Τελευταία Νέα
Διεθνή

Απίστευτη κυβίστηση από ΕΕ - Στα σκουπίδια η πράσινη απάτη, παράθυρο για κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035

Απίστευτη κυβίστηση από ΕΕ - Στα σκουπίδια η πράσινη απάτη, παράθυρο για κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035
Τί ανέφερε ο Έλληνας επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές, Απόστολος Τζιτζικώστας
Σχετικά Άρθρα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για τη συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη, όπως αποκάλυψε ο Έλληνας επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές, Απόστολος Τζιτζικώστας.
Υπενθυμίζεται ότι, σε επιστολή του προς την πρόεδρο της Ursula Von der Leyen, ο καγκελάριος Friedrich Merz είχε ζητήσει η Κομισιόν -στην αναθεώρηση των ορίων εκπομπών του στόλου από το 2035 και μετά- να λάβει υπ' όψιν και τους «εξαιρετικά αποδοτικούς» κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ερωτώμενος εάν η ΕΕ θα επιτρέψει όχι μόνο τα υβριδικά αυτοκίνητα, αλλά και τους συμβατικούς κινητήρες καύσης, ο κ. Τζιτζικώστας δήλωσε στην Handelsblatt: «Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες. Θέλουμε να επιμείνουμε στους στόχους μας, αλλά πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν όλες τις τελευταίες γεωπολιτικές εξελίξεις. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο την ανταγωνιστικότητά μας και ότι ταυτόχρονα θα βοηθήσουμε την ευρωπαϊκή βιομηχανία να διατηρήσει το τεχνολογικό της προβάδισμα».
«Eξετάζουμε πώς μπορούμε να ενισχύσουμε καλύτερα την αλυσίδα αξίας της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας - για παράδειγμα, μέσω στοχευμένων κριτηρίων προτίμησης της ΕΕ».
Ο Έλληνας επίτροπος ανέφερε ακόμη ότι η επιστολή του Γερμανού καγκελάριου «έγινε δεκτή πολύ θετικά» και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα συμπεριλάβει «όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις» στον νέο κανονισμό, «συμπεριλαμβανομένου του ρόλου των καυσίμων μηδενικών και χαμηλών εκπομπών και των προηγμένων βιοκαυσίμων».
Αυτό είναι σημαντικό προκειμένου να καταστεί δυνατή η «οικονομικά βιώσιμη και κοινωνικά δίκαιη» μετάβαση σε κλιματικά ουδέτερα συστήματα, υπογράμμισε ο κ. Τζιτζικώστας, ενώ, σύμφωνα με την Handelsblatt, ακόμη δύο αξιωματούχοι της Επιτροπής επιβεβαίωσαν ότι σκοπεύουν να επιτρέψουν τους παραδοσιακούς κινητήρες καύσης, εφόσον τροφοδοτούνται με βιοκαύσιμα ή ηλεκτρονικά καύσιμα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης