Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πάνω από 1,5 εκατ. Γάλλους επισκέπτες θα ήθελε η Ελλάδα το 2022

Πάνω από 1,5 εκατ. Γάλλους επισκέπτες θα ήθελε η Ελλάδα το 2022

Οι ενθαρρυντικές ενδείξεις και οι κινήσεις για να αυξηθούν οι τουριστικές εισπράξεις

Σχετικά Άρθρα
Με απώτερο στόχο να «κλείσει την ψαλίδα» με το 2019 η Ελλάδα καταστρώνει τη στρατηγική της αντεπίθεση για το 2022 από νωρίς, σε ένα από τα «περισσότερο προνομιακά εδάφη που προμηνύουν και μεγαλύτερα περιθώρια ανάκαμψης: Tον τουρισμό της, όπως φάνηκε από τις φετινές υψηλές επιδόσεις του για τα δεδομένα της πανδημίας», τονίζουν άνθρωποι της αγοράς.

Μάλιστα την ώρα που οι διεθνείς αφίξεις συνεχίζονται… απτόητες και τον Οκτώβριο σε δημοφιλείς προορισμούς μακραίνοντας σε διάρκεια το ελληνικό καλοκαίρι, η Γαλλία παραμένει «σύμμαχος» της Ελλάδας και στον τουρισμό, εκπέμποντας τα πρώτα επίσημα σημάδια αισιοδοξίας για την επόμενη τουριστική σεζόν.

«Του χρόνου στην Κρήτη οι Γάλλοι θα υπερβούν τα νούμερα του 2019»

Τα μηνύματα που εισπράττει η Ελλάδα στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του Παρισιού IFTM Top Resa που βρίσκεται σε εξέλιξη, είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά, αφού σύμφωνα με παράγοντες της ελληνικής τουριστικής αλυσίδας, η φετινή έκπληξη από τη δυναμική των Γάλλων αναμένεται να συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά.
Οι Γάλλοι κάνουν έντονη την παρουσία τους τόσο σε νησιωτικούς προορισμούς, όσο και στην ηπειρωτική χώρα - εμφανέστερη σε σχέση με άλλες χρονιές, ενώ τον Ιούλιο... ξεπέρασαν ακόμα και τον εαυτό τους, καθώς η χώρα μας για πρώτη φορά αναδείχθηκε για αυτούς νούμερο 1 προορισμός, ενώ παραδοσιακά τα 2/3 του πληθυσμού της Γαλλίας προτιμούν να κάνουν διακοπές εντός των τειχών.
«Η αίσθηση που υπάρχει τόσο σε εμάς, όσο και στους μεγάλους Tour Operators, είναι ότι η γαλλική αγορά το 2022 θα μπορούσε πιάσει τουλάχιστον τα νούμερα του 2019 πανελλαδικά και ιδιαίτερα στην Κρήτη, αναμένεται να τα υπερβεί», τονίζει από τη γαλλική πρωτεύουσα ο πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου κ. Μανώλης Τσακαλάκης.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας για το 2019, η εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση από τη Γαλλία διαμορφώθηκε σε 1.541.800 ταξιδιώτες, ενώ οι εισπράξεις σε 1.090.000.000 ευρώ.

Η early campaign και η παράταση της σεζόν

Με διπλό στόχο ταξίδεψε στο Παρίσι ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας, με αφορμή τα επίσημα εγκαίνια της Top Resa, τις επαφές με τον Γάλλο ομόλογό του κ. Jean-Baptiste Lemoyne και παράγοντες της γαλλικής τουριστικής βιομηχανίας, αλλά και συναντήσεις με σημαντικούς «παίκτες» της παγκόσμιας τουριστικής σκακιέρας, ανάμεσά τους ανώτατα στελέχη αεροπορικών εταιρειών (Air France -Transavia) και Tour Operators:

  • την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν
  • την προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού, υψηλού επιπέδου

«Είναι προφανές, ότι με διάχυση των «διαθέσιμων» - όπως οι Γάλλοι - τουριστικών ροών σε λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς, η Ελλάδα επιδιώκει να επενδύσει σε Ευρωπαίους τουρίστες και εκτός εποχής», σημειώνει επιχειρηματίας από το χώρο του τουρισμού.
Σύμφωνα με τον κ. Κικίλια «έχουμε σπάσει το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο, οι επισκέπτες ακόμα και για τον Οκτώβριο θα είναι σε υψηλά επίπεδα», ο οποίος υπενθυμίζει ταυτόχρονα τη διπλή καμπάνια που τρέχει ο ΕΟΤ για το 2022.
Σκοπός του υπουργείου είναι να προωθήσει το ήπιο μεσογειακό κλίμα τόσο το φθινόπωρο όσο και την άνοιξη, όπως και τις φιλικές τιμές αυτή τη χρονική περίοδο και - μαζί με τον εναλλακτικό τουρισμό του χειμώνα - να καταφέρει να διατηρήσει «ζεστή» την τουριστική ζήτηση όλο το χρόνο, κάτι που το έχουν ανάγκη ιδιαίτερα η ελληνική περιφέρεια και οι επαρχιακοί προορισμοί.

Οι σχολικές διακοπές των Γάλλων και το safety first

«Οι Γάλλοι έχουν 16 εβδομάδες διακοπών για τα παιδιά τους, τις 8 στους καλοκαιρινούς μήνες και τις άλλες 8 μέσα στο φθινόπωρο, τον χειμώνα και την άνοιξη» ανέφερε ο κ. Κικίλιας.
Αν υπολογίσει κανείς την αύξηση της μέσης δαπάνης ανά τουρίστα κατά 20% μέσα στο φετινό καλοκαίρι, η γαλλική δεξαμενή θα μπορούσε να επεκταθεί τον Οκτώβριο, τα Χριστούγεννα, το Φεβρουάριο και το Πάσχα και να στηρίξει την ελληνική οικονομία και απασχόληση.
Όπως σημειώνουν παράγοντες από το χώρο του τουρισμού, υπάρχει μία πολύ θετική εικόνα στη Γαλλία όσον αφορά στη διαχείριση της πανδημίας στη χώρα μας και αυτό εκπέμπει σιγουριά.
Μάλιστα η Κρήτη είναι η πρώτη τους επιλογή και νούμερο 2 το Νότιο Αιγαίο, ενώ η Ελλάδα βρέθηκε φέτος σε ιδιαίτερα πλεονεκτική θέση έναντι βασικών ανταγωνιστών της στη γαλλική αγορά, όπως είναι το Μαρόκο, η Τυνησία και η Αίγυπτος, των οποίων η ιδιαίτερα χαμηλή εμβολιαστική κάλυψη αποτέλεσε αποτρεπτικό παράγοντα για διακοπές των Γάλλων στις συγκεκριμένες περιοχές. «Safety first» λένε οι Γάλλοι για τις διακοπές τους και εκ πεποιθήσεως δεν επισκέπτονται την Τουρκία», εξηγεί ο κ. Τσακαλάκης.

Νένα Ουζουνίδου
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης