Παρουσιάστηκε η νέα στρατηγική της ρωσικής εταιρείας Kalashnikov
Τομή στην παγκόσμια αγορά όπλων συνιστούν τα νέα προϊόντα της Kalashnikov, με τα οποία η ρωσική εταιρεία στοχεύει να δώσει νέα ώθηση, ξεπερνώντας το απογοητευτικό 2014.
Όπως εξηγούν οι ειδικοί αναλυτές, η Kalashnikov το τελευταίο διάστημα έχει στραφεί προς το εξωτερικό, αναζητώντας νέες αγορές, προκειμένου να διαθέσει τα προϊόντα της.
Άλλωστε, το 80% των παραγόμενων όπλων καταλήγει εκτός Ρωσίας.
Αξίζει να σημειωθεί πως το 2013 περίπου 200.000 όπλα, τύπου Rifles κατέληξαν στην αμερικανική αγορά.
H τρέχουσα ετήσια παραγωγή της Kalashnikov κυμαίνεται στα 150.000 - μη στρατιωτικού τύπου - όπλα , κατατάσσοντας τη Ρωσία μεταξύ των πρώτων θέσεων στη βιομηχανία όπλων.
Ωστόσο, οι ευοίωνες προοπτικές για τη ρωσική εταιρεία ανακόπηκαν βίαια το Καλοκαίρι του 2014, όπου ΗΠΑ και Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλαν κυρώσεις στην Kalashnikov, λόγω της εμπλοκής της Ρωσίας στην ουκρανική ένοπλη διένεξη.
Το εμπάργκο επί της ουσίας έθεσε οριστικό τέλος στα σχέδια επέκτασης της Kalashnikov στην αμερικανική και ευρωπαϊκή αγορά όπλων.
«Η αμερικανική αγορά είναι πολύ σημαντική για εμάς» διαμήνυσε ο διευθύνων σύμβουλος της Kalashnikov , Al. Krivoruchko, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου επιχειρησιακού πλάνου.
Ωστόσο, ο CEO της εταιρείας κατέστησε σαφές πως στόχος της Kalashnikov πλέον είναι η «κατάκτηση» νέων αγορών, όπως της Νότιας Αμερικής, της Ασίας και της Αφρικής, προκειμένου να αναπληρωθεί η ζημιά από τη βίαιη αποχώρηση από την αμερικανική αγορά.
Επικουρικά, η εταιρεία στοχεύει στην ανάκαμψη των εσόδων και στην αύξηση της ετήσιας παραγωγής στα 300.000 όπλα.
Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος, η ρωσική εταιρεία αποκάλυψε σε ειδική εκδήλωση, δύο νέα μοντέλα όπλων:
Το «Baikal», το οποίο απευθύνεται σε κυνηγούς και το «Izhmash», το οποίο απευθύνεται σε επαγγελματίες του είδους.
Η νέα στρατηγική επιδιώκει να καταστήσει εκ νέου την Kalashnikov ως την ηγέτιδα δύναμη στη βιομηχανία όπλων, με χρονικό ορίζοντα το 2020.
Προκειμένου να καταστεί εφικτός ο στόχος των ανθρώπων της ρωσικής εταιρείας, έχει αποφασιστεί η επένδυση 4,5 δισ. ρουβλιών (85 εκ. δολαρίων).
«Οι συνολικές επενδύσεις ανέρχονται στα 4,5 δισ. ρούβλια.
Έως το 2020, θα έχουμε αυξήσει την παραγωγή στα επίπεδα των 300.000 όπλων ετησίως» επισήμανε ο CEO της εταιρεία.
«Η προώθηση των προϊόντων μας εξακολουθεί να καταλαμβάνει σπουδαία θέση στην ιεραρχία των προτεραιοτήτων μας» συνέχισε.
Άλλωστε, γι’ αυτό το σκοπό έχουν επιστρατευτεί μοντέλα, με σοβιετική ενδυμασία και ένα ΑΚ-47 στο χέρι!
«Το Kalashnikov εφευρέθηκε από τον άνθρωπο για τον άνθρωπο» κατέληξε ο Al. Krivoruchko, σημειώνοντας πως τα όπλα βοηθούν τον άνθρωπο να προστατευτεί από τους εξωτερικούς του εχθρούς.

"Χάνοντας" τη Δύση
Όπως προαναφέρθηκε, η ρωσική εταιρεία υπέστη σημαντική ζημιά εξαιτίας των κυρώσεων της Δύσης.
Αν και η κυριαρχία της Kalashnikov στη ρωσική αγορά είναι αδιαμφισβήτητη (95%), εντούτοις οι προοπτικές κερδοφορίας απαιτούν τη μέγιστη εξωστρέφεια.
«Οι ζημιές από τις κυρώσεις είναι αμέτρητες και αφορούν πολλά εκατομμύρια δολάρια.
Έχουμε χάσει πολύτιμο έδαφος» αναφέρει σε ρωσική εφημερίδα, ένας στενός συνεργάτης του CEO της Kalashnikov.
Έτσι, ο στόχος των ιθυνόντων μετατοπίζεται στην εξεύρεση νέων αγορών.
Άλλωστε, οι συμφωνίες με Μαλαισία και Ταϊλάνδη καθιστούν πιθανή την αναπλήρωση του αμερικανικού κενού.

Στρατιωτικές παραγγελίες
Η ρωσική εταιρεία επιχειρεί να «γεμίσει» τα ταμεία της και μέσω των πωλήσεων στρατιωτικών όπλων.
Η ανανέωση της συνεργασίας με το ρωσικό στρατό αποτελεί μονόδρομο για την εταιρεία.
«Η κύρια πρόκληση της Kalashnikov δεν είναι η αγορά μικρών όπλων, αλλά η αγορά πυραύλων.
Αυτή είναι η κύρια πηγή εσόδων» εξηγεί αξιωματούχος της εταιρείας.
Ας σημειωθεί πως το τρέχον συμβόλαιο με τη ρωσική κυβέρνηση ανέρχεται στα 20 τρισ. ρούβλια (370 δισ. δολάρια)
www.bankingnews.gr
Όπως εξηγούν οι ειδικοί αναλυτές, η Kalashnikov το τελευταίο διάστημα έχει στραφεί προς το εξωτερικό, αναζητώντας νέες αγορές, προκειμένου να διαθέσει τα προϊόντα της.
Άλλωστε, το 80% των παραγόμενων όπλων καταλήγει εκτός Ρωσίας.
Αξίζει να σημειωθεί πως το 2013 περίπου 200.000 όπλα, τύπου Rifles κατέληξαν στην αμερικανική αγορά.
H τρέχουσα ετήσια παραγωγή της Kalashnikov κυμαίνεται στα 150.000 - μη στρατιωτικού τύπου - όπλα , κατατάσσοντας τη Ρωσία μεταξύ των πρώτων θέσεων στη βιομηχανία όπλων.
Ωστόσο, οι ευοίωνες προοπτικές για τη ρωσική εταιρεία ανακόπηκαν βίαια το Καλοκαίρι του 2014, όπου ΗΠΑ και Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλαν κυρώσεις στην Kalashnikov, λόγω της εμπλοκής της Ρωσίας στην ουκρανική ένοπλη διένεξη.
Το εμπάργκο επί της ουσίας έθεσε οριστικό τέλος στα σχέδια επέκτασης της Kalashnikov στην αμερικανική και ευρωπαϊκή αγορά όπλων.
«Η αμερικανική αγορά είναι πολύ σημαντική για εμάς» διαμήνυσε ο διευθύνων σύμβουλος της Kalashnikov , Al. Krivoruchko, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου επιχειρησιακού πλάνου.
Ωστόσο, ο CEO της εταιρείας κατέστησε σαφές πως στόχος της Kalashnikov πλέον είναι η «κατάκτηση» νέων αγορών, όπως της Νότιας Αμερικής, της Ασίας και της Αφρικής, προκειμένου να αναπληρωθεί η ζημιά από τη βίαιη αποχώρηση από την αμερικανική αγορά.
Επικουρικά, η εταιρεία στοχεύει στην ανάκαμψη των εσόδων και στην αύξηση της ετήσιας παραγωγής στα 300.000 όπλα.
Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος, η ρωσική εταιρεία αποκάλυψε σε ειδική εκδήλωση, δύο νέα μοντέλα όπλων:
Το «Baikal», το οποίο απευθύνεται σε κυνηγούς και το «Izhmash», το οποίο απευθύνεται σε επαγγελματίες του είδους.
Η νέα στρατηγική επιδιώκει να καταστήσει εκ νέου την Kalashnikov ως την ηγέτιδα δύναμη στη βιομηχανία όπλων, με χρονικό ορίζοντα το 2020.
Προκειμένου να καταστεί εφικτός ο στόχος των ανθρώπων της ρωσικής εταιρείας, έχει αποφασιστεί η επένδυση 4,5 δισ. ρουβλιών (85 εκ. δολαρίων).
«Οι συνολικές επενδύσεις ανέρχονται στα 4,5 δισ. ρούβλια.
Έως το 2020, θα έχουμε αυξήσει την παραγωγή στα επίπεδα των 300.000 όπλων ετησίως» επισήμανε ο CEO της εταιρεία.
«Η προώθηση των προϊόντων μας εξακολουθεί να καταλαμβάνει σπουδαία θέση στην ιεραρχία των προτεραιοτήτων μας» συνέχισε.
Άλλωστε, γι’ αυτό το σκοπό έχουν επιστρατευτεί μοντέλα, με σοβιετική ενδυμασία και ένα ΑΚ-47 στο χέρι!
«Το Kalashnikov εφευρέθηκε από τον άνθρωπο για τον άνθρωπο» κατέληξε ο Al. Krivoruchko, σημειώνοντας πως τα όπλα βοηθούν τον άνθρωπο να προστατευτεί από τους εξωτερικούς του εχθρούς.

"Χάνοντας" τη Δύση
Όπως προαναφέρθηκε, η ρωσική εταιρεία υπέστη σημαντική ζημιά εξαιτίας των κυρώσεων της Δύσης.
Αν και η κυριαρχία της Kalashnikov στη ρωσική αγορά είναι αδιαμφισβήτητη (95%), εντούτοις οι προοπτικές κερδοφορίας απαιτούν τη μέγιστη εξωστρέφεια.
«Οι ζημιές από τις κυρώσεις είναι αμέτρητες και αφορούν πολλά εκατομμύρια δολάρια.
Έχουμε χάσει πολύτιμο έδαφος» αναφέρει σε ρωσική εφημερίδα, ένας στενός συνεργάτης του CEO της Kalashnikov.
Έτσι, ο στόχος των ιθυνόντων μετατοπίζεται στην εξεύρεση νέων αγορών.
Άλλωστε, οι συμφωνίες με Μαλαισία και Ταϊλάνδη καθιστούν πιθανή την αναπλήρωση του αμερικανικού κενού.

Στρατιωτικές παραγγελίες
Η ρωσική εταιρεία επιχειρεί να «γεμίσει» τα ταμεία της και μέσω των πωλήσεων στρατιωτικών όπλων.
Η ανανέωση της συνεργασίας με το ρωσικό στρατό αποτελεί μονόδρομο για την εταιρεία.
«Η κύρια πρόκληση της Kalashnikov δεν είναι η αγορά μικρών όπλων, αλλά η αγορά πυραύλων.
Αυτή είναι η κύρια πηγή εσόδων» εξηγεί αξιωματούχος της εταιρείας.
Ας σημειωθεί πως το τρέχον συμβόλαιο με τη ρωσική κυβέρνηση ανέρχεται στα 20 τρισ. ρούβλια (370 δισ. δολάρια)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών