Τελευταία Νέα
Διεθνή

Apple: Απόσυρση 46.000 εφαρμογών από το κινέζικο App Store σε συμμόρφωση με το Πεκίνο

Apple: Απόσυρση 46.000 εφαρμογών από το κινέζικο App Store σε συμμόρφωση με το Πεκίνο
Μόνο 74 από τα 1.500 παιχνίδια επί πληρωμή, παρέμειναν στο AppStore καθώς πρέπει να εξασφαλίσουν κυβερνητική άδεια
Σε πρωτοφανή σαρωτική κατάργηση εφαρμογών προχώρησε η Apple την Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2020 καθώς αφαίρεσε από το App Store της Κίνας 39.000 παιχνίδια επιθυμώντας να προσαρμοσθεί στις επιταγές των κινεζικών αρχών.
Έως σήμερα, οι προγραμματιστές των εφαρμογών όφειλαν προηγουμένως να εξασφαλίσουν ειδική άδεια ώστε να είναι ελεύθερη η προσφορά των εφαρμογών επί κινεζικού εδάφους, καθώς οι κινεζικές αρχές έχουν θέσει στο στόχαστρο παιχνίδια τα οποία δεν έχουν λάβει επίσημη έγκριση.
Συνολικά μαζί με τις υπόλοιπες κατηγορίες, οι εφαρμογές που αποσύρθηκαν ξεπέρασαν τις 46.000, ενώ ανάμεσα σε αυτά που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις είναι τα δημοφιλή Creed Identity και NBA 2K20, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Qimai, η οποία όπως επισημαίνει μόνο 74 από τα 1.500 παιχνίδια επί πληρωμή, παρέμειναν στο AppStore.

Αδειοδότηση

Η Apple αρχικά είχα δώσει διορία έως τα τέλη του περασμένου Ιουνίου στους προγραμματιστές για να εξασφαλίσουν την κυβερνητική άδεια που τους επιτρέπει να λειτουργούν εφαρμογές επί πληρωμή στη μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά παιχνιδιών στον κόσμο και στη συνέχεια επέκτεινε τη διορία αυτή έως τις 31 Δεκεμβρίου.
Όπως αναφέρει το Reuters, οι εφαρμογές στα αντίστοιχα καταστήματα με λειτουργικό Android, έχουν από καιρό φροντίσει να αποκτήσουν τη σχετική άδεια, ενώ δεν υπάρχει κάποια εξήγηση ή ενημέρωση από πλευράς Apple, γιατί πιέζει τους προγραμματιστές να προβούν στην ίδια κίνηση.

Έσοδα

Σύμφωνα με αναλυτές η κίνηση αυτή αντανακλά τις προσπάθειες της αμερικανικής τεχνολογικής εταιρείας να μην αφήσει νομικά κενά την Κίνα, ενώ παράλληλα η κατάργηση των εφαρμογών δεν αναμένεται να έχει κάποιο σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδά της, όπως είχε συνέβη στο παρελθόν με παρόμοιες κινήσεις.
Ωστόσο όπως υπογραμμίζει ο Todd Koons διευθυντής μάρκετινγκ στην AppInChina, εταιρεία που προωθεί για λογαριασμό τρίτων εφαρμογές στις παγκόσμιες αγορές, «η μεγάλη αυτή μεταστροφή της Apple να δέχεται στο κατάστημά της επί πληρωμή εφαρμογές μόνο αν έχουν τη σχετική άδεια, σε συνδυασμό με τον πολύ περιορισμένο αριθμό αδειών που ενέκρινε φέτος το Πεκίνο, ενδεχομένως να οδηγήσει μεγάλη μερίδα των προγραμματιστών να υιοθετήσουν ένα μοντέλο για την Κίνα το οποίο θα στηρίζεται στα διαφημιστικά έσοδα».

www.bankingnews.gr
 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης