Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Με ποιο τρόπο η Booking.com στρέφεται σε πιο καλές ταξιδιωτικές προτάσεις

Με ποιο τρόπο η Booking.com στρέφεται σε πιο καλές ταξιδιωτικές προτάσεις
Η Booking.com δοκιμάζει βελτιωμένα συστήματα όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI)

Η Booking.com δοκιμάζει βελτιωμένα συστήματα όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI). Στόχος της είναι η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών σε γρήγορα μεταβαλλόμενες αγορές με τη βοήθεια εξελιγμένων αναλυτικών δεδομένων.
Σε συνεργασία με Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ (UvA), το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Ντελφτ και το Mercury Machine Learning Lab – μέρος του Κέντρου Καινοτομίας για Τεχνητή Νοημοσύνη- αναζητά βελτιωμένα συστήματα προτάσεων.
Το εργαστήριο επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στον συγκεκριμένο τομέα των διαδικτυακών συστημάτων κρατήσεων ταξιδίων και υπηρεσιών σύστασης.
Η συνεργασία παρέχει τη μοναδική ευκαιρία δοκιμών σε τεχνικές AI στον πραγματικό κόσμο.
Επιτρέποντας την ανάπτυξη νέων μεθόδων για ευρεία εφαρμογή. Όπως για παράδειγμα στην κινητικότητα, την ενέργεια ή την υγειονομική περίθαλψη.
Κάθε μέρα, εκατομμύρια ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο αναζητούν ιδέες και αποφασίζουν για τα ταξίδια τους στο Booking.com.
Με όλες αυτές τις αναζητήσεις και τα κλικ στις φωτογραφίες καταλυμάτων και τα αποτελέσματα αναζήτησης, η Booking.com έχει πληθώρα πληροφοριών. Αυτό μπορεί να την βοηθήσει να κάνει αλλαγές στην πλατφόρμα για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών.

Με ποιο τρόπο η Booking.com στρέφεται σε πιο καλές προτάσεις

Ένας τρόπος να καταλάβουμε τι αποτελεί καλή πρόταση είναι να δούμε τι έχουν επιλέξει οι προηγούμενοι ταξιδιώτες και τις εμπειρίες που απέδωσαν οι επιλογές τους.
Οι τεχνικές μηχανικής είναι κατάλληλες για την εκμάθηση τέτοιων συνδέσεων και προτιμήσεων.
Ωστόσο, το πρόβλημα είναι ότι οι συνδέσεις και οι προτιμήσεις που βρίσκονται στα δεδομένα δεν ενημερώνονται μόνο από τις επιλογές άλλων ταξιδιωτών. Αλλά και από τις προτάσεις και τις επιλογές που το έδειξε το σύστημα.
Στο εργαστήριο ερευνητές από το UvA και το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Ντελφτ θα συνεργαστούν με επιστήμονες δεδομένων από την Booking.com. Και θα αναπτύξουν μεθόδους που θα διασφαλίσουν ότι οι συνδέσεις παραμένουν ακριβής σε νέο ή διαφορετικό πλαίσιο.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης