Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποια είναι τα 10 πιο ισχυρά ταξιδιωτικά πρακτορεία αυτή την στιγμή

Ποια είναι τα 10 πιο ισχυρά ταξιδιωτικά πρακτορεία αυτή την στιγμή
Η κατάταξη του 2022 αφήνει περιθώρια για αρκετή αισιοδοξία, δίνοντας και μια σαφή εικόνα για το ποιες εταιρείες ηγούνται του κλάδου

Τα 10 πιο ισχυρά ταξιδιωτικά πρακτορεία αποκαλύπτει η Power List 2022 του Travel Weekly.
Πρόκειται για μια ετήσια κατάταξη των μεγαλύτερων, πιο επιτυχημένων εμπόρων λιανικής στον ταξιδιωτικό κλάδο, με βάση τις πωλήσεις του 2021.
Ωστόσο καθώς τα ταξίδια συνεχίζουν να ανακάμπτουν στα μέσα του 2022, υπάρχουν στοιχεία για τα ταξιδιωτικά γραφεία με τη μεγαλύτερη δυναμική αυτή τη στιγμή και αναφέρονται στη λίστα.
Παράλληλα, η κατάταξη του 2022 αφήνει περιθώρια για αρκετή αισιοδοξία, δίνοντας και μια σαφή εικόνα για το ποιες εταιρείες ηγούνται του κλάδου.
Ο συνεχιζόμενος αντίκτυπος της πανδημίας COVID-19 ανάγκασε το Travel Weekly να παγώσει τις κατατάξεις πέρυσι, καθώς πολλά πρακτορεία δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στο παραδοσιακό ελάχιστο όριο πωλήσεων που έπρεπε να ληφθεί υπόψη.

Ποια είναι τα 10 πιο ισχυρά ταξιδιωτικά πρακτορεία αυτή την στιγμή

1. Booking Holdings
Οι πωλήσεις του Booking Holdings έφτασαν τα 76,6 δις δολάρια πέρυσι. Επιπλέον, ο όμιλος ανέφερε 27,3 δις δολάρια σε ακαθάριστες ταξιδιωτικές κρατήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση 129% από το προηγούμενο έτος και το υψηλότερο τριμηνιαίο ποσό στην ιστορία της εταιρείας.

2. Expedia Group
Ο Expedia Group έπεσε από την πρώτη θέση το 2022, ενώ είχε 72,4 δις δολάρια σε πωλήσεις πέρυσι.
Το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι ακαθάριστες κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 58% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα και μειώθηκαν μόλις κατά 17% από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.

3. BCD Travel
Η BCD Travel -εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών- με παρουσία σε έως και 107 χώρες, έχει ανέβει μία θέση από πέρυσι αφού ανέφερε πωλήσεις 7,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021.
Η εταιρεία έκανε πολλές μεγάλες κινήσεις το 2021, συμπεριλαμβανομένης της υπογραφής συμφωνίας με την Delta Air Lines για να αντισταθμίσει τα ταξίδια των εργαζομένων της μέσω επενδύσεων σε βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα.

4. American Express Global Business Travel
Η American Express Global Business Travel έπεσε κατά μία θέση από το 2021, αλλά παραμένει σταθερά στην πρώτη πεντάδα.
Ανέφερε 6,8 δις δολάρια σε πωλήσεις πέρυσι, καθώς και 3,7 δις δολάρια σε κέρδη νέων πελατών και ποσοστό διατήρησης πελατών 95%.
Οι συναλλαγές της έφτασαν το 61% των επιπέδων του 2019 για την εβδομάδα που έληξε στις 2 Απριλίου, σημειώνοντας αύξηση 33 μονάδων από τα μέσα Ιανουαρίου.

5. CWT
Η ιδιωτική εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών CWT παραμένει σταθερή στην πέμπτη θέση για το 2022, παρά την αίτηση πτώχευσης πέρυσι.
Παρόλα αυτά, η εταιρεία απέκτησε 350 εκατομμύρια δολάρια σε νέα μετοχική χρηματοδότηση και βλέπει μια σταθερή ανάκαμψη στα επαγγελματικά ταξίδια.

6. American Express Travel
Το American Express Travel ανέβηκε δύο θέσεις σε σχέση με πέρυσι, καθώς η εταιρεία αναφέρει ότι οι δαπάνες για ταξίδια ξεπερνούν τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
Ο πάροχος πλήρους υπηρεσίας ταξιδιωτικών και lifestyle υπηρεσιών για τους κατόχους καρτών American Express είδε τις πωλήσεις να φτάνουν στα 4,9 δις δολάρια πέρυσι.

7. Corporate Travel Management
Το Corporate Travel Management (CTM) ήταν μεταξύ των μεγαλύτερων ανοδικών το 2022, σκαρφαλώνοντας από την 11η στην έβδομη θέση και αναφέροντας πωλήσεις 2,55 δις δολαρίων το 2021.
Η CTM παρέμεινε χωρίς χρέη με επαρκή αποθεματικά μετρητών και επέστρεψε με κέρδος το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους.

8. Internova Travel Group
Η Internova Travel Group, παραμένει στην πρώτη 10άδα για το 2022, αφού ανέφερε πωλήσεις 2,5 δις δολαρίων το 2021.
Οι θυγατρικές της εταιρείας περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τους Travel Leaders Group, Cruise Specialists και Nexion Travel Group.

9. Fareportal
Η Fareportal -εταιρεία τεχνολογίας πίσω από τις OTA CheapOair και One Travel- ανέβηκε μία θέση σε σχέση με πέρυσι, αλλά εξακολουθεί να έχει μεγάλους στόχους αφού έκανε πωλήσεις 2,2 δις δολαρίων το 2021.
Για φέτος στοχεύει σε ανάπτυξη 25% και αναμένει πλήρως να επιτύχει ή να υπερβεί τον στόχο.

10. Direct Travel και Hopper

  • Η Direct Travel, με πωλήσεις 2 δις δολαρίων το 2021 -που προσφέρει υπηρεσίες για επαγγελματικά ταξίδια, συναντήσεις και κίνητρα, ομαδικά ταξίδια και διακοπές- έπεσε μόνο μία θέση από πέρυσι.
  • Η Hopper αύξησε τα έσοδα της από έτος σε έτος έως και 300% πέρυσι. Επί του παρόντος προβλέπει ότι τα έσοδα του 2022 θα είναι 30 φορές περισσότερα από το 2019.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης