Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Γιώργος Ζερβάκης, δήμαρχος Σητείας: Πέρυσι η Σητεία απέκτησε την εικόνα ενός αμιγώς νησιωτικού προορισμού

tags :
Γιώργος Ζερβάκης, δήμαρχος Σητείας: Πέρυσι η Σητεία απέκτησε την εικόνα ενός αμιγώς νησιωτικού προορισμού
Πέρυσι η χρονιά για τη Σητεία ήταν πάρα πολύ καλή, τουλάχιστον την περίοδο του καλοκαιριού και όσο καιρό ήταν ανοιχτά τα καταστήματα
Για τη διαφορετικότητα της Σητείας ως τουριστικού προορισμού, καθώς και για την πλούσια γαστρονομία της περιοχής μιλά σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9, ο δήμαρχος Σητείας, Γιώργος Ζερβάκης.
«Πέρυσι η χρονιά για τη Σητεία ήταν πάρα πολύ καλή, τουλάχιστον την περίοδο του καλοκαιριού και όσο καιρό ήταν ανοιχτά τα καταστήματα. Η Σητεία έχει διαφορετικότητα σε σχέση με την υπόλοιπη βόρεια Κρήτη, η οποία έχει πολύ τουρισμό, έχει μεγάλα τουριστικά συγκροτήματα. Η Σητεία είναι το διαφορετικό κομμάτι της Κρήτης, έχει μικρά καταλύματα. Έχουμε και το γεωπάρκο, υπάρχει μια διαφορετικότητα και στην αντιμετώπιση του επισκέπτη και στο πώς ο επισκέπτης θέλει τον τόπο που έχει επιλέξει να κάνει τις διακοπές του. Είναι μία ανόθευτη περιοχή», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Ζερβάκης.
«Υπάρχουν πάρα πολλές δυνατότητες, πάρα πολλές εναλλακτικές διαδρομές και επιλογές για τον επισκέπτη της πόλης μας. Υπάρχει το φοινικόδασος στο Βάι, υπάρχει το Μοναστήρι Τοπλού, υπάρχει Αρχαιολογικό Μουσείο στην περιοχή», προσθέτει ο δήμαρχος Σητείας.
«Αυτό που μας χαρακτηρίζει είναι το λάδι της Κρήτης. Είναι ένα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Πρόσφατα χαρακτηρίστηκε ως ένα ΠΟΠ προϊόν στην κινεζική αγορά, έχει βραβευτεί πάρα πολλές φορές στο εξωτερικό με το πρώτο βραβείο και είναι το προϊόν πάνω στο οποίο βασίζεται η διατροφή μας», υπογραμμίζει ο Γιώργος Ζερβάκης.
«Εδώ και πάρα πολλά χρόνια το παραλιακό κομμάτι της Σητείας, όπου βρίσκονται και τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, είτε καφετέριες, είτε εστιατόρια, είχαν συγκεκριμένη χωροθέτηση στα τραπεζοκαθίσματά τους μέσα σε κάποιες τέντες, σε κλειστούς χώρους. Εμείς αποφασίσαμε πέρυσι και δώσαμε λίγο από τον χώρο, ο οποίος υπήρχε για περίπατο, για άλλες δραστηριότητες, στα συγκεκριμένα καταστήματα ούτως ώστε να μεγαλώσουν τις αποστάσεις που έπρεπε να ληφθούν λόγω Covid. To μοντέλο πέτυχε πάρα πολύ, ο κόσμος το αγκάλιασε, βγήκε έξω από τις τέντες και η Σητεία απέκτησε την εικόνα ενός αμιγώς νησιωτικού προορισμού», καταλήγει ο δήμαρχος Σητείας.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:
https://www.alpha989.com/Interview.aspx?a_id=90251

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης