Σε μια εποχή που η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία κινείται σε αχαρτογράφητα νερά -με ισχυρή πίεση από τις κινεζικές μάρκες, αυστηρότερες ρυθμίσεις εκπομπών και ολοένα και υψηλότερες τιμές στα καινούργια αυτοκίνητα- η Citroën φαίνεται να ετοιμάζει στροφή στις ρίζες της
Ο νέος επικεφαλής της μάρκας, Xavier Chardon, που ανέλαβε καθήκοντα τον Ιούνιο του 2025, δήλωσε ξεκάθαρα πως στόχος του είναι να επαναφέρει το πνεύμα του 2CV: ατομική μετακίνηση για όλους, με οικονομικό και προσιτό μέσο.
Μπορεί να μην υπάρχει ακόμη επίσημος σχεδιαστικός στόχος για την αναβίωση του μοντέλου με τη μορφή που είχε κάποτε, αλλά το DNA του -απλότητα, χρηστικότητα και οικονομία- θα μεταλαμπαδευτεί στα μελλοντικά αυτοκίνητα της Citroën. Ο ίδιος ο Chardon δήλωσε ότι «το 2CV ήταν η πρώτη εμπειρία πρόσβασης στην ελευθερία της μετακίνησης. Αυτή την ελευθερία πρέπει να την επαναπροσδιορίσουμε μεταξύ 2026 και 2030».
Η Citroën έχει ήδη πάρει αποστάσεις από τις πολυτελείς και τεχνολογικά υπερφορτωμένες προσεγγίσεις άλλων μαρκών.
Αντί να κυνηγήσει premium εικόνα, επιλέγει να εστιάσει στα βασικά: προσβασιμότητα, τιμή, ευκολία συντήρησης.
Η στρατηγική αυτή ενδέχεται να οδηγήσει στη δημιουργία ενός μικρού, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου -στα πρότυπα των ιαπωνικών kei cars- που θα είναι ελαφρύ, ευέλικτο και κατάλληλο για αστική και δευτερευόντως υπεραστική χρήση (Διαβάστε περισσότερα)
Μπορεί να μην υπάρχει ακόμη επίσημος σχεδιαστικός στόχος για την αναβίωση του μοντέλου με τη μορφή που είχε κάποτε, αλλά το DNA του -απλότητα, χρηστικότητα και οικονομία- θα μεταλαμπαδευτεί στα μελλοντικά αυτοκίνητα της Citroën. Ο ίδιος ο Chardon δήλωσε ότι «το 2CV ήταν η πρώτη εμπειρία πρόσβασης στην ελευθερία της μετακίνησης. Αυτή την ελευθερία πρέπει να την επαναπροσδιορίσουμε μεταξύ 2026 και 2030».
Η Citroën έχει ήδη πάρει αποστάσεις από τις πολυτελείς και τεχνολογικά υπερφορτωμένες προσεγγίσεις άλλων μαρκών.
Αντί να κυνηγήσει premium εικόνα, επιλέγει να εστιάσει στα βασικά: προσβασιμότητα, τιμή, ευκολία συντήρησης.
Η στρατηγική αυτή ενδέχεται να οδηγήσει στη δημιουργία ενός μικρού, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου -στα πρότυπα των ιαπωνικών kei cars- που θα είναι ελαφρύ, ευέλικτο και κατάλληλο για αστική και δευτερευόντως υπεραστική χρήση (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών