Η νέα CLA αποκτά έναν υβριδικό κινητήρα που δεν θυμίζει τίποτα από το παρελθόν και αποτελεί μόνο την αρχή για ένα ευρύτερο σχέδιο της Mercedes να αφήσει πίσω της τα ντίζελ
Η Mercedes ετοιμάζεται να παρουσιάσει έναν νέο τετρακύλινδρο υβριδικό κινητήρα, ξεκινώντας από τη νέα γενιά της CLA, η οποία ήδη κατασκευάζεται αλλά καθυστέρησε την εμπορική της διάθεση ώστε να δοθεί προτεραιότητα στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Ωστόσο, αυτή η περίοδος αναμονής τελειώνει, καθώς η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να ρίξει στην αγορά τον νέο κινητήρα μέσα στις επόμενες εβδομάδες, λίγο πριν το τέλος του 2025.
Ο κινητήρας αυτός, με εσωτερική ονομασία M252, εξελίχθηκε με επένδυση δισεκατομμυρίων ευρώ και φιλοδοξεί να αντικαταστήσει σταδιακά τις υπάρχουσες λύσεις, ακόμα και τα ντίζελ.
Δεν έχει καμία σχέση με προηγούμενες συνεργασίες -όπως για παράδειγμα τους παλιότερους κινητήρες Renault- και συνδυάζει έναν θερμικό κινητήρα 1,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 27 ίππων.
Ο τελευταίος τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, με χωρητικότητα 1,3 kWh, και είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (Διαβάστε περισσότερα)
Ωστόσο, αυτή η περίοδος αναμονής τελειώνει, καθώς η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να ρίξει στην αγορά τον νέο κινητήρα μέσα στις επόμενες εβδομάδες, λίγο πριν το τέλος του 2025.
Ο κινητήρας αυτός, με εσωτερική ονομασία M252, εξελίχθηκε με επένδυση δισεκατομμυρίων ευρώ και φιλοδοξεί να αντικαταστήσει σταδιακά τις υπάρχουσες λύσεις, ακόμα και τα ντίζελ.
Δεν έχει καμία σχέση με προηγούμενες συνεργασίες -όπως για παράδειγμα τους παλιότερους κινητήρες Renault- και συνδυάζει έναν θερμικό κινητήρα 1,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 27 ίππων.
Ο τελευταίος τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, με χωρητικότητα 1,3 kWh, και είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών