Οι προχωρημένες συζητήσεις με αμερικανούς
Το χαρτοφυλάκιο Εταιρείας, Ελευθέρας Παροχής Υπηρεσιών ΝOS με 300 χιλιάδες περίπου οχήματα οδεύει προς αμερικάνικα χέρια και μετονομάζεται, αν ευοδώσουν οι συνομιλίες μεταξύ των δύο μερών, πληροφορείται το ΒΝ σε ένα ντιλ εκατομμυρίων ευρώ.
Συν τω χρόνω κάποιες ΕΠΥ αποχωρούν από την ελληνική αγορά, έχοντας γράψει σωρεία ζημιών στον κλάδο αυτοκινήτου, υπογράμμισε την ίδια στιγμή επώνυμος επιχειρηματίας της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς στην 25η Συνάντηση των (αντ)ασφαλιστών στην ΥΔΡΑ ταράσσοντας τα νερά.
Σε γενικές γραμμές πάντως στοιχεία της αγοράς και στοιχεία από την Τράπεζα της Ελλάδος τοποθετούν τα μερίδια των ΕΠΥ σε υψηλά επίπεδα, άνω του 20% και άνω του ενός δισ. ευρώ.
Στο γεγονός αυτό συμβάλλουν κυρίως τα εξαιρετικά χαμηλά τιμολόγια, ‘το πτωχευτικό ασφάλιστρο’ όπως αποκαλεί η αγορά το οποίο ‘κανιβαλίζει’ τον κλάδο, έχοντας οδηγήσει τον δείκτη ζημιών και εξόδων προς τα καθαρά ασφάλιστρα άνω του 100%.
Αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου για να βγουν από το αδιέξοδο των ζημιών οι ασφαλιστικές
Υπό το πρίσμα αυτό, ανώτατα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς από τον χώρο των ασφαλιστικών προειδοποιούν πώς αν δεν αυξηθούν τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου, εν μέσω αλλαγών στην υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων έναντι φυσικών καταστροφών, σύντομα ο κλάδος θα έχει να αντιμετωπίσει προβλήματα. Αυτό, συμπληρώνουν λόγω του υψηλού δείκτη ζημιών που προκύπτει από τα συμβάντα ατυχημάτων αλλά και της τεράστιας αύξησης του κόστους επισκευής οχημάτων (εργατικά και εξαρτήματα) με σημείο αιχμής τα ηλεκτρικά οχήματα που παρουσιάζουν ιδιομορφίες κατά την επισκευή τους επιβαρύνοντας τους προϋπολογισμούς των ασφαλιστικών.
Χωρίς τακτικούς ελέγχους οι ΕΠΥ
Τα ίδια στελέχη αναφέρουν στο ΒΝ απαιτείται ο εξορθολογισμός στην λειτουργία των ΕΠΥ καθώς τα προβλήματα που προκύπτουν και τα λουκέτα που βάζουν οι ΕΠΥ λειτουργούν σε βάρος των ασφαλισμένων, με αυξήσεις εισφορών και του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτου. Από τα σοβαρότερα προβλήματα που προκαλούν οι ΕΠΥ είναι η απουσία δημοσίευσης οικονομικών στοιχείων και η έλλειψη τακτικών ελέγχων.
Μείωση προμηθειών σε ασφαλιστικά πρακτορεία και λοιπούς διαμεσολαβούντες;
Το 2024, η συνολική παραγωγή στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου ήταν αυξημένη κατά 5%, στα 1,24 δισ. ευρώ, με πλήθος ασφαλισμένων οχημάτων 6.523.782 με βάση τις ημέρες ασφάλισης εντός του 2024, συμμετέχοντας περίπου κατά 40% στην συνολική ασφαλιστική παραγωγή.
Οι υψηλές, ωστόσο ζημιές και το κόστος αποζημιώσεων αναγκάζει τις ασφαλιστικές να περικόψουν προμήθειες από τα πρακτορεία και τις μεσιτικές αναφέρει στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς. Τόσο το κόστος ζημιών στο σύνολο των καλύψεων (1.285 ευρώ από 1.265 ) όσο και το κόστος ζημιών αστικής ευθύνης οχημάτων (1.405 ευρώ από 1.397) αυξήθηκε το 2024, λόγω της αύξησης του δείκτη ζημιών, τους κόστους επισκευής και του πληθωρισμού.
Ο αριθμός των ατυχημάτων εμφανίζεται ελαφρώς αυξημένος το 2024, κατά 3% ο οποίος ωστόσο ακολουθεί και τη μεταβολή του αριθμού των οχημάτων σε κυκλοφορία. Ο συνολικός δείκτης ζημιών στην αστική ευθύνη αυτοκινήτου έχει ξεπεράσει το 100% υποδηλώνοντας το ζημιογόνο χαρακτήρα της κάλυψης.
Ελ. Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Συν τω χρόνω κάποιες ΕΠΥ αποχωρούν από την ελληνική αγορά, έχοντας γράψει σωρεία ζημιών στον κλάδο αυτοκινήτου, υπογράμμισε την ίδια στιγμή επώνυμος επιχειρηματίας της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς στην 25η Συνάντηση των (αντ)ασφαλιστών στην ΥΔΡΑ ταράσσοντας τα νερά.
Σε γενικές γραμμές πάντως στοιχεία της αγοράς και στοιχεία από την Τράπεζα της Ελλάδος τοποθετούν τα μερίδια των ΕΠΥ σε υψηλά επίπεδα, άνω του 20% και άνω του ενός δισ. ευρώ.
Στο γεγονός αυτό συμβάλλουν κυρίως τα εξαιρετικά χαμηλά τιμολόγια, ‘το πτωχευτικό ασφάλιστρο’ όπως αποκαλεί η αγορά το οποίο ‘κανιβαλίζει’ τον κλάδο, έχοντας οδηγήσει τον δείκτη ζημιών και εξόδων προς τα καθαρά ασφάλιστρα άνω του 100%.
Αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου για να βγουν από το αδιέξοδο των ζημιών οι ασφαλιστικές
Υπό το πρίσμα αυτό, ανώτατα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς από τον χώρο των ασφαλιστικών προειδοποιούν πώς αν δεν αυξηθούν τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου, εν μέσω αλλαγών στην υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων έναντι φυσικών καταστροφών, σύντομα ο κλάδος θα έχει να αντιμετωπίσει προβλήματα. Αυτό, συμπληρώνουν λόγω του υψηλού δείκτη ζημιών που προκύπτει από τα συμβάντα ατυχημάτων αλλά και της τεράστιας αύξησης του κόστους επισκευής οχημάτων (εργατικά και εξαρτήματα) με σημείο αιχμής τα ηλεκτρικά οχήματα που παρουσιάζουν ιδιομορφίες κατά την επισκευή τους επιβαρύνοντας τους προϋπολογισμούς των ασφαλιστικών.
Χωρίς τακτικούς ελέγχους οι ΕΠΥ
Τα ίδια στελέχη αναφέρουν στο ΒΝ απαιτείται ο εξορθολογισμός στην λειτουργία των ΕΠΥ καθώς τα προβλήματα που προκύπτουν και τα λουκέτα που βάζουν οι ΕΠΥ λειτουργούν σε βάρος των ασφαλισμένων, με αυξήσεις εισφορών και του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτου. Από τα σοβαρότερα προβλήματα που προκαλούν οι ΕΠΥ είναι η απουσία δημοσίευσης οικονομικών στοιχείων και η έλλειψη τακτικών ελέγχων.
Μείωση προμηθειών σε ασφαλιστικά πρακτορεία και λοιπούς διαμεσολαβούντες;
Το 2024, η συνολική παραγωγή στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου ήταν αυξημένη κατά 5%, στα 1,24 δισ. ευρώ, με πλήθος ασφαλισμένων οχημάτων 6.523.782 με βάση τις ημέρες ασφάλισης εντός του 2024, συμμετέχοντας περίπου κατά 40% στην συνολική ασφαλιστική παραγωγή.
Οι υψηλές, ωστόσο ζημιές και το κόστος αποζημιώσεων αναγκάζει τις ασφαλιστικές να περικόψουν προμήθειες από τα πρακτορεία και τις μεσιτικές αναφέρει στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς. Τόσο το κόστος ζημιών στο σύνολο των καλύψεων (1.285 ευρώ από 1.265 ) όσο και το κόστος ζημιών αστικής ευθύνης οχημάτων (1.405 ευρώ από 1.397) αυξήθηκε το 2024, λόγω της αύξησης του δείκτη ζημιών, τους κόστους επισκευής και του πληθωρισμού.
Ο αριθμός των ατυχημάτων εμφανίζεται ελαφρώς αυξημένος το 2024, κατά 3% ο οποίος ωστόσο ακολουθεί και τη μεταβολή του αριθμού των οχημάτων σε κυκλοφορία. Ο συνολικός δείκτης ζημιών στην αστική ευθύνη αυτοκινήτου έχει ξεπεράσει το 100% υποδηλώνοντας το ζημιογόνο χαρακτήρα της κάλυψης.
Ελ. Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών