Τελευταία Νέα
Οικονομία

ΕΥ: μονόδρομος ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων στο νέο αβέβαιο περιβάλλον

tags :
ΕΥ: μονόδρομος ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων στο νέο αβέβαιο περιβάλλον
Οι μεγαλύτερες προκλήσεις για τους επικεφαλής των επιχειρήσεων που καλούνται σήμερα να υλοποιήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεών τους, αφορούν το ταλέντο, την τεχνολογία και την καινοτομία
Την προσήλωσή της στην υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών επιχειρήσεων και του δημόσιου τομέα επιβεβαίωσε η ΕΥ Ελλάδος, κατά τη συμμετοχή της στο Money Review Technology Summit που διοργανώθηκε πρόσφατα στην Αθήνα.
H EY, η οποία υποστήριξε την ημερίδα ως Diamond Sponsor, εκπροσωπήθηκε στο συνέδριο με δύο στελέχη, που μοιράστηκαν την πολυετή εμπειρία τους σε θέματα τεχνολογίας και ψηφιακού μετασχηματισμού, μέσω των ομιλιών τους.

Πoλυμενάκος: Αισιόδοξος ως προς τη μελλοντική πορεία του ψηφιακού εγχειρήματος στη χώρα μας

Ο Δρ. Λάζαρος Κ. Πoλυμενάκος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες της EY Ελλάδος και Επικεφαλής Τεχνητής Νοημοσύνης στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ινδίας και Αφρικής, συμμετέχοντας σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, αναφέρθηκε στην αλματώδη πρόοδο που έχει σημειωθεί τα τελευταία χρόνια ως προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό στη χώρα μας.
«Πραγματοποιήθηκαν πάρα πολλά, σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα, και έγιναν σωστά, κάτι που αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι σε συγκεκριμένες πτυχές βρισκόμαστε σε καλύτερη θέση σε σχέση με σαφώς πιο ώριμες αγορές της υπόλοιπης Ευρώπης», τόνισε ο ομιλητής.
Δήλωσε αισιόδοξος ως προς τη μελλοντική πορεία του ψηφιακού εγχειρήματος στη χώρα μας, σημείωσε, ωστόσο, πως υπάρχει μία σειρά από τομείς, στους οποίους πρέπει να δοθεί ξεχωριστή έμφαση, τόσο από τις επιχειρήσεις, όσο και από την Πολιτεία.
Ως παραδείγματα, ανέφερε την καταπολέμηση της απάτης και την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της εισφοροδιαφυγής.
«Ο Δημόσιος Τομέας οφείλει να δημιουργεί το απαιτούμενο περιβάλλον, προσφέροντας τα ανάλογα κίνητρα και χρηματοδοτικά εργαλεία για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας», τόνισε ο ομιλητής, αλλά η επιχειρηματικότητα είναι αυτή που πρέπει να ηγηθεί της καινοτομίας.
«Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις πρέπει να επιδείξουν την αναγκαία βούληση και να επενδύσουν στην καινοτομία και τις τελευταίες γενιές της τεχνολογίας, τόσο στο εσωτερικό τους, όσο και στις υποδομές, στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αναπτύσσουν και διαθέτουν.
Αυτά συμβάλλουν, τόσο στη βελτίωση του τρόπου διοίκησης μιας επιχείρησης, όσο και στην ενίσχυση του αποτυπώματός της σε μια αγορά ή μια γεωγραφία».
Τέλος, ο κος Πολυμενάκος, επίσης, σημείωσε ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για αναμόρφωση του δημόσιου, αλλά και του ιδιωτικού τομέα, με τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης που θα αυτοματοποιούν επεξεργασία εγγράφων, πάταξη φοροδιαφυγής, μείωση γραφειοκρατίας, και παροχής βελτιωμένων υπηρεσιών, ιδίως σε λήψη αποφάσεων όπου η ανθρώπινη ευφυΐα θα ενισχύεται από ευφυείς μηχανές.

Αρβανίτης: Η αισιοδοξία βαίνει μειούμενη, ιδιαίτερα στους καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος

Ο κος Αχιλλέας Αρβανίτης, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες και Επικεφαλής του τμήματος Business Transformation της EY Ελλάδος, κατά τη συμμετοχή του σε πάνελ, με θέμα «Επανεφευρίσκοντας τη σχέση με τον καταναλωτή μετά την πανδημία: ο ρόλος της τεχνολογίας», εξήγησε ότι η τεχνολογία θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην επαναδιατύπωση της σχέσης των επιχειρήσεων με τον καταναλωτή στο μεταπανδημικό περιβάλλον.
Ο ομιλητής παρουσίασε τα ευρήματα της πρόσφατης παγκόσμιας έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index, σύμφωνα με την οποία, στο μεταπανδημικό περιβάλλον, η ανησυχία των καταναλωτών για τον COVID-19 μειώνεται και αντικαθίσταται από τον έντονο προβληματισμό για την αύξηση του κόστους της ενέργειας, τον πληθωρισμό και τα προβλήματα στις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες, καθώς και τις επιπτώσεις όλων αυτών στην καθημερινότητα των πολιτών.
«Η αισιοδοξία βαίνει μειούμενη, ιδιαίτερα στους καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος, με αποτέλεσμα να μειώνουν ή να αναβάλλουν τις αγορές τους, ή να στρέφονται σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις», τόνισε ο ομιλητής, και συμπλήρωσε: «Ως αποτέλεσμα αυτών των τάσεων, βλέπουμε μια αυξανόμενη ρευστότητα στις καταναλωτικές ροές, η οποία εντείνει το βαθμό δυσκολίας για τις επιχειρήσεις ως προς τη χάραξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής για την προσέγγιση και την ικανοποίηση των προσδοκιών των επιμέρους ομάδων καταναλωτών». Καταλήγοντας, ο κος Αρβανίτης ανέφερε ότι οι μεγαλύτερες προκλήσεις για τους επικεφαλής των επιχειρήσεων που καλούνται σήμερα να υλοποιήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεών τους, αφορούν το ταλέντο, την τεχνολογία και την καινοτομία.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης