Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς η πανδημία άλλαξε την τιμολόγηση ξενοδοχείων

tags :
Πώς η πανδημία άλλαξε την τιμολόγηση ξενοδοχείων
Οι ξενοδόχοι μπορούν να βασίζουν αποφάσεις στην τιμολόγηση σε αυτό που κάνουν οι ανταγωνιστές τους στην ίδια αγορά ή κατηγορία ξενοδοχείων
Οι παράγοντες που οδηγούν στην τιμολόγηση των δωματίων ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο έχουν αλλάξει λόγω της πανδημίας COVID-19.
Ορισμένες από αυτές τις αλλαγές, ακολουθούν ήδη μοτίβα που έχουν καθιερωθεί σε προηγούμενες μειώσεις.
Αλλά ο χρόνος θα δείξει εάν οι αλλαγές θα είναι πιο μακροχρόνιες ή ακόμη και μόνιμες. Αυτό υπογράμμισαν τα στελέχη της STR Μάθιου Μπαρκ και Χάνα Σμιθ.

Ποιοι είναι οι κορυφαίοι παράγοντες στον καθορισμό τιμών

Μιλώντας στο διαδικτυακό συνέδριο Παγκόσμιων Δεδομένων Ξενοδοχείων, αναφέρθηκαν στους κορυφαίους παράγοντες στον καθορισμό τιμών. Αυτοί είναι:
* Προσφορά.
* Ζήτηση.
* Ανταγωνισμός.

Η δυναμική του εφοδιασμού

«Αυτό που έχει πραγματικά ξεχωρίσει την κρίση COVID-19 και τον αντίκτυπο της στη βιομηχανία ήταν το προσωρινό κλείσιμο ξενοδοχείων», τόνισαν οι ομιλητές.
Για παράδειγμα, στο Λονδίνο, περισσότερο από το 50% των ξενοδοχείων έκλεισαν στο αποκορύφωμα της πανδημίας μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2020.
Καθώς πολλά από αυτά τα ξενοδοχεία άνοιξαν ξανά, τα δεδομένα STR δείχνουν ότι είχαν λιγότερη ισχύ ως προς τις τιμές από τα ξενοδοχεία που παρέμειναν ανοιχτά στην αγορά.

Αλλαγές ζήτησης

Μια άλλη μοναδική πτυχή της πανδημίας ήταν η μετατόπιση της ζήτησης ξενοδοχείων από τις μεγάλες αγορές στο κέντρο της πόλης σε μικρότερες, αγορές προς αναψυχή.
Κάτι που είχε επιπτώσεις στην τιμολογιακή ισχύ και στην ανάκαμψη των τιμών.
Οι ξενοδόχοι μπορούν επίσης να βασίζουν αποφάσεις στην τιμολόγηση σε αυτό που κάνουν οι ανταγωνιστές τους στην ίδια αγορά ή κατηγορία ξενοδοχείων.
Αυτή η συμπεριφορά είναι εμφανής σε δεδομένα που δείχνουν το χάσμα ADR μεταξύ ξενοδοχείων σε περιοχές υψηλότερης απόδοσης και χαμηλότερης απόδοσης.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης