Ο Lando Norris πήρε μια καθαρή νίκη στο Interlagos, αύξησε τη διαφορά του στη βαθμολογία, την ώρα που ο Verstappen ανέβηκε στο βάθρο ξεκινώντας από τα pits και ο Piastri «πλήρωσε» ένα λάθος με ποινή και χαμηλή κατάταξη
Ο Norris ξεκίνησε από την pole και χωρίς να απειληθεί ουσιαστικά σε κανένα σημείο της ξηρής κούρσας, κατέκτησε την 7η του φετινή νίκη και αύξησε τη διαφορά του από τον Piastri στους 24 βαθμούς, με τρεις αγώνες να απομένουν.
Πίσω του, ο Andrea Kimi Antonelli έκανε τον καλύτερο αγώνα της σύντομης μέχρι στιγμής καριέρας του, τερματίζοντας δεύτερος με τη Mercedes, ενώ ο Verstappen ανέβηκε τρίτος σε μια από τις πιο εντυπωσιακές εμφανίσεις της χρονιάς.
Η εκκίνηση ήταν ήρεμη στην κορυφή, αλλά πίσω ακολούθησε χάος. Στον δεύτερο γύρο, ο Gabriel Bortoleto βρέθηκε εκτός πίστας μετά από επαφή με τον Stroll και εγκατέλειψε. Στην ίδια φάση, υπήρξε και επαφή του Hamilton με τον Colapinto, με αποτέλεσμα σπασμένη εμπρός πτέρυγα για τον οδηγό της Ferrari και ποινή 5 δευτερολέπτων.
Η συνέχεια ήταν εξίσου έντονη: στον έκτο γύρο ο Piastri προσπάθησε να περάσει ταυτόχρονα τους Leclerc και Antonelli στην πρώτη στροφή, αλλά η σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη. Ο Leclerc εγκατέλειψε, ο Antonelli γλίτωσε τα χειρότερα, ενώ ο Piastri δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων.
Ο Norris εκμεταλλεύτηκε τη σύγχυση και άνοιξε διαφορά, με τον Antonelli και τον Russell να κρατούν τη Mercedes στη διεκδίκηση του βάθρου.
Ο Verstappen, που είχε ξεκινήσει από το pit lane, προχώρησε σε στρατηγική αλλαγή ελαστικών υπό το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και με ρυθμό σαφώς καλύτερο από τον αγώνα sprint, άρχισε να ανεβαίνει θέσεις με τα μεσαία ελαστικά.
Μετά τα δύο του pit stops, βρέθηκε πίσω από τον Norris αλλά χάρη σε τρίτο pit stop και φρέσκα μαλακά ελαστικά, ήταν ξανά ο ταχύτερος στην πίστα.
Ο Ολλανδός πέρασε τον Russell και μείωσε ταχύτατα τη διαφορά από τον Antonelli, χωρίς όμως να προλάβει να τον περάσει στους τελευταίους γύρους (Διαβάστε περισσότερα)
Πίσω του, ο Andrea Kimi Antonelli έκανε τον καλύτερο αγώνα της σύντομης μέχρι στιγμής καριέρας του, τερματίζοντας δεύτερος με τη Mercedes, ενώ ο Verstappen ανέβηκε τρίτος σε μια από τις πιο εντυπωσιακές εμφανίσεις της χρονιάς.
Η εκκίνηση ήταν ήρεμη στην κορυφή, αλλά πίσω ακολούθησε χάος. Στον δεύτερο γύρο, ο Gabriel Bortoleto βρέθηκε εκτός πίστας μετά από επαφή με τον Stroll και εγκατέλειψε. Στην ίδια φάση, υπήρξε και επαφή του Hamilton με τον Colapinto, με αποτέλεσμα σπασμένη εμπρός πτέρυγα για τον οδηγό της Ferrari και ποινή 5 δευτερολέπτων.
Η συνέχεια ήταν εξίσου έντονη: στον έκτο γύρο ο Piastri προσπάθησε να περάσει ταυτόχρονα τους Leclerc και Antonelli στην πρώτη στροφή, αλλά η σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη. Ο Leclerc εγκατέλειψε, ο Antonelli γλίτωσε τα χειρότερα, ενώ ο Piastri δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων.
Ο Norris εκμεταλλεύτηκε τη σύγχυση και άνοιξε διαφορά, με τον Antonelli και τον Russell να κρατούν τη Mercedes στη διεκδίκηση του βάθρου.
Ο Verstappen, που είχε ξεκινήσει από το pit lane, προχώρησε σε στρατηγική αλλαγή ελαστικών υπό το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και με ρυθμό σαφώς καλύτερο από τον αγώνα sprint, άρχισε να ανεβαίνει θέσεις με τα μεσαία ελαστικά.
Μετά τα δύο του pit stops, βρέθηκε πίσω από τον Norris αλλά χάρη σε τρίτο pit stop και φρέσκα μαλακά ελαστικά, ήταν ξανά ο ταχύτερος στην πίστα.
Ο Ολλανδός πέρασε τον Russell και μείωσε ταχύτατα τη διαφορά από τον Antonelli, χωρίς όμως να προλάβει να τον περάσει στους τελευταίους γύρους (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών