Η Alfa Romeo αναθεωρεί τα σχέδιά της για την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και αποφασίζει να διατηρήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Αρχικά, η ιταλική μάρκα είχε ανακοινώσει πως έως το 2027 η γκάμα της θα αποτελείται αποκλειστικά από ηλεκτρικά μοντέλα στις βασικές της αγορές (Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα).
Ωστόσο, πλέον αλλάζει στρατηγική, υιοθετώντας μια «πολυενεργειακή» προσέγγιση που περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης με ήπια υβριδική υποστήριξη, plug-in υβριδικά συστήματα και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Η απόφαση αυτή φέρνει την Alfa Romeo στη λίστα των αυτοκινητοβιομηχανιών που καθυστερούν την πλήρη εγκατάλειψη των θερμικών κινητήρων.
Ο τεχνικός μετασχηματισμός δεν αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση, αφού οι πλατφόρμες της Stellantis, όπως η STLA-Large, μπορούν να υποστηρίξουν τόσο κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτροκίνητα σύνολα (διαβάστε περισσότερα)
Ωστόσο, πλέον αλλάζει στρατηγική, υιοθετώντας μια «πολυενεργειακή» προσέγγιση που περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης με ήπια υβριδική υποστήριξη, plug-in υβριδικά συστήματα και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Η απόφαση αυτή φέρνει την Alfa Romeo στη λίστα των αυτοκινητοβιομηχανιών που καθυστερούν την πλήρη εγκατάλειψη των θερμικών κινητήρων.
Ο τεχνικός μετασχηματισμός δεν αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση, αφού οι πλατφόρμες της Stellantis, όπως η STLA-Large, μπορούν να υποστηρίξουν τόσο κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτροκίνητα σύνολα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών