Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι ρόλο θα διαδραματίσει το IoT στα ταξίδια μετά την πανδημία

Τι ρόλο θα διαδραματίσει το IoT στα ταξίδια μετά την πανδημία
Οι λειτουργικές και επιχειρηματικές δαπάνες μπορούν να βελτιωθούν με τη χρήση της τεχνολογίας IoT
Η τεχνολογία Internet of Things (IoT) μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των ανησυχιών των ταξιδιωτών σχετικά με την υγεία και ευεξία τους, σύμφωνα με τη GlobalData.
Παράλληλα, επιτρέπει στις ταξιδιωτικές και τουριστικές εταιρείες να συλλέγουν πληθώρα δεδομένων για μια σειρά εσωτερικών και εξωτερικών οφελών.
Όπως σημειώνει η εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης σημειώνει αυτή η τεχνολογία θα διαδραματίσει μεγαλύτερο ρόλο στα ταξίδια μετά την πανδημία.
Η έκθεση της GlobalData ” IoT στα ταξίδια και τον τουρισμό”, αποκαλύπτει πώς οι φορητές συσκευές τεχνολογίας σε αεροδρόμια και άλλους τερματικούς σταθμούς μεταφοράς μπορούν να επιτρέψουν στους ταξιδιώτες να εφαρμόζουν σωστές διαδικασίες κοινωνικής απόστασης.
Καθώς και να τηρούν άλλες οδηγίες συμμόρφωσης με την υγεία και την ασφάλεια, οι οποίες προκαλούν τη διάδοση του COVID-19.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αισθάνονται ασφαλείς οι ταξιδιώτες.
Οι λειτουργικές και επιχειρηματικές δαπάνες μπορούν να βελτιωθούν με τη χρήση της τεχνολογίας IoT.
Η συλλογή δεδομένων από αισθητήρες IoT θα μπορούσε να επιτρέψει στα τουριστικά αξιοθέατα να αναλύσουν εάν οι εργαζόμενοι κατανέμονται ομοιόμορφα σε ένα θεματικό πάρκο, για παράδειγμα. Μειώνοντας την πιθανότητα ορισμένων υπαλλήλων να είναι υπερβολικά απασχολημένοι, γεγονός που μπορεί να βελτιώσει την οργανωτική δέσμευση.
Αυτό το εσωτερικό όφελος δημιουργεί το πλεονέκτημα πώς οι πελάτες θα λαμβάνουν ταχύτερη εξυπηρέτηση.
Επιπλέον, το IoT μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να βελτιώσουν την ενεργειακή απόδοση και να καταπολεμήσουν την κλιματική αλλαγή. Παρακολουθώντας και βελτιστοποιώντας τη θερμοκρασία, το φωτισμό και τη συνολική κατανάλωση ενέργειας.

Δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών για τους πελάτες

Το IoT μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών για τους πελάτες με δύο βασικούς τρόπους.
Δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να ελέγχουν περισσότερες συσκευές ή υπηρεσίες μέσω μιας κεντρικής συσκευής. Όπως ένα tablet ή μια εφαρμογή για κινητά.
Οι εταιρείες που αποθηκεύουν δεδομένα που συλλέγονται από συσκευές με δυνατότητα IoT μπορούν να δημιουργήσουν στοχευμένες εξατομικευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ. ‘Η να θυμούνται τις προτιμήσεις των πελατών τους, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στην περίπτωση που επιστρέψουν.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης