Τελευταία Νέα
Διεθνή

H συμφωνία - ορόσημο Ινδίας και Γερμανίας για τα υποβρύχια, απειλεί την παντοκρατορία της Κίνας στην Ανατολή

H συμφωνία - ορόσημο Ινδίας και Γερμανίας για τα υποβρύχια, απειλεί την παντοκρατορία της Κίνας στην Ανατολή
Η Ινδία κατάφερε κάτι απίστευτο, συνεργαζόμενη με τη Γερμανία
Σχετικά Άρθρα
H συμφωνία - ορόσημο Ινδίας και Γερμανίας για τα υποβρύχια, απειλεί την παντοκρατορία της Κίνας στην Ανατολή.
Σύμφωνα με το Eurasian Times, ο κινεζικός υποθαλάσσιος στόλος αυξάνεται εκθετικά σε ποσότητα και ποιότητα. Για πρώτη φορά, η Κίνα είναι σε θέση να αναπτύσσει τουλάχιστον ένα υποβρύχιο με πυρηνικό οπλισμό συνεχώς στη θάλασσα.
Σε σύγκριση με αυτό, το ινδικό πρόγραμμα υποβρυχίων αναπτύσσεται σταθερά, αν και λίγο πιο αργά, καθιστώντας δύσκολο να προλάβει τον κινεζικό γίγαντα.
Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες, η Ινδία κατάφερε κάτι απίστευτο , συνεργαζόμενη με τη Γερμανία, η οποία διαθέτει την "καλύτερη τεχνολογία" όσον αφορά τα υποβρύχια.

Το μνημόνιο συνεργασίας

Η κορυφαία γερμανική ναυπηγική εταιρεία ThyssenKrupp Marine Systems υπέγραψε πρόσφατα μνημόνιο συνεργασίας με την ινδική Mazagon Docks Ltd (MDL) και είναι η επικρατέστερη για να "τσουβαλιάσει" το Project 75 "I" (Ινδία) για την κατασκευή έξι συμβατικών υποβρυχίων με την τεχνολογία AIP.
Το έργο στοχεύει να εξοπλίσει την Ινδία με την ικανότητα σχεδιασμού και παραγωγής 24 συμβατικών υποβρύχιων πλατφορμών στο πλαίσιο ενός προγράμματος κατασκευής υποβρυχίων διάρκειας 30 ετών.
Επί του παρόντος, ο ινδικός υποβρυχιακός στόλος διαθέτει 16 συμβατικά υποβρύχια, και εκτός από τα έξι πρόσφατα κατασκευασμένα υποβρύχια, τα υπόλοιπα είναι άνω των 30 ετών και πλησιάζει η ημερομηνία παροπλισμού τους.
Συγκριτικά, η δύναμη υποβρυχίων της Κίνας κάνει ακόμη και τις παγκόσμιες δυνάμεις να φοβούνται τον απόλυτο αριθμό της.
Η υποβρύχια δύναμή της διαθέτει 76 πλατφόρμες - που περιλαμβάνουν 8 SSBN (υποβρύχια βαλλιστικών πυραύλων), 13 SSN (πυρηνοκίνητα επιθετικά υποβρύχια) και 55 SSK (ντιζελοηλεκτρικά υποβρύχια).
Αυτό που προσθέτει στα δεινά είναι ότι η Ινδία παραμένει η μόνη χώρα που λειτουργεί υποβρύχια και δεν έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει τα υποβρύχια της, παρά το γεγονός ότι τα λειτουργεί για πάνω από πέντε δεκαετίες.
Παρά τη ναυτική ισχύ της Κίνας, το Πεκίνο υστερεί στην τεχνολογία προώθησης υποβρυχίων.
Η μηχανική πρόωσης είναι ένα από τα μεγαλύτερα δομικά ελαττώματά της, καθώς ο κύριος όγκος των κινητήρων που χρησιμοποιούνται στα υποβρύχια της PLA είναι ξένοι, κυρίως γερμανικοί. Μπορείτε να διαβάσετε το ρεπορτάζ των EurAsian Times εδώ.
Οι καθυστερήσεις στην εισαγωγή υποβρυχίων ανάγκασαν το Ινδικό Ναυτικό να αναβαθμίσει τα SSK-209 (γερμανικά HDW) και τα EKM (ρωσικά Kilos) για να τα διατηρήσει λειτουργικά για επιπλέον 10-15 χρόνια.

Δίνοντας ώθηση στις φιλοδοξίες της Ινδίας

Υπό αυτό το πρίσμα, η συνεργασία με τη Γερμανία έχει δώσει ελπίδα στις ινδικές ναυπηγικές φιλοδοξίες.
"Μόνο οι Γερμανοί έχουν θέσει σε λειτουργία με επιτυχία ένα σύστημα AIP κυψελών καυσίμου στα υποβρύχια τους, το οποίο χρησιμοποιούν επίσης το Ισραήλ, η Γερμανία και η Τουρκία. Το νοτιοκορεατικό σύστημα AIP έχει επίσης εξελιχθεί από το γερμανικό", δήλωσε στους EurAsian Times ο αντιπλοίαρχος (ε.α.) Anil Jai Singh.
Ο αντιπλοίαρχος Singh έχει 28 χρόνια εμπειρίας ως υποβρύχιος στο ινδικό ναυτικό. Ειδικεύεται στον υποβρύχιο πόλεμο (όπλα και συστήματα) από την πρώην Σοβιετική Ένωση.
Μόνο η ThyssenKrupp Marine Systems της Γερμανίας και η Daewoo Shipbuilding της Νότιας Κορέας έχουν σχέδια SSK που υπηρετούν στα ναυτικά τους με εγκατεστημένα και λειτουργικά AIPs.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης