Το γιαπωνέζικο σπορ μοντέλο έχει να επιδείξει 7 γενιές Celica από το 1970 έως το 2006 και έκτοτε δεν υπάρχουν σημάδια της επιστροφής του πασίγνωστου κουπέ.
Η πρώτη γενιά ήταν η Celica TA22 και κατασκευάστηκε την περίοδο 1970-77 έχοντας ως βάση την Carina με κινητήρες από 1.400 έως 2.200 κ.εκ. και σασμάν με 4 ή 5 σχέσεις, καθώς και αυτόματο με 3.
Η Celica GT που έφτασε στην Ευρώπη αργότερα είχε έναν 1.600άρη κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και διπλά καρμπυρατέρ (διαβάστε περισσότερα)
Η Celica GT που έφτασε στην Ευρώπη αργότερα είχε έναν 1.600άρη κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και διπλά καρμπυρατέρ (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών