Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Να αυξήσει το μερίδιό της στη γερμανική αγορά φιλοδοξεί η Κεφαλονιά

Να αυξήσει το μερίδιό της στη γερμανική αγορά φιλοδοξεί η Κεφαλονιά
Η «παγωμένη» Βρετανία αλλάζει τα πλάνα του «μονοεξαρτώμενου» προορισμού
Σχετικά Άρθρα

Την πιο ισχυρή για την Ελλάδα αγορά του εξωτερικού, αυτή της Γερμανίας βάζει στο στόχαστρό της πλέον η Κεφαλονιά, προκειμένου να καλύψει τη «μαύρη τρύπα» από τους Βρετανούς... που αργούν να επισκεφτούν το αγαπημένο τους νησί. Είναι από τους προορισμούς που δέχονται ένα δυνατό πλήγμα στο ξεκίνημα της τουριστικής σεζόν, το οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την «πορτοκαλί λίστα» της βρετανικής κυβέρνησης όπου έχει τοποθετηθεί η Ελλάδα και με τις απαγορεύσεις Johnson για τα ταξίδια στο εξωτερικό.
«Βλέπαμε κρατήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο έστω για το τέλος της σεζόν.
Τις τελευταίες ημέρες έχουν σταματήσει και αυτές.
Όσο δεν μπαίνουμε στο «πράσινο» χρώμα του χάρτη με τα επιδημιολογικά δεδομένα, οι παραδοσιακοί πελάτες μας δεν παίρνουν το ρίσκο να προβούν σε κρατήσεις», δηλώνει στο ΒΝ ο πρόεδρος των ξενοδόχων Κεφαλονιάς – Ιθάκης κ. Γεράσιμος Τιμοθεάτος.
Ο ίδιος μαζί με το Επιμελητήριο και το δήμο Αργοστολίου ήρθε τις τελευταίες ημέρες σε συμφωνία με την αεροπορική εταιρεία Condor, η οποία δεσμεύτηκε να επαναφέρει την εβδομαδιαία πτήση του 2019 από το Ντίσελντορφ που «χάθηκε» το 2020, αλλά το κυριότερο, να προχωρήσει σε πλάνο πολλαπλασιασμού των απευθείας συνδέσεων με γερμανικές πόλεις, σε βάθος τριετίας.

Απώλεια 50% των πτήσεων από Γερμανία

Με τις μισές πτήσεις του 2019 από Γερμανία θα «δουλέψει» φέτος το νησί, μετά τις περσινές απώλειες του 50% των απευθείας συνδέσεων.
Συγκεκριμένα, προ κορωνοϊού, υπήρχαν 4 δρομολόγια την εβδομάδα από το Βερολίνο (Easyjet, Ryanair), 1 από Μόναχο (Condor), 2 από Φραγκφούρτη (Ryanair) και 1 από Ντίσελντορφ (Condor).
Οι άνθρωποι του τουρισμού εντείνουν τώρα τις προσπάθειες ώστε να ξαναβάλουν στο «παιχνίδι» την αγορά του Βερολίνου, η οποία «πλήρωσε» το τίμημα του σκληρού ανταγωνισμού ανάμεσα σε εταιρείες low cost με αποτέλεσμα, το δρομολόγιο να χαρακτηριστεί «ασύμφορο» και να καταργηθεί.
Στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς «Άννα Πολλάτου», οι διεθνείς πτήσεις μειώθηκαν στο σύνολό τους πέρυσι (σε σχέση με το 2019) σε ποσοστό – 66,9%.
Σύμφωνα με τη Fraport Greece, τον περσινό Ιούνιο ήταν μειωμένες κατά -99,8%, τον Ιούλιο -71,7%, τον Αύγουστο -41,4%, τον Σεπτέμβριο -46% και τον Οκτώβριο -46,6%.
Την ίδια ώρα, οι επιβάτες από το εξωτερικό (Απρίλιος – Οκτώβριος 2020) μειώθηκαν κατά -76,4% και πιο συγκεκριμένα από 673.212 σε 158.715, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

1,3 εκατ.views το τελευταίο 20ήμερο στη Βρετανία

Η ζήτηση για την Κεφαλονιά από Βρετανούς τουρίστες παραμένει στην κορυφή, καθώς μόνο το τελευταίο 20ήμερο, το νησί είχε 1,3 εκατ. εμφανίσεις σε στοχευμένες σελίδες στο διαδίκτυο που αναφέρονται σε διακοπές και ταξίδια.
Την έρευνα έκανε η τοπική ένωση ξενοδόχων, μαζί με online καμπάνια στο Ηνωμένο Βασίλειο, για να διαπιστώσει τη διείσδυση του προορισμού φέτος στη μεγάλη τουριστική αγορά, αλλά και τις προθέσεις των Βρετανών.
«Είχαμε 4 χιλιάδες κλικ που σημαίνει ότι παραμένουμε ένας δημοφιλής προορισμός για τους Βρετανούς», αποκαλύπτει ο κ. Τιμοθεάτος.
Με σχεδόν 7 στους 10 τουρίστες να είναι Άγγλοι, η Κεφαλονιά επιχειρεί να απεξαρτηθεί σε σημαντικό βαθμό και για αυτό ρίχνει τα «δίχτυα» της στη γερμανική αγορά, η οποία χαρακτηρίζεται ακόμα «αναδυόμενη» για τον προορισμό. Μπήκε με αξιώσεις στο τουριστικό προφίλ του νησιού το 2018, όμως η μεγάλη εξάρτηση από το Ηνωμένο Βασίλειο, δεν της είχε αφήσει τον απαραίτητο χώρο για να αναπτυχθεί.

Η περίπτωση της Ιταλίας

Οι Ιταλοί που επισκέφτηκαν τις παραλίες της Κεφαλονιάς το 2019, έφτασαν στο νησί προερχόμενοι από 11 αεροδρόμια της χώρας τους, ανάμεσά τους της Ρώμης, του Μιλάνου, της Βενετίας, της Μπολόνια, της Νάπολης, του Μπέργκαμο, της Πίζας κ.α. Έρχεται δεύτερη από πλευράς προσέλευσης επισκεπτών και οι άνθρωποι του τουρισμού είναι πολύ ευχαριστημένοι με τη συχνότητα των πτήσεων.
Μαζί με το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία αποτελούν την πιο δυνατή τριάδα στο νησί, ενώ τελευταία έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν οι Ρουμάνοι και οι Σέρβοι.
Η Ιταλία, σύμφωνα με το ΙΝΣΕΤΕ, αποτελεί την 5η αγορά του ελληνικού τουρισμού, ενώ η Ελλάδα αποτελεί δημοφιλή προορισμό των Ιταλών, ιδιαίτερα για τα προϊόντα Ήλιος και Θάλασσα και City Break.
Το 2019, το 75% των δαπανών των Ιταλών τουριστών στην Ελλάδα έγινε στο τρίτο τρίμηνο του έτους, ενώ –για το 2020– το 78% των προγραμματισμένων θέσεων προς τα περιφερειακά αεροδρόμια ήταν με πτήσεις χαμηλού κόστους.
Επίσης, το 2019, το 16% των αφίξεων των Ιταλών τουριστών στην Ελλάδα έγινε στο δεύτερο τρίμηνο και το 69% στο τρίτο τρίμηνο, ενώ το 15% των διανυκτερεύσεων έγινε στο δεύτερο και το 74% στο τρίτο τρίμηνο.
kefalonia_1.JPG

kefalonia_2.JPG
Νένα Ουζουνίδου
wwww.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης