Επιχειρήσεις

Μετρό Αθήνας: Με πλάτη από το ΕΣΠΑ ηλεκτρονικό εισιτήριο και στη γραμμή 3 προς Πειραιά

Μετρό Αθήνας: Με πλάτη από το ΕΣΠΑ ηλεκτρονικό εισιτήριο και στη γραμμή 3 προς Πειραιά

Δικαιούχος της πράξης είναι ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ)

Σχετικά Άρθρα

Χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕΠΕΡΑΑ εξασφάλισε το έργο με αντικείμενο την προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού για το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου στην επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας, προς Πειραιά.
Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη της διαλειτουργικότητας των συστημάτων του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο σύνολο της επέκτασης, το πρώτο μισό της οποίας (Αγία Βαρβάρα-Κορυδαλλός-Νίκαια) λειτουργεί ήδη από το καλοκαίρι του 2020.
Δικαιούχος της πράξης που συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής είναι ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) με την επιλέξιμη χρηματοδότηση να ανέρχεται σε 2,48 εκατ. ευρώ - σε σύνολο δημόσιας δαπάνης 4,1 εκατ. ευρώ.
Η ανάγκη υλοποίησης του εν λόγω έργου προκύπτει από το γεγονός ότι στον αρχικό σχεδιασμό του νέου τμήματος της Γραμμής 3 (Αγία Βαρβάρα-Δημοτικό Θέατρο), μήκους 7,6 χλμ. -που είχε πραγματοποιηθεί πριν την εισαγωγή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες- δεν υπήρχε πρόβλεψη για αντίστοιχη επέκταση του συστήματος συλλογής κομίστρου.
Δεδομένου ότι τα συστήματα επικύρωσης εισιτηρίων αποτελούν πλέον βασική υποδομή των σταθμών και προκειμένου να λειτουργήσει έγκαιρα το πρώτο μισό της επέκτασης, ως προσωρινή λύση επιστρατεύτηκε η εγκατάσταση ακυρωτικών μηχανημάτων που χρησιμοποιούνται στα λεωφορεία, χωρίς πύλες εισόδου-εξόδου και αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων και καρτών.

Το έργο

Το φυσικό αντικείμενο της πράξης περιλαμβάνει την προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία του εξοπλισμού για το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου και για τους έξι σταθμούς της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας, προς τον Πειραιά.
Όπως περιγράφεται και στη σχετική απόφαση ένταξης, ο εξοπλισμός θα διασυνδεθεί με το υφιστάμενο σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ούτως ώστε το σύστημα κομίστρου να είναι ενιαίο και λειτουργικό σε όλο το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών (οδικών και σταθερής τροχιάς).
Πιο συγκεκριμένα προβλέπονται τα παρακάτω παραδοτέα:

  • 1 Κέντρο Διαχείρισης Φορέα
  • 6 Κέντρα Διαχείρισης Σταθμού
  • 46 Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών
  • 70 πύλες εισόδου–εξόδου
  • 3 πύλες εφεδρικές (για διενέργεια δοκιμών ή ανάγκη πρόσθετης εγκατάστασης στους σταθμούς)

Αυτό που έπεται είναι η διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού για το σύνολο της γραμμής από τον ΟΑΣΑ, ώστε τα συστήματα να εναρμονιστούν πλήρως με αυτά που είναι εγκατεστημένα στο υφιστάμενο δίκτυο του Μετρό, όταν παραδοθεί και το δεύτερο μισό της επέκτασης (Μανιάτικα-Πειραιάς-Δημοτικό Θέατρο) το καλοκαίρι του 2022.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης