Τελευταία Νέα
Οικονομία

Ο Γεωργιάδης αμφισβητεί τη ΓΣΕΕ για την αγοραστική δύναμη: Σε αυτές τις γιορτές είδατε μιζέρια γύρω σας;

Ο Γεωργιάδης αμφισβητεί τη ΓΣΕΕ για την αγοραστική δύναμη: Σε αυτές τις γιορτές είδατε μιζέρια γύρω σας;
Σε έκθεση της ΓΣΕΕ επισημαίνεται ότι μεσοσταθμικά, η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών έχει μειωθεί κατά 19%
Σχετικά Άρθρα
Τα περί μείωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών που προκύπτει από την έκθεση της ΓΣΕΕ αμφισβητεί ο υπουργός Ανάπτυξης και Επεδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ισχυριζόμανος ότι στις γιορτές των Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς δεν υπήρχε μιζέρια.
«Ο ΟΟΣA έχει εντελώς διαφορετικά στοιχεία. Σε αυτές τις γιορτές είδατε μιζέρια γύρω σας; Τα ξενοδοχεία φίσκα, τα εστιατόρια φίσκα, το λιανεμπόριο φίσκα, οι δρομοι αδιάβατοι. Το λιανικό εμπόριο, τον Δεκέμβριο ήταν πάνω από το 2019. Τα νούμερα της ΕΛΣΤΑΤ» σημείωσε μιλώντας στο Open.

Η ενέργεια και το market pass

«Ως προς την ενέργεια, 90% των υπερκερδών φορολογείται μέσα στον μήνα, στο ρεύμα, ο λογαριασμός που πληρώνεται στο σπίτι σας, δεν έχει αύξηση, διότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη φορολογεί τις εταιρείες ενέργειας και τα λεφτά από αυτούς τους φόρους, μπαίνουν στο λογαριασμό κάθε Έλληνα και βλέπεται το ποσό που αφαιρείται και είναι η αναδιανομή. Το market pass που ψηφίσαμε για επιστροφή 10%, είναι αναδιανομή από τα διυλιστήρια, στον κόσμο το εξάμηνο. Μειώση ΦΠΑ, μας έφεραν παράδειγμα την Ισπανία. Οι Ισπανοί είχαν την εξαιρετική τύχη να έχουν διαδεχθεί μια δεξιά κυβέρνηση που τους παρέδωσε στα βασικά είδη 4% και 10% ΦΠΑ. Εμείς διαδεχθήκαμε κομουνιστές, που μας παρέδωσαν 24% και 13%» επεσήμανε ο κ. Γεωργιάδης.

Μεσοσταθμική μείωση 15% με το «καλάθι του νοικοκυριού»

Αναφερόμενος στο «καλάθι του νοικοκυριού», ο υπουργός Ανάπτυξης  τόνισε πως «έχει φέρει μεσοσταθμική μείωση 15%, αποτελεί πλέον αντικείμενο ειδικής μελέτης της Τράπεζας της Ελλάδος, γιατί δουλεύει τόσο καλά, έχουν σταματήσει οι πολλές ειρωνείες από τον ΣΥΡΙΖΑ, διότι βλέπουν ότι λειτουργεί. Είναι εντυπωσιακό γιατί κινείται σε συνθήκες αποπληθωρισμού και σημειώστε ότι σε συνδυασμό με το market pass, η επίπτωση στην αγοραστική δύναμη του καταναλωτή είναι τεράστια».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης