Τελευταία Νέα
Διεθνή

Μελέτη York University: Η δραματική επίδραση και οι συνέπειες που έχουν οι μάσκες για τα παιδιά

Μελέτη York University: Η δραματική επίδραση και οι συνέπειες που έχουν οι μάσκες για τα παιδιά
Η νέα μελέτη είναι μια από τις πρώτες που εξέτασε τις επιπτώσεις των μάσκες στις ικανότητες αναγνώρισης προσώπου των παιδιών
Σχετικά Άρθρα

Τα παιδιά δίνουν πραγματικό αγώνα να αναγνωρίσουν άτομα που φορούν μάσκες, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.
Οι ερευνητές έβαλαν τα παιδιά να ολοκληρώσουν ένα τεστ μνήμης προσώπου για παιδιά που ονομάζεται CFMT-K και διαπίστωσαν ότι υπήρχε σημαντική διαφορά μεταξύ των παιδιών που μελετούσαν ακάλυπτα πρόσωπα και καλυμμένα πρόσωπα.
«Τα κύρια ευρήματα από αυτή τη μελέτη είναι ότι τα παιδιά δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν καλυμμένα πρόσωπα. Βρήκαμε μια μείωση κατά 20% στην ικανότητά τους να αναγνωρίζουν καλυμμένα πρόσωπα, ενώ η μέση μείωση είναι περίπου 15% για τους ενήλικες», δήλωσε ο Erez Freud, επίκουρος καθηγητής στη Σχολή Υγείας στο Πανεπιστήμιο York στον Καναδά, ένας από τους ερευνητές.

Μεγαλύτερες οι επιπτώσεις για τα παιδιά

Προηγούμενη έρευνα είχε ήδη δείξει ότι η ικανότητα των ενηλίκων να επεξεργάζονται τα πρόσωπα εμποδίζεται από τις μάσκες.
Η νέα μελέτη είναι μια από τις πρώτες που εξέτασε τις επιπτώσεις των μάσκες στις ικανότητες αναγνώρισης προσώπου των παιδιών.
Οι ερευνητές εξέτασαν 72 παιδιά ηλικίας μεταξύ 6 και 14 ετών για τη μελέτη, γράφει ο ιστότοπος Epoch Times.

Σοβαρές καταστάσεις στο μέλλον

Χωρίζοντας τα παιδιά σε δύο ομάδες, μία 11 ετών και μία μικρότερη ηλικιακά, οι ερευνητές συνέκριναν τα αποτελέσματα των δοκιμών και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η επίδραση της κάλυψης στην αναγνώριση των προσώπων διαφέρει ελάχιστα λόγω ηλικίας.
Αυτό σημαίνει ότι το φαινόμενο της μάσκας πιθανότατα αντανακλά «μείωση τόσο της ολιστικής όσο και της χαρακτηριστικής επεξεργασίας», σύμφωνα με τη μελέτη η οποία δημοσιεύτηκε από το Cognitive Research: Principles and Implications.
Η ολιστική επεξεργασία αναφέρεται στο πώς οι άνθρωποι επεξεργάζονται ταυτόχρονα ολόκληρο το πρόσωπο, σε αντίθεση με τα μεμονωμένα χαρακτηριστικά.
Η επεξεργασία χαρακτηριστικών αναφέρεται στη χρήση χαρακτηριστικών όπως η μύτη κατά την ανάλυση προσώπων.
«Οι μάσκες όχι μόνο εμποδίζουν την ικανότητα των παιδιών να αναγνωρίζουν πρόσωπα, αλλά διαταράσσουν επίσης τον τυπικό, ολιστικό τρόπο επεξεργασίας των προσώπων», είπε ο Freud .
«Εάν η ολιστική επεξεργασία είναι εξασθενημένη και η αναγνώριση είναι μειωμένη, υπάρχει πιθανότητα να βλάψει την ικανότητα των παιδιών να συνεχίσουν στις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις με τους συνομηλίκους και τους δασκάλους τους και αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε ζητήματα που προκαλούν σοβαρές καταστάσεις.
Δεδομένης της σημασίας των προσώπων στις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, αυτό είναι κάτι που πρέπει να δώσουμε προσοχή».
Η υποχρεωτική χρήση μασκών κατά τη διάρκεια της πανδημίας στα σχολεία ακολουθήθηκε από πολλές χώρες στον κόσμο
Ορισμένοι ειδικοί λένε ότι ελάχιστα δεδομένα υποστηρίζουν τη χρήση μασκών στα σχολεία, ενώ άλλοι πως έχει βοηθήσει στην αναχαίτιση της εξάπλωσης του Covid-19.
makeed.jpg


www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης