Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Κυριάκος Κώτσογλου, περιφέρεια Κρήτης: Το 2020 η Κρήτη δυνάμωσε το brand name της

tags :
Κυριάκος Κώτσογλου, περιφέρεια Κρήτης: Το 2020 η Κρήτη δυνάμωσε το brand name της
Η γερμανική ήταν η αγορά που κυρίως στήριξε το καταστροφικό 2020 την Κρήτη
Για την πορεία του τουρισμού την ερχόμενη σεζόν στην Κρήτη μιλά σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9 o Κυριάκος Κώτσογλου, εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος στον τομέα Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στην Κρήτη, κάνοντας, παράλληλα, έναν απολογισμό του “καταστροφικού”, όπως το χαρακτηρίζει, 2020.
«Η γερμανική ήταν η αγορά που κυρίως στήριξε το καταστροφικό 2020 την Κρήτη. Οι Γερμανοί του Ηρακλείου είναι περίπου 1 εκατ. και τα Χανιά έχουν 1.160.000 στην καλύτερή τους χρονιά. Το εντυπωσιακότερο είναι ότι οι Γερμανοί πέρυσι στην Κρήτη είχαν μια μείωση της τάξεως του 40%, δηλαδή έπιασαν το 60% του 2019. Θα δείτε δημοσιεύματα ότι ανησυχούν στη Μαγιόρκα γιατί το καταστροφικό 2020 η Κρήτη την ξεπέρασε σε αριθμούς από τη γερμανική αγορά και αυτό δείχνει πώς το νησί δυνάμωσε το brand name του.
»Την ίδια στιγμή, οι Σκανδιναβοί (Δανοί και Σουηδοί) είχαν μείωση το καλοκαίρι από 88% μέχρι 97%. Κατά συνέπεια, όπως κλιματολογικά χωρίζουμε την Κρήτη σε δύο κομμάτια, ανατολική και δυτική Κρήτη, έτσι δυστυχώς θα πρέπει να τη χωρίσουμε και φέτος με την έννοια ότι η γερμανική και η βρετανική αγορά σφύζουν από δυναμική και ετοιμάζονται να ταξιδέψουν, ενώ η δυτική Κρήτη και τα Χανιά θα αντιμετωπίσουν ξανά το φάσμα των Σκανδιναβών που μάλλον, ως αγορά, θα ανοίξει τελευταία», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο Κυριάκος Κώτσογλου.
«Είναι η ώρα να ανοίξουμε και άλλες αγορές, να σταματήσουμε τις αποκλειστικότητες, να δούμε με ένα πιο ευρωπαϊκό-παγκόσμιο πνεύμα την αγορά. Υπάρχουν αγορές που αναπτύσσονται. Μέσα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, οι Βρετανοί ήταν εκείνοι, οι οποίοι έγιναν η πρώτη δύναμη κατά το 2020 στα Χανιά, ξεπερνώντας τη σκανδιναβική αγορά. Ενώ οι Σκανδιναβοί θέλουν να ταξιδέψουν πολύ, εάν δεν υπάρξει στρατηγική δύσκολα μπορούν να κάνουν τακτικές κινήσεις», τονίζει ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος στον τομέα Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
«Αυτή τη στιγμή οι κρατήσεις βρίσκονται σε χαμηλά νούμερα. Αυτή η “συννεφιά” που βλέπετε θα διατηρηθεί μέχρι τουλάχιστον τα μέσα Απριλίου. Συνεχώς υπάρχει το ερωτηματικό τι πρέπει να κάνουμε», καταλήγει ο Κυριάκος Κώτσογλου.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:
https://www.alpha989.com/Interview.aspx?a_id=90250

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης