Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Άλμα ψηφιακού μετασχηματισμού από την Εθνική Τράπεζα με συνεχείς διακρίσεις

Άλμα ψηφιακού μετασχηματισμού από την Εθνική Τράπεζα με συνεχείς διακρίσεις
Το τελευταίο εξάμηνο η Εθνική Τράπεζα βραβεύεται συστηματικά, με πιο πρόσφατη τη διάκριση από τον Economist για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα

Τα τελευταία τρία χρόνια, η Εθνική Τράπεζα έχει εξελιχθεί σε Τράπεζα Πρώτης Επιλογής για τους πελάτες της, πραγματοποιώντας ένα άλμα ψηφιακού μετασχηματισμού και καινοτομίας.
Έχει προχωρήσει δυναμικά στην εποχή των web και mobile συναλλαγών, του open banking, των APIs, σε νέες και πρωτοποριακές fintech λύσεις και κυρίως σε μία νέα τραπεζική σχέση με τους πελάτες της – ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Έτσι, με ένα σύγχρονο μοντέλο βέλτιστης και ψηφιακής λιανικής και εταιρικής τραπεζικής εξυπηρέτησης, η Εθνική Τράπεζα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών και στις παρούσες συνθήκες στην ελληνική αγορά.
Βελτιώνοντας διαρκώς την καθημερινή της σχέση με τους πελάτες της μέσα από τη συνεχή αναβάθμιση των digital υπηρεσιών της, η γίνεται μια τράπεζα που χαρίζει πρόσβαση σε μοναδικές και καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα σε όλους.
desktop.jpg

Στρατηγική πέντε πυλώνων

Μέσα από μια μακρά ιστορία 181 ετών πρωτοπορίας και καινοτομίας, η Εθνική Τράπεζα συνεχίζει στο σήμερα και επενδύει συστηματικά στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες εφαρμόζοντας μία στρατηγική πέντε πυλώνων που περιλαμβάνει:

  • Ενημέρωση και εκπαίδευση για τις ψηφιακές δυνατότητες με ειδικές δράσεις με δράσεις όπως το «Μάθε με την Εθνική» έδωσε τη δυνατότητα εκπαίδευσης των δυνατοτήτων που προσφέρει το digital banking
  • Εγγραφή νέων πελατών – ιδιωτών ή επιχειρήσεων- αποκλειστικά online. Κάθε χρήστης Smartphone μπορεί πλέον να γίνει πελάτης της Εθνικής Τράπεζας μέσα σε λίγα βήματα και παράλληλα να αποκτήσει τη δική του κάρτα. Μια υπηρεσία που πρώτη η Εθνική παρουσίασε τόσο για ιδιώτες πελάτες όσο για κάθε επιχείρηση.
  • Ενίσχυση της σχέσης του πελάτη με την τράπεζα με παροχή δωρεάν εργαλείων και υπηρεσιών για καλύτερη και ασφαλέστερη διαχείριση των οικονομικών.
  • Κάλυψη αναγκών με προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρονται αποκλειστικά online σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.
  • Εξειδικευμένες υπηρεσίες για κάθε επιχείρηση μέσω APIs κατόπιν συνεργασίας με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς

mobile.jpg
Συνεχείς διακρίσεις

Ήδη το τελευταίο εξάμηνο, η Εθνική Τράπεζα βραβεύεται συστηματικά για την αναβαθμισμένη πελατοκεντρική online εμπειρία που προσφέρει.
Έτσι, μετά από την πολύ σημαντική βράβευση της ως «Τράπεζα της χρονιάς» από το περιοδικό «The Banker» και την πληθώρα βραβεύσεων που έχει αποσπάσει σε εθνικό (mobile excellence awards, Impact BITE Awards κ.α.) αλλά και διεθνές επίπεδο (World Finance Digital Banking awards), πρόσφατα κατάφερε άλλη μια σημαντική πρωτιά καινοτομίας και τεχνολογίας στον τραπεζικό, και όχι μόνο, κλάδο.
Στην πρόσφατη εκδήλωση του Economist με τίτλο ECONOMIST – TECHNOLOGY AND INNOVATION 2022, η Εθνική Τράπεζα ξεχώρισε και βραβεύτηκε με το βραβείο «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award», για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα, μαζί με άλλες έξι από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους (ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, ναυτιλία, κατασκευές).
Το βραβείο παρέλαβε, ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς, ο οποίος τόνισε ότι αποτελεί αναγνώριση της μεγάλης επένδυσης που έχει πραγματοποιήσει και συνεχίζει συστηματικά να πραγματοποιεί η Εθνική Τράπεζα στην τεχνολογία.
Χαρακτηριστικά υπογράμμισε ότι σήμερα έχει περισσότερους από 2 εκατ. ενεργούς ψηφιακούς πελάτες, με μερίδιο αγοράς 32%.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης