Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τα σχέδια για διακοπές το 2022 από τις Γερμανόφωνες αγορές

Τα σχέδια για διακοπές το 2022 από τις Γερμανόφωνες αγορές
Οι ειδικοί αναμένουν ότι ο πολύ καλός όγκος κρατήσεων δεν θα παραμείνει μόνιμα σε αυτό το επίπεδο μετά από μια περαιτέρω, βραχυπρόθεσμη αύξηση

Η συμπεριφορά κρατήσεων για διακοπές, αποσυνδέεται ολοένα και περισσότερο από την κατάσταση πανδημίας, στις Γερμανόφωνες αγορές.
Αυτό διαπιστώνει μελέτης της πύλη κράτησης σύντομων ταξιδιών Kurz-mal-weg (KMW) που ανέλυσε τα δεδομένα των κρατήσεων της για το 2022.
Τα αποτελέσματα παρέχουν πληροφορίες για τη συμπεριφορά κρατήσεων καθώς και για τα ταξιδιωτικά μοτίβα των παραθεριστών από τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία.
Εκτός από την αβεβαιότητα σχετικά με την κατάσταση των μακροπρόθεσμων κρατήσεων, ο τουρισμός, καθώς και η ξενοδοχειακή βιομηχανία, αντιμετωπίζουν αυτήν τη στιγμή το ερώτημα εάν και πότε θα αυξηθεί η ζήτηση κρατήσεων φέτος. Τα δεδομένα παρέχουν τις πρώτες απαντήσεις.
«Στο παρελθόν, μπορούσαμε να αναγνωρίσουμε μια ισχυρή συσχέτιση μεταξύ των κρουσμάτων και των κρατήσεων, δήλωσε ο Stephan Kloss, διευθύνων σύμβουλος της KMW.
Ενώ οι εισερχόμενες κρατήσεις μας έφτασαν στο χαμηλό εξαμήνου τον Οκτώβριο του 2021 με αυξανόμενους αριθμούς κρουσμάτων, επί του παρόντος έχουν σχεδόν επιστρέψει στο καλοκαιρινό επίπεδο.
Έτσι, μπορούμε επί του παρόντος να προσβλέπουμε σε δέκα φορές υψηλότερο όγκο κρατήσεων παρά τον Οκτώβριο».

Μακροχρόνιες κρατήσεις και ταξίδια στο εξωτερικό σε άνοδο

Ωστόσο, οι ειδικοί αναμένουν ότι ο πολύ καλός όγκος κρατήσεων δεν θα παραμείνει μόνιμα σε αυτό το επίπεδο μετά από μια περαιτέρω, βραχυπρόθεσμη αύξηση.
Σε αντίθεση με τα δύο τελευταία χρόνια, όπου οι κρατήσεις για διακοπές γίνονταν μάλλον αυθόρμητα λόγω της αβέβαιης κατάστασης της πανδημίας, φέτος οι πελάτες αποφασίζουν νωρίτερα για τις ταξιδιωτικές τους κρατήσεις.
Αυτά τα ταξιδιωτικά μοτίβα έχουν παρατηρηθεί για παράδειγμα στον αριθμό των μακροπρόθεσμων κρατήσεων, που για την ταξιδιωτική πύλη αντιπροσωπεύουν το 45%.
Στη περίοδο του 2019, το μερίδιο των μακροπρόθεσμων κρατήσεων ήταν 32%.
«Μπορούμε ήδη να δούμε μια αλλαγή στη συμπεριφορά κρατήσεων των πελατών μας, εξηγεί ο Stephan Kloss.
Αυτό υπογραμμίζεται επίσης από μια πρόσφατη ανάλυση του HolidayCheck για το περιοδικό Focus, σύμφωνα με την οποία ένας στους τρεις ταξιδιώτες έχει ήδη κλείσει τις διακοπές του για φέτος.
Μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή είναι το ζήτημα των δημοφιλών ταξιδιωτικών προορισμών.
Οι ηλιόλουστοι προορισμοί όπως η Τουρκία ή η Αίγυπτος βρίσκονται στις πρώτες θέσεις για το 2022. Η Γερμανία, από την άλλη πλευρά, δεν μπαίνει στις πρώτες επτά θέσεις.
Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να δώσουν προσοχή σε αυτές τις προβλέψεις για να εξασφαλίσουν από νωρίς βασική πληρότητα. Το βραχυπρόθεσμο pickup θα μπορούσε να είναι χαμηλότερο φέτος».

Οι προβλέψεις για τα ξενοδοχεία πόλης

Ενώ τα ξενοδοχεία διακοπών μπόρεσαν να καταγράψουν αριθμό ρεκόρ επισκεπτών τα τελευταία χρόνια, τα ξενοδοχεία στις μεγάλες πόλεις, εξακολουθούν να πλήττονται. Κι αυτό, λόγω έλλειψης επισκεπτών σε εμπορικές εκθέσεις, συμμετεχόντων στο συνέδριο ή επιχειρηματιών ταξιδιωτών.
Ήδη το πρώτο εξάμηνο του 2021, τα ξενοδοχεία της πόλης δεν επωφελήθηκαν σχεδόν καθόλου από τον τουρισμό.
Για παράδειγμα, το μερίδιο των κρατήσεων ξενοδοχείων πόλης για σύντομα ταξίδια ήταν σταθερό μόνο στο 20% περίπου από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο.
Όπως είχε προβλεφθεί σε προηγούμενη ανάλυση κρατήσεων από την KMW, η ξενοδοχειακή βιομηχανία της πόλης μπόρεσε να καλύψει τη διαφορά κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Και τον Αύγουστο του 2021 κατέγραψε μερίδιο 44% στις εισερχόμενες κρατήσεις στην ηλεκτρονική πύλη.
Οι ειδικοί αναμένουν μια θετική εξέλιξη για τον τουρισμό της πόλης το 2022. Το ποσοστό των κρατήσεων είναι ήδη 33%, με σημαντικά υψηλότερο επίπεδο εισερχόμενων κρατήσεων από ό,τι το 2021.
Μόλις γίνουν και πάλι πλήρως δυνατές προσφορές εκδηλώσεων και αναψυχής που είναι τόσο τυπικές για ταξίδια στην πόλη, ο όγκος κρατήσεων για αστικούς προορισμούς θα αυξηθεί κατακόρυφα για άλλη μια φορά.

Διακοπές με αυξημένη ανάγκη για ψυχαγωγία

Ένα άλλο ταξιδιωτικό μοτίβο αποκαλύπτει ότι η «ευεξία και ομορφιά» και τα «πάρκα αναψυχής και ζωολογικοί κήποι» είναι ιδιαίτερα δημοφιλή.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ωστόσο, άρχισαν να εστιάζονται όλο και περισσότερο σε υπαίθρια θέματα όπως η πεζοπορία, η ποδηλασία ή οι ανεξάρτητες περιηγήσεις για ανακάλυψη πόλεων.
Η πύλη σύντομων ταξιδιών πιστεύει ότι οι υπαίθριες δραστηριότητες θα διαδραματίσουν επίσης σημαντικό ρόλο το 2022.
«Βλέπουμε μια μεγάλη παγωμένη ζήτηση για ταξίδια που επικεντρώνονται σε επισκέψεις σε σπα, πάρκα αναψυχής, εκδρομές σε ζωολογικούς κήπους. Κι αυτό λόγω των περιορισμών εδώ και πολύ καιρό. Αλλά οι ταξιδιώτες θέλουν τώρα να ενσωματώσουν αυτές τις δραστηριότητες στις επόμενες διακοπές τους», λέει ο Stephan Kloss.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης