Τελευταία Νέα
Διεθνή

Πόλεμος Apple - Facebook και στην... μέση ο κίνδυνος για την αγορά διαφημίσεων

Πόλεμος Apple - Facebook και στην... μέση ο κίνδυνος για την αγορά διαφημίσεων
Τα iPhone θα επιτρέπουν στους χρήστες να μπλοκάρουν τη σιωπηλή παρακολούθησή τους από app, μια αλλαγή που προκαλεί την αντίδραση της Facebook
Σχετικά Άρθρα

Μεγάλη κόντρα ξέσπασε μεταξύ του Facebook και της Apple για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Ειδικότερα, η Apple ετοιμάζεται να εφαρμόσει μέτρα απορρήτου παρά τις αντιρρήσεις του Facebook με τον κίνδυνο όμως να ελλοχεύει για την αγορά διαφημίσεων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg, είπε στους επενδυτές ότι η Apple αποτελεί «μια αυξανόμενη απειλή για την εταιρία».
Από την μεριά της η Apple επανέλαβε την πρόθεσή της να δώσει στους χρήστες τη δυνατότητα να περιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο οι εφαρμογές παρακολουθούν τα ψηφιακά τους αποτυπώματα.
Οι χρήστες της Apple στις αρχές της άνοιξης (2021) θα δουν τη νέα δυνατότητα, η οποία θα επιτρέπει την παρακολούθηση διαφημίσεων μόνο εάν οι χρήστες το επιλέξουν, λαμβάνοντας μια προειδοποίηση σε iPhone ή iPad.

Ποια ήταν τα ακριβή λόγια του Zuckerberg

«Η Apple έχει κάθε κίνητρο να χρησιμοποιήσει την κυρίαρχη θέση που έχει στην πλατφόρμα για να παρεμβαίνει στον τρόπο λειτουργίας των εφαρμογών μας και των άλλων εφαρμογών, κάτι που κάνει τακτικά για να ευνοήσει τις δικές της εφαρμογές», δήλωσε ο κ. Zuckerberg.
Η Apple δεν απάντησε σε αίτημα για το σχολιασμό της δήλωσης του κ. Zuckerberg

Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις στον διαφημιστικό τομέα

Η ενημέρωση λογισμικού στο λειτουργικό σύστημα των κινητών της Apple, θα είχε ως αποτέλεσμα το Facebook ή άλλες εταιρείες να μην μπορούν πλέον να συλλέγουν δεδομένα — τα οποία θα βοηθούσαν να αναγνωριστούν οι διαφημιστικές προτιμήσεις ενός ατόμου —
χωρίς άδεια.
Ορισμένοι στη βιομηχανία εφαρμογών ανησυχούν ότι η απαίτηση έγκρισης θα οδηγήσει πολλούς χρήστες να απορρίψουν το αίτημα, με αποτέλεσμα την κατάρρευση των τιμών των διαφημίσεων και τη δημιουργία νέων προκλήσεων για τις μικρές επιχειρήσεις που προσπαθούν να προσεγγίσουν αποτελεσματικά ένα στοχευμένο κοινό.
Μια έρευνα της Tap Research Inc. διαπίστωσε ότι το 85% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν θα επέτρεπε σε εφαρμογή να τους παρακολουθήσει εάν τους δινόταν η επιλογή.

Στο επίκεντρο η ιδιωτικότητα

Ο Chief Executive, Tim Cook, αναμένεται να μιλήσει την σήμερα (28/1), σχετικά με το θέμα της ιδιωτικότητας των δεδομένων στο συνέδριο «Υπολογιστές, Απόρρητο και Προστασία δεδομένων».
«Αύριο είναι η Διεθνής Ημέρα Απορρήτου και συνεχίζουμε να θέτουμε νέα πρότυπα για την προστασία του δικαιώματος των χρηστών στην ιδιωτική ζωή, όχι μόνο για τα δικά μας προϊόντα, αλλά για τη βιομηχανία ως σύνολο», δήλωσε ο κ. Cook την Τετάρτη (27/1).

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης