Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιες ξενοδοχειακές υπηρεσίες είναι κορυφαία προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες

Ποιες ξενοδοχειακές υπηρεσίες είναι κορυφαία προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες
Τώρα περισσότερο από ποτέ, η ευγενική εξυπηρέτηση είναι κορυφαία προτεραιότητα

Εννέα στους δέκα ταξιδιώτες κατατάσσουν την εξαιρετική εξυπηρέτηση ως πιο σημαντική όταν μένουν σε ξενοδοχείο. Αυτό προέκυψε από νέα παγκόσμια μελέτη των ξενοδοχείων voco της IHG Hotels & Resorts.
Ειδικότερα, η καθαριότητα στα ξενοδοχεία και άλλες βασικές ανάγκες κατατάσσονται ιδιαίτερα υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Επίσης οι άνθρωποι νοιάζονται πολύ για το πώς τους προσεγγίζουν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και θέλουν να διασφαλίσουν ότι αισθάνονται άνετα. Τόσο σωματικά όσο και με τον εαυτό τους.
Οι ταξιδιώτες είναι επίσης έτοιμοι να επανασυνδεθούν μετά την πανδημία.

Εξυπηρέτηση με ευγένεια

Τώρα περισσότερο από ποτέ, η ευγενική εξυπηρέτηση είναι κορυφαία προτεραιότητα. Καθώς το ταξιδιωτικό τοπίο εξελίσσεται, η εξυπηρέτηση είναι το κλειδί για την κάλυψη των προσδοκιών των επισκεπτών.
Το 65% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι το προσωπικό του ξενοδοχείου πρέπει να συμπεριφέρεται με φιλικό τρόπο προς τους επισκέπτες.
Οι μισοί λένε ότι θέλουν να μπορούν να μιλήσουν με το προσωπικό και το αντίστροφο με φιλικό τρόπο.
Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί (48%) των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι μια φιλική, προσιτή και εξατομικευμένη εμπειρία είναι πιο σημαντική από ποτέ μετά την πανδημία.

Ζήτηση για απροσδόκητες προσφορές

Οι ταξιδιώτες λαχταρούν απροσδόκητες προσφορές υπηρεσιών. Ενώ οι ταξιδιώτες αναμένουν ότι οι βασικές ανάγκες του ξενοδοχείου τους θα καλύπτονται, οι επισκέπτες θέλουν επίσης απροσδόκητες προσφορές που ξεπερνούν και πέρα.

  • Ένας στους τρεις (33%) επιθυμεί περισσότερα ξενοδοχεία να προσφέρουν comfort food αργά το βράδυ.
  • Το 29% επιθυμεί βελτιωμένες ανέσεις στο μπάνιο για περισσότερο χρόνο.
  • Το 29% επιθυμεί απογευματινό τσάι στο δωμάτιο ή happy hour απευθείας στο δωμάτιό του.
  • Περίπου το ένα τέταρτο (26%) θα απολάμβανε ένα εξατομικευμένο πακέτο καλωσορίσματος ή την επιλογή να πάρουν πρωινό στο κρεβάτι.

Οι επιθυμίες των ταξιδιωτών ποικίλλουν επίσης ανά τοποθεσία.
Για παράδειγμα, το comfort food αργά το βράδυ ήταν στην κορυφή της λίστας των επιθυμητών προσφορών υπηρεσιών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Οι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ επιθυμούσαν να ζητήσουν το αγαπημένο τους κοκτέιλ ή επιδόρπιο εκ των προτέρων.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης