Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Χαρακόπουλος (ΝΔ): Όχι άλλη παρωδία διαλόγου – Συγκροτείστε, επιτέλους, το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας

Χαρακόπουλος (ΝΔ): Όχι άλλη παρωδία διαλόγου – Συγκροτείστε, επιτέλους, το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας
«Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του, εάν θέλουμε και η Παιδεία να συμβάλει στην αντιμετώπιση της κρίσης, που περνάει η χώρα μας»
Οξύτατη κριτική απέναντι στην κυβέρνηση άσκησε σήμερα (26/10) ο Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή το αίτημα του Υπουργού Παιδείας κ. Νίκου Φίλη για σύγκληση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, προκειμένου να εισηγηθεί πρόταση νέου συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Χαρακόπουλος κάλεσε τον καθένα να αναλάβει τις ευθύνες του, εφόσον επιθυμούμε και η Παιδεία να συμβάλει στην αντιμετώπιση της κρίσης που περνάει η Ελλάδα.
Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας:

«Η Κυβέρνηση είναι προφανές ότι προσπαθεί να βρει τρόπο διαφυγής από το λεγόμενο πόρισμα “Λιάκου”, το οποίο σιγά αλλά σταθερά αποκηρύσσει, μετά την απόρριψή του από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και όχι μόνο.
Η, σχεδόν, κομματική αυτή επιτροπή, αποτελούμενη από στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, υποκατέστησε το θεσμοθετημένο γι’ αυτόν τον σκοπό όργανο, που είναι το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας (ΕΣΥΠ), το οποίο δεν έχει, εδώ και σχεδόν δυο χρόνια, ανασυστήσει ο Υπουργός.
Τώρα, μπροστά στο “αδιέξοδο Λιάκου”, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επιχειρεί να απεγκλωβιστεί με νέο γύρο διαλόγου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.
Ως Νέα Δημοκρατία επαναλαμβάνουμε, για μια ακόμη φορά, ότι θέλουμε το διάλογο, αλλά στο θεσμοθετημένο από την πολιτεία ΕΣΥΠ, το οποίο θα πρέπει να ανασυσταθεί αμέσως.
Στο πολυπρόσωπο αυτό όργανο, που συμμετέχουν εκπρόσωποι απ’ όλα τα κόμματα, από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, αλλά και κοινωνικοί εταίροι, εκπαιδευτικοί και συνδικαλιστικοί φορείς, στελέχη και μαχόμενοι εκπαιδευτικοί, θα καταθέσουμε και θα συζητήσουμε μια μελετημένη και πλήρη πρόταση για όλες τις παραμέτρους της εκπαίδευσης.
Αυτός ο σχεδιασμός θα μπορούσε, στη συνέχεια, να συζητηθεί και στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.
Ο καθένας, λοιπόν, στην πολύπαθη εκπαίδευση, ας αναλάβει τις ευθύνες του, εάν θέλουμε και η Παιδεία να συμβάλει στην αντιμετώπιση της κρίσης, που περνάει η χώρα μας».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης