Τελευταία Νέα
Speculator

Eurobank: Υποχρεωτική μηνιαία χρέωση για να κάνεις συναλλαγές με χρεωστικές κάρτες - Ποιοι εξαιρούνται

Eurobank: Υποχρεωτική μηνιαία χρέωση για να κάνεις συναλλαγές με χρεωστικές κάρτες - Ποιοι εξαιρούνται
Εξαίρεση κάνει μόνο για πελάτες που τηρούν το λογαριασμό μισθοδοσίας ή σύνταξης στην τράπεζα ή είναι πελάτες του Personal Banking και του Private Banking…
Σχετικά Άρθρα
Κι όμως, για να κάνεις συναλλαγές με χρεωστική κάρτα πρέπει να έχεις … πακέτο με το οποίο θα χρεώνεσαι κάθε μήνα.
Αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις συναλλαγές με χρεωστική κάρτα οι οποίες βεβαίως είναι απολύτως υποχρεωτικές κατά την ελληνική πολιτεία προκειμένου να πιάσεις το αφορολόγητο ενώ δεν μπορείς να κάνεις αγορά με μετρητά αν η συναλλαγή είναι πάνω από 500 ευρώ.
Όλα αυτά συμβαίνουν στην Eurobank η οποία μάλιστα στέλνει και μεταχρονολογημένα επιστολές στους πελάτες της όπου ουσιαστικά οι προθεσμίες εναντίωσης έχουν παρέλθει.
Η τράπεζα με το πρόσχημα μείωσης των προμηθειών ουσιαστικά επιβάλλει σε όλους τους πελάτες της μηναία προμήθεια αν θέλουν να κάνουν συναλλαγές με τις χρεωστικές κάρτες που η ίδια τους έχει διαθέσει.
Εξαίρεση κάνει μόνο για πελάτες που τηρούν το λογαριασμό μισθοδοσίας ή σύνταξης στην τράπεζα ή είναι πελάτες του Personal Banking και του Private Banking.
Για να είσαι όμως πελάτης του Personal Banking πρέπει να έχεις πάνω από 50.000€ σε καταθετικά, επενδυτικά ή/και τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα και τουλάχιστον 4 ενεργά προϊόντα ή υπηρεσίες στην Eurobank.
Ουσιαστικά δηλαδή με την πρακτική της τράπεζας μόνο όσοι έχουν και άλλες σχέσεις μαζί και δεν διατηρούν απλά έναν καταθετικό λογαριασμό μπορούν να διατηρούν κάρτα χωρίς χρέωση.
Μάλιστα καλεί για εναντίωση σε προθεσμίες που έχουν παρέλθει (θα χρεώσει άραγε εκ των υστέρων χωρίς προηγούμενη συγκατάθεση του πελάτη;) και ενημερώνει τους πελάτες της όταν αν πάρουν το πακέτο οι κάρτες που θα έχουν θα είναι … αναληπτικές δηλαδή θα μπορούν να χρησιμοποιούνται για αναλήψεις, καταθέσεις και μεταφορές αλλά μόνο σε ίδιους λογαριασμούς.
Είναι αξιοσημείωτο επίσης ότι ακόμα και σε δανειακούς λογαριασμούς με συνδεδεμένο λογαριασμό που πληρώνεται το δάνειο εφαρμόζεται το ίδιο καθεστώς.
Είναι προφανές ότι αν όλες οι τράπεζες εφαρμόσουν την ίδια πρακτική ο κάθε πελάτης θα πρέπει να συναλλάσσεται ουσιαστικά με μια και μόνο τράπεζα αν θέλει να έχει χρεωστική κάρτα χωρίς χρέωση.
Δηλαδή θα πρέπει να κάνει όλες τις συναλλαγές του με μια χρεωστική κάρτα.

Ακολουθεί το κείμενο που αποστέλλεται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στους πελάτες της Eurobank

“Αγαπητέ κ. …….,

Με το My Blue Advantage αποκτάτε νέες δυνατότητες στη συνεργασία σας με την Eurobank

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι στόχος μας είναι να σας παρέχουμε καινοτόμες λύσεις για τις καθημερινές σας ανάγκες και δραστηριότητες. Αναγνωρίζοντας την τάση για ψηφιακές τραπεζικές συναλλαγές, επανασχεδιάζουμε προϊόντα για ιδιώτες που εξασφαλίζουν όφελος, ευκολία και ασφάλεια στις συναλλαγές και προνόμια σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Σε αυτό το πλαίσιο, δημιουργήσαμε το πακέτο My Blue Advantage του προγράμματος συναλλαγών και προνομίων My Advantage Banking με το οποίο θα συνδεθεί κάθε λογαριασμός πληρωμών (σε ευρώ) που τηρείτε για τις ιδιωτικές σας ανάγκες (αναλήψεις, καταθέσεις, πληρωμές οργανισμών, μεταφορές και αγορές) καθώς και κάθε τέτοιος νέος λογαριασμός που θα ανοίξετε ως πρώτος δικαιούχος.

Το πακέτο My Blue Advantage περιλαμβάνει:

Τήρηση λογαριασμού μέσα από τον οποίο σας παρέχονται υπηρεσίες πληρωμών.
Εκτέλεση μίας (1) πάγιας εντολής τον μήνα για αυτόματες πληρωμές οργανισμών.
Αποστολές χρημάτων έως 500€ ημερησίως, από το Eurobank Mobile App με την υπηρεσία IRIS Payments.
Έκδοση χρεωστικής κάρτας για ιδιώτες Debit Mastercard ή Personal Banking Debit Visa.
Συμμετοχή της χρεωστικής κάρτας σας στο πρόγραμμα επιβράβευσης καρτών €πιστροφή.
Μοναδικά προνόμια και εκπτώσεις στις επιχειρήσεις Κωτσόβολος, Praktiker, ELPEDISON και Vodafone.
To My Blue Advantage παρέχεται με μηνιαίο κόστος μόλις 0,60€ ανά συνδεδεμένο λογαριασμό ανεξάρτητα από τον αριθμό των συνδικαιούχων. Δείτε αναλυτικά το εκάστοτε τιμολόγιο εργασιών της Eurobank.
Εφόσον συμφωνείτε με τη μετάβασή σας στο πακέτο My Blue Advantage, δεν απαιτείται να κάνετε κάτι. Η αυτόματη ένταξη κάθε λογαριασμού σας στο πακέτο My Blue Advantage θα πραγματοποιηθεί στις 13.03.2023 και η 1η πληρωμή στις 03.04.2023. Η πληρωμή θα γίνεται την πρώτη εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα.
Αν δεν επιθυμείτε να ενταχθείτε στο πακέτο My Blue Advantage, έχετε τη δυνατότητα έως 09.03.2023:
Να μετατρέψετε τον λογαριασμό σας στον νέο λογαριασμό «Αποταμιεύω Τώρα» μέσα από το e Banking, το EuroPhone Banking ή σε κατάστημα Eurobank. Με τον λογαριασμό αυτόν, μπορείτε να κάνετε μόνο αναλήψεις, καταθέσεις και μεταφορές χρημάτων εντός Eurobank σε λογαριασμούς που είστε δικαιούχος ή συνδικαιούχος. Δείτε αναλυτικά εδώ.
Να μετατρέψετε τον λογαριασμό σας σε λογαριασμό «Εξυπηρέτηση Δανείου» μέσα από το e Banking ή σε κατάστημα Eurobank. Δείτε αναλυτικά εδώ.
Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε άλλο λογαριασμό πληρωμών, δεν μπορείτε να διατηρείτε χρεωστική κάρτα με συμμετοχή στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή, αλλά μπορείτε να αποκτήσετε τη νέα αναληπτική κάρτα Eurobank Cash Card Cirrus για αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών σε ATM.
Να κλείσετε τον λογαριασμό σας μέσα από το e Banking σας, το EuroPhone Banking ή με επίσκεψη σε ένα κατάστημα Eurobank.
Επιπλέον, μπορείτε να έχετε το πακέτο My Blue Advantage χωρίς κόστος για κάθε λογαριασμό σας:
Εάν μεταφέρετε τη μισθοδοσία ή τη σύνταξή σας στην Eurobank
Εάν είστε πελάτης Personal Banking ή Private Banking.
Για περισσότερες πληροφορίες, τηλεφωνήστε στην ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών για τα πακέτα συναλλαγών και προνομίων.
Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 21:00: 2109555450
Μπορείτε να ανακαλύψετε και τα υπόλοιπα πακέτα My Silver Advantage, My Gold Advantage και My Platinum Advantage που προσφέρουν επιπλέον προνόμια και να δείτε πώς μπορείτε να ωφελείστε ακόμα περισσότερο!

Με εκτίμηση,
Τράπεζα Eurobank»

Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης