Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

Ελκυστικές για την HSBC οι ΟΠΑΠ και Jumbo - Συστήνει αγορά και αυξάνει τις τιμές στόχους

Ελκυστικές για την HSBC οι ΟΠΑΠ και Jumbo - Συστήνει αγορά και αυξάνει τις τιμές στόχους
Αδικαιολόγητο το discount στον ΟΠΑΠ, ανθεκτική η κερδοφορία των Jumbo
Μπορεί οι Έλληνες καταναλωτές να γίνονται πιο επιφυλακτικοί λόγω της αύξησης των γεωπολιτικών κινδύνων και του πληθωρισμού, όμως η HSBC επαναλαμβάνει ότι οι ΟΠΑΠ και Jumbo παραμένουν δύο ελκυστικές μετοχές, λόγω της δομικής ανάκαμψης.
Μάλιστα συστήνει αγορά (buy) για τις δύο μετοχές, με την τιμή στόχο της Jumbo να αυξάνεται στα 19 ευρώ, από 17,50 ευρώ προηγουμένως, και για τον ΟΠΑΠ στα 18 ευρώ, από 16,5 ευρώ προηγουμένως.

Σε άμυνα οι καταναλωτές

Σύμφωνα με την HSBC το περιβάλλον των καταναλωτών γίνεται αμυντικό.
Λόγω της αύξησης των γεωπολιτικών κινδύνων (μετά την έναρξη του πολέμου Ουκρανίας-Ρωσίας) και των συνεχιζόμενων ζητημάτων από την πλευρά της παγκόσμιας προσφοράς, ο πληθωρισμός στην Ελλάδα έφτασε σε υψηλό 8,9% τον Απρίλιο του 2022.
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη έχει υποστεί πλήγμα ενώ η πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα αυξάνεται με τον υψηλό πληθωρισμό ενέργειας και λοιπού κόστους.
Μέσα σε αυτό, η HSBC αναμένει από τους καταναλωτές να πορεύονται με προσοχή στις δαπάνες, ωστόσο οι διαρθρωτικοί παράγοντες ανάκαμψης εξακολουθούν να ευνοούν την ανάπτυξη.
Η ανάκαμψη στον τουρισμό, η αύξηση των κατώτατων μισθών, η ισχυρή δημιουργία θέσεων εργασίας και η εξομάλυνση της οικονομικής δραστηριότητας (αύξηση του ενδιαφέροντος για αθλητικές εκδηλώσεις, πλήρως ανοιχτές αίθουσες τυχερών παιχνιδιών, άρση των περιορισμών στα καταστήματα κ.λπ.) δίνουν ώθηση ανάπτυξης σε παίκτες όπως ο ΟΠΑΠ και η Jumbo φέτος.
Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες όπου οι οικονομολόγοι της HSBC προβλέπουν ότι η αύξηση του ΑΕΠ (+4,0% για το 2022) θα παραμείνει μπροστά από εκείνη της Ευρωζώνης (+2,6%), προσφέροντας στους παίκτες του καταναλωτικού κλάδου μια σχετικά ευνοϊκή προοπτική.

Jumbo - Ανθεκτική ανάπτυξη και κερδοφορία

Σύμφωνα με την HSBC η Jumbo οδεύει σε μια προσεκτική προοπτική ανάπτυξης για το 2022 (αύξηση πωλήσεων 2-5%), η οποία πιστεύει ότι είναι συντηρητική, δεδομένου ότι η εταιρεία έχει ήδη αναφέρει αύξηση πωλήσεων 25% για τους πρώτους 4 μήνες του 2022.
Σύμφωνα με την εκτίμηση της HSBC η Jumbo μπορεί να τα πάει καλύτερα (η εκτίμησή της είναι για αύξηση πωλήσεων +9%), ιδιαίτερα σε περιβάλλον υψηλού πληθωρισμού, που υποστηρίζεται από την ισχυρή πρόταση αξίας στην αγορά.
Ιστορικά η Jumbo έχει υιοθετήσει μια συνετή προσέγγιση στη διαχείριση του κόστους και ως εκ τούτου, αναμένεται σταθερή κερδοφορία το 2022 (σε συμφωνία με τα επίπεδα του 2019), παρά τις προκλήσεις.
Η HSBC πιστεύει επίσης ότι υπάρχει περιθώριο για επαναξιολόγηση με ισχυρή καθαρή ταμειακή θέση (ίση με το 27% της κεφαλαιοποίησης της αγοράς) και μερισματική πολιτική υπέρ των μετόχων.

ΟΠΑΠ - Σταθερή ανάπτυξη και διαρκή κερδοφορία

Η HSBC εκτιμά ότι η ανάπτυξη του GGR του ΟΠΑΠ το 2022 υποστηρίζεται καλά από τις τάσεις ανάκαμψης σε όλα τα κανάλια (Παγκόσμιο Κύπελλο το 4ο τρίμηνο, ανάκαμψη τουρισμού, πλήρως ανοιχτές επιχειρηματικές γραμμές κ.λπ.) μαζί με μια αυξανόμενη βάση χρηστών και έσοδα από τυχερά παιχνίδια σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια (ενισχύονται και από νέα διαδικτυακά παιχνίδια).
Αναμένει επίσης σταθερό επίπεδο παραγωγής EBITDA για τον ΟΠΑΠ λόγω της εξορθολογισμένης δομής κόστους σε όλες τις δραστηριότητες λιανικής, ενώ η αύξηση των μισθών και των εξόδων μάρκετινγκ (ειδικά στις διαδικτυακές επιχειρήσεις) θα προσθέσει μια μικρή αρνητική επίδραση φέτος.
Με ισχυρή δυνατότητα παραγωγής FCF και κατώτατη μερισματική πολιτική 1,0 ευρώ/μετοχή, η HSBC πιστεύει ότι το discount 10% (συναίνεση) στον ιστορικό μέσο όρο PE της περιόδου 2015-2019, φαίνεται αδικαιολόγητο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης