Τελευταία Νέα
Διεθνή

Twitter: Γνωστές εταιρείες αποσύρουν τις διαφημίσεις τους - Δείτε τον λόγο

Twitter: Γνωστές εταιρείες αποσύρουν τις διαφημίσεις τους - Δείτε τον λόγο
Ορισμένα από τα tweets περιλαμβάνουν λέξεις - κλειδιά που σχετίζονται με «βιασμό» και «έφηβοι» και εμφανίστηκαν μαζί με προωθημένα tweets από εταιρικούς διαφημιστές.

Μεγάλες εταιρείες όπως η Dyson, η Mazda και η εταιρεία χημικών Ecolab, ανέστειλαν τις καμπάνιες τους ή αφαίρεσαν τις διαφημίσεις τους από μέρη του Twitter, επειδή οι προωθήσεις τους εμφανίζονταν μαζί με tweets που προσελκύουν παιδική πορνογραφία, ανέφεραν οι εταιρείες στο Reuters.

Οι εταιρείες

Από τη Walt Disney και την Coca-Cola έως ένα νοσοκομείο παίδων, ήταν μεταξύ 30 περίπου διαφημιστών που εμφανίστηκαν στις σελίδες προφίλ των λογαριασμών Twitter που διακινούν τέτοιους συνδέσμους, σύμφωνα με μια ανασκόπηση του Reuters των λογαριασμών που εντοπίστηκαν σε νέα έρευνα σχετικά με τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών στο διαδίκτυο, από την ομάδα κυβερνοασφάλειας Ghost Data.
Ορισμένα από τα tweets περιλαμβάνουν λέξεις - κλειδιά που σχετίζονται με «βιασμό» και «έφηβοι» και εμφανίστηκαν μαζί με προωθημένα tweets από εταιρικούς διαφημιστές.
Για παράδειγμα, ένα προωθημένο tweet για την μάρκα υποδημάτων και αξεσουάρ Cole Haan, εμφανίστηκε δίπλα σε ένα άλλο, στο οποίο ένας χρήστης έγραφε ότι «ανταλλάσσει περιεχόμενο εφήβων/παιδιών».

Οι αντιδράσεις


«Είμαστε συγκλονισμένοι», δήλωσε ο David Maddocks, πρόεδρος της εταιρείας Cole Haan.
«Είτε το Twitter θα το διορθώσει αυτό, είτε θα το διορθώσουμε με οποιοδήποτε μέσο μπορούμε, που περιλαμβάνει τη μη αγορά διαφημίσεων στην πλατφόρμα», διαμήνυσε ο ίδιος.
Σε ένα άλλο παράδειγμα, ένας χρήστης έκανε tweet αναζητώντας περιεχόμενο του «μόνο νεαρά κορίτσια, όχι αγόρια» το οποίο ακολούθησε αμέσως ένα προωθημένο tweet για το νοσοκομείο παίδων «Scottish Rite Children's Hospital» που εδρεύει στο Τέξας. Το Scottish Rite δεν έκανε κάποιο σχόλιο για το θέμα.

Η απάντηση από το Twitter

Σε δήλωσή της, η εκπρόσωπος του Twitter, Celeste Carswell, είπε ότι η εταιρεία «έχει μηδενική ανοχή στη σεξουαλική εκμετάλλευση παιδιών» και επενδύει περισσότερους πόρους αφιερωμένους στην ασφάλεια των παιδιών, συμπεριλαμβανομένης της πρόσληψης εργαζομένων για τη σύνταξη πολιτικής και την εφαρμογή λύσεων, ενώ πρόσθεσε ότι το Twitter συνεργάζεται στενά με τους διαφημιστικούς πελάτες και τους συνεργάτες του για να διερευνήσει και να λάβει μέτρα για να αποτρέψει την επανάληψη της κατάστασης.

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης