Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Sato: Συρρίκνωση ζημιών στο 9μηνο του 2014, αλλά και αύξηση πωλήσεων

tags :
Sato: Συρρίκνωση ζημιών στο 9μηνο του 2014, αλλά και αύξηση πωλήσεων
Η εταιρεία προσδοκά στο άνοιγμα έξι επιπλέον καταστημάτων, εκ των οποίων τα δύο αναμένεται να ανοίξουν μέχρι το τέλος του 2014
Συρρίκνωση ζημιών, αλλά και αύξηση πωλήσεων κατέγραψε στο εννεάμηνο της χρήσης 2014 η Sato.
Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στο εννεάμηνο του 2014 τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημίες 1,742 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 4,155 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013.
Η μεταβολή αυτή οφείλεται στην εφαρμογή της απόφασης 650/2013 του Π.Π.Α., εκδοθείσα δυνάμει του άρθρου 106β του ΠτΚ (συμφωνία εξυγίανσης), η οποία είχε ως αποτέλεσμα η εταιρεία στο 9μήνο 2013 να σημειώσει έσοδα ποσού 9,797 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα, η εταιρεία Sato παρουσίασε σημαντική αύξηση πωλήσεων, η οποία ανέρχεται σε 19,02% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Πιο συγκεκριμένα, για το brand ΕΝΤΟΣ η αύξηση αυτή ανέρχεται σε 120,16%, ενώ για το brand SATO και για το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 26,32%.
Το ίδιο διάστημα οι πωλήσεις των υπηρεσιών logistics παρουσίασαν μείωση 82,74%, λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη που η εταιρεία του παρείχε υπηρεσίες logistics (3pl).
Συγκριτικά, η εταιρεία από την εμπορική της δραστηριότητα το 9μηνο 2014 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο 2013 βελτίωσε τα αποτελέσματα μετά φόρων κατά 3,901 εκατ. ευρώ.
Με γνώμονα τη συνέπεια για την υλοποίηση και τη συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης, τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περαιτέρω κατά 11,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Κατά το εννεάμηνο του 2014, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η εταιρεία ισχυροποίησε περισσότερο τη θέση της στην αγορά, διατηρώντας ή αυξάνοντας το μερίδιό της σε έναν κλάδο ο οποίος συρρικνώνεται συνεχώς.
Η διοίκηση της SATO προσδοκώντας στην κερδοφόρα ανάπτυξη έχει προβεί περαιτέρω στις κάτωθι ενέργειες:
• Ολοκληρώθηκε αποτελεσματικά το rebranding και η ανάπτυξη των καταστημάτων με το σήμα ΕΝΤΟΣ.
• Η ολοκλήρωση της κατηγορίας των παιδικών επίπλων προσδοκά στην περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων διεισδύοντας δυναμικά και αποσπώντας σημαντικό μερίδιο της αγοράς.
• Η SATO δημιούργησε στο Μοσχάτο το SATO DEPOT το οποίο προωθεί με
επιτυχία προϊόντα των παλαιοτέρων αποθεμάτων της με άμεση
διαθεσιμότητα και εξαιρετικά χαμηλές τιμές.
• Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων ξεκίνησε η υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης καταστημάτων franchising και ήδη άνοιξαν έξι νέα καταστήματα ΕΝΤΟΣ εκ των οποίων το ένα στον Νομό Αττικής και τα υπόλοιπα πέντε στην επαρχία, ενώ η εταιρεία προσδοκά στο άνοιγμα έξι επιπλέον καταστημάτων, εκ των οποίων τα δύο αναμένεται να ανοίξουν μέχρι το τέλος του 2014.

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης