Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Συνεργασία Lufthansa και DER Touristik για αειφόρες διακοπές και στην Ελλάδα

Συνεργασία Lufthansa και DER Touristik για αειφόρες διακοπές και στην Ελλάδα
Οι πελάτες που κάνουν κράτηση σε ένα από αυτά τα πακέτα, θα αντισταθμίζονται αυτόματα οι εκπομπές CO2 της πτήσης τους

Η Lufthansa και η DER Touristik συμφώνησαν σε μια νέα στρατηγική συνεργασία για το περιβάλλον. Προσφέρουν, οργανωμένες αειφόρες διακοπές που περιλαμβάνουν πτήσεις με ουδέτερες εκπομπές CO2.
Με τη νέα συνεργασία, ο δεύτερος μεγαλύτερος γερμανικός ταξιδιωτικός πράκτορας και η αεροπορική εταιρεία θέλουν να ευαισθητοποιήσουν το κοινό για διακοπές με περισσότερη περιβαλλοντική συνείδηση.
Τα πακέτα περιηγήσεων, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων της Lufthansa με ουδέτερη εκπομπή CO2, μπορούν αρχικά να κρατηθούν μόνο στις μάρκες DER Touristik REWE Reisen και Dertour.

Περιορισμένη επιλογή προσφορών

Επιπλέον, η προσφορά είναι περιορισμένη. Η Lufthansa και η DER Touristik έχουν αναπτύξει 14 ταξιδιωτικές προσφορές για την έναρξη της νέας συνεργασίας.
Οι πελάτες που κάνουν κράτηση σε ένα από αυτά τα πακέτα, θα αντισταθμίζονται αυτόματα οι εκπομπές CO2 της πτήσης τους.
Στην πορεία, το 80% των ρύπων αντισταθμίζεται μέσω έργων υψηλής ποιότητας για την προστασία του κλίματος στη Γερμανία και σε άλλες χώρες σε όλο τον κόσμο και το 20% με τη χρήση βιώσιμων καυσίμων αερομεταφορών.
Αυτά παράγονται από βιογενή υπολείμματα, όπως το χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι, ανακοίνωσε η Lufthansa.

Αειφόρες διακοπές και στην Ελλάδα

«Ταξιδέψτε συνειδητά σωστά», είναι το πακέτο προσφοράς αυτές τις μέρες, για διακοπές μεταξύ άλλων στη Μαγιόρκα, τη Βουλγαρία, την Τουρκία και την Ελλάδα, οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν με πτήσεις της Lufthansa με ουδέτερο εκπομπές CO2.
«Κοινός μας στόχος είναι να κάνουμε τα τουριστικά ταξίδια ολοένα και πιο φιλικά προς το κλίμα και να εμπνεύσουμε ακόμη περισσότερους ανθρώπους να ταξιδεύουν με αυτόν τον τρόπο λέει ο Harry Hohmeister, CEO της Lufthansa.
Θέλουμε να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτό περιλαμβάνει επίσης καινοτόμα βιώσιμα προϊόντα».

50% περισσότερα βιώσιμα προϊόντα μέχρι το 2025

Το σχέδιο της Lufthansa είναι να προσφέρει στους πελάτες της περίπου 50% περισσότερα βιώσιμα προϊόντα τα επόμενα τρία χρόνια, υπόσχεται το Εκτελεστικό Συμβούλιο.
Ο Ingo Burmester διευθυντής στο DER Touristik και Διευθύνων Σύμβουλος αρμόδιος για την Κεντρική Ευρώπη, αξιολογεί τη νέα συνεργασία ως σημαντικό βήμα για την προστασία του κλίματος.
Όπως εξηγεί «μέσω της στρατηγικής συνεργασίας, οι επισκέπτες μας μπορούν να κάνουν την πτήση τους πολύ άμεσα ουδέτερη σε CO2 με τον συνδυασμό εξοικονόμησης εκπομπών και αποζημίωσης».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης