Ένα πρωτότυπο 450 ίππων που συνδύαζε το αμάξωμα του TT με την καρδιά του RS4 και έμεινε για πάντα στο σκοτάδι των εργαστηρίων της Audi
Το φθινόπωρο του 1998, η Audi παρουσίασε την πρώτη γενιά του TT, ενός κουπέ που δεν ήρθε απλώς να προστεθεί στην αγορά των σπορ μοντέλων, αλλά να αφήσει το αποτύπωμά του ως σχεδιαστικό σύμβολο. Βασισμένο στην πλατφόρμα PQ34 του Golf IV, το TT ξεχώριζε για την καθαρή γεωμετρική του σχεδίαση, που καθόρισε αισθητικά μια ολόκληρη δεκαετία.
Αρχικά ήταν διαθέσιμο με τετρακύλινδρους turbo κινητήρες απόδοσης 180 και 225 ίππων, με την ισχυρότερη έκδοση να συνδυάζεται με μόνιμη τετρακίνηση quattro. Το 2003 προστέθηκε στη γκάμα ο ατμοσφαιρικός V6 3,2 λίτρων των 250 ίππων, φέρνοντας για πρώτη φορά στο TT το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Ωστόσο, στα κεντρικά της quattro GmbH στη Neckarsulm -της μονάδας υψηλών επιδόσεων που μετεξελίχθηκε στη σημερινή Audi Sport- ωρίμαζε μια πιο ακραία ιδέα. Την εποχή που το RS4 Avant με τον bi-turbo V6 κινητήρα των 380 ίππων, εξελιγμένο σε συνεργασία με την Cosworth, προσέφερε σε ένα station wagon επιδόσεις supercar, κάποιοι αναρωτήθηκαν τι θα γινόταν αν αυτό το σύνολο τοποθετούνταν σε ένα πιο μικρό και ελαφρύ αυτοκίνητο, όπως το TT (Διαβάστε περισσότερα)
Αρχικά ήταν διαθέσιμο με τετρακύλινδρους turbo κινητήρες απόδοσης 180 και 225 ίππων, με την ισχυρότερη έκδοση να συνδυάζεται με μόνιμη τετρακίνηση quattro. Το 2003 προστέθηκε στη γκάμα ο ατμοσφαιρικός V6 3,2 λίτρων των 250 ίππων, φέρνοντας για πρώτη φορά στο TT το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Ωστόσο, στα κεντρικά της quattro GmbH στη Neckarsulm -της μονάδας υψηλών επιδόσεων που μετεξελίχθηκε στη σημερινή Audi Sport- ωρίμαζε μια πιο ακραία ιδέα. Την εποχή που το RS4 Avant με τον bi-turbo V6 κινητήρα των 380 ίππων, εξελιγμένο σε συνεργασία με την Cosworth, προσέφερε σε ένα station wagon επιδόσεις supercar, κάποιοι αναρωτήθηκαν τι θα γινόταν αν αυτό το σύνολο τοποθετούνταν σε ένα πιο μικρό και ελαφρύ αυτοκίνητο, όπως το TT (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών