού είναι:

  • Abercrombie & Kent USA
  • Classic Journeys
  • G Adventures
  • Greaves Travel Ltd
  • India Food Tour
  • ITC Travel Group Limited
  • The FTC4Lobe Group
  • Topdeck Travel
  • The Travel Corporation
  • Gourmeton Tour Culinary Adventures
  • International Culinary Tours
  • Butterfield & Robinson Inc.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης