Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Έκθεση Sial 2022: Συνεχιζόμενη και δυναμική ανάπτυξη των εξαγωγών για την Κρι Κρι

tags :
Έκθεση Sial 2022: Συνεχιζόμενη και δυναμική ανάπτυξη των εξαγωγών για την Κρι Κρι
Έχοντας ως όχημα το ελληνικό γιαούρτι αλλά και το παγωτό, η εξαγωγική δράση της Κρι Κρι συνεχίζει τη δυναμική της πορεία σε πάνω από 40 χώρες, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία

Με στόχο τη διεύρυνση αλλά και την ενίσχυση της παρουσίας της στην παγκόσμια αγορά, η ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι συμμετείχε στη «Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Sial 2022» που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι στις 15 – 19 Οκτωβρίου.
Έχοντας ως όχημα το ελληνικό γιαούρτι αλλά και το παγωτό, η εξαγωγική δράση της Κρι Κρι συνεχίζει τη δυναμική της πορεία σε πάνω από 40 χώρες, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία. Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, τα στελέχη της Κρι Κρι πραγματοποίησαν περισσότερες από 100 επαφές με στελέχη από τις παραπάνω περιοχές, με τα Super Spoon High Protein και το Greek Frozen Yogurt να βρίσκονται στο επίκεντρο των συζητήσεων.
Το 2022, το ελληνικό γιαούρτι της Κρι Κρι σημειώνει υψηλή διψήφια ανάπτυξη ως προς τον όγκο πωλήσεων, αφού, πέρα από την εδραίωσή του σε Ιταλία, Αγγλία, Γερμανία, Βέλγιο, Αυστρία, εξαπλώνεται δυναμικά σε ολοένα περισσότερες αγορές τόσο στην Κεντρική Ευρώπη, όσο και σε Σκανδιναβία και Βαλκάνια.
Η αιχμή του δόρατος είναι το Super Spoon High Protein που ανταποκρίνεται πλήρως στις διεθνείς καταναλωτικές τάσεις για απολαυστική γεύση σε συνδυασμό με λειτουργικά οφέλη.
Αλματώδης είναι η ανάπτυξη και στο παγωτό, με οδηγό την κατηγορία του Greek Frozen Yogurt. Η αυθεντικότητα και η μοναδική γεύση είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Κρι Κρι στη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς είναι η μοναδική εταιρεία στον κόσμο που χρησιμοποιεί το δικό της αυθεντικό ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι στην παραγωγή του Greek Frozen Yogurt, σε μια ποικιλία από γεύσεις και formats.
Το 2020, η Κρι Κρι λάνσαρε για πρώτη φορά κωδικούς Greek Frozen Yogurt στην Ιταλία, σε κύπελλα 320g, που βρέθηκαν στα ράφια των μεγαλύτερων retailers. Η επιτυχία ήταν άμεση καθώς οι πωλήσεις ξεπέρασαν το 1 εκατ. τεμάχια την πρώτη χρονιά (εν μέσω της πανδημίας του covid-19). Έκτοτε, η αλματώδης ανάπτυξη συνεχίζεται, με νέους κωδικούς σε κύπελλο και ξυλάκι. Για το 2021, το μερίδιο αγοράς σε όγκο της Κρι Κρι (Brand + Private Label) στην αγορά Frozen Υogurt της Ιταλίας ξεπέρασε το 30% (Nielsen 2021), οδεύοντας προς τριπλασιασμό του όγκου πωλήσεων το 2022.  
Μετά την αξιοσημείωτη επιτυχία στην Ιταλία - τη χώρα του παγωτού- αλλά και τη θερμή υποδοχή στις μεγαλύτερες αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, το Greek Frozen Yogurt αναπτύσσεται πλέον πολύ δυναμικά και στην Κορέα. Παράλληλα, βάζει πλώρη και για άλλες αγορές της Ασίας που είναι στρατηγικής σημασίας για την Κρι Κρι, όπως η Ιαπωνία, η Ταϊβάν, η Κίνα και η Σιγκαπούρη. Όσον αφορά στη Μέση Ανατολή, επιδιώκει περαιτέρω ανάπτυξη σε αγορές όπως: Ισραήλ, Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία.

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης