Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η αεροπορική βιομηχανία δεν είναι ακόμη έτοιμη για διανομή εμβολίων COVID-19

Η αεροπορική βιομηχανία δεν είναι ακόμη έτοιμη για διανομή εμβολίων COVID-19
Την έρευνα διεξήγαγε η International Air Cargo Association (TIACA) και η Pharma.Aero
Μόνο το 28% των συμμετεχόντων στη βιομηχανία αεροπορικών φορτίων πιστεύει ότι είναι καλά προετοιμασμένοι να διανείμουν ένα εμβόλιο COVID-19 μόλις είναι διαθέσιμο, σύμφωνα με έρευνα που κυκλοφόρησε την Τετάρτη 14.10.2020, καθώς η βιομηχανία αρχίζει να προετοιμάζεται για μια σημαντική πρόκληση στην εφοδιαστική.
Οι χειριστές εδάφους και τα αεροδρόμια αισθάνονται λιγότερο προετοιμασμένοι από τους μεταφορείς εμπορευμάτων και τις αεροπορικές εταιρείες, σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγε η International Air Cargo Association (TIACA) και η Pharma.Aero, η οποία διαπίστωσε ότι το 36% των συμμετεχόντων σχεδίαζε να επενδύσει σε πρόσθετη φυσική ή ψηφιακή υποδομή με αφορμή την πανδημία.
Ο Αντιπρόεδρος της TIACA Sanjeev Gadhia, ο οποίος είναι επικεφαλής της εταιρείας αεροπορικών φορτίων με έδρα το Ναϊρόμπι, Astral Aviation, δήλωσε ότι η παγκόσμια διανομή του εμβολίου COVID-19 θα ήταν η σκληρότερη διοικητική πρόκληση που αντιμετωπίστηκε ποτέ, με εκτιμώμενο αριθμό, τις 10 δισεκατομμύρια δόσεις που απαιτούν διανομή το 2021 και το 2022.
Περισσότεροι από 40 υποψήφιοι εμβολίων υποβάλλονται ήδη σε κλινικές δοκιμές, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.
«Γνωρίζουμε ότι από τον Νοέμβριο τα πρώτα εμβόλια μπορεί να είναι έτοιμα να μεταφερθούν», δήλωσε ο Gadhia στο Reuters.
"Η TIACA και η Pharma.Aero απαιτούν περισσότερη συνεργασία και διαφάνεια: χρειάζονται απεγνωσμένα όλες οι πληροφορίες σχετικά με τις προδιαγραφές εμβολίων, τους όγκους, τους χώρους παραγωγής, τις εμπορικές λωρίδες."
Μεγάλες αεροπορικές εταιρείες όπως η Korean Air Lines Co Ltd και η Cathay Pacific Airways Ltd του Χονγκ Κονγκ έχουν επενδύσει στην επέκταση των δυνατοτήτων χειρισμού φαρμακευτικών προϊόντων καθώς αναζητούν εναλλακτικές πηγές εσόδων.
«Η απόδοση των εμβολίων είναι υψηλή σε σύγκριση με το γενικό επίπεδο, επομένως οι αεροπορικές εταιρείες θα έχουν οικονομικό όφελος για τη μεταφορά εμβολίων και για επενδύσεις στον υποστηρικτικό εξοπλισμό», δήλωσε ο ίδιος 
Η Accenture's Seabury Consulting εκτιμά ότι η παγκόσμια διάθεση ενός εμβολίου θα παράγει 65.000 τόνους εναέριου φορτίου
«Νομίζω ότι αυτό που πιθανότατα θα συμβεί είναι ότι θα υπάρξουν συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα μεταξύ κυβερνήσεων, διεθνών μεταφορέων και αεροπορικών εταιρειών», δήλωσε ανώτερος συνεργάτης της δικηγορικής εταιρείας HFW στην Ασία και τις ασφαλιστικές πρακτικές.
«Αλλά η κλίμακα της επιχείρησης είναι τέτοια που θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη όχι μόνο από τις κύριες αεροπορικές εταιρείες σας αλλά και από τις αεροπορικές εταιρείες της δεύτερης και τρίτης κατηγορίας», πρόσθεσε ο Jordan

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης