Ο ADAC δοκίμασε έξι σύγχρονα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι την πλήρη εκφόρτιση για να δει πόσο μακριά φτάνουν με 0% και τι ακολουθεί όταν η μπαταρία «μηδενίσει».
Ο γερμανικός ADAC πραγματοποίησε μια διαφορετική δοκιμή στο πεδίο Penzing της Βαυαρίας: έξι ηλεκτρικά αυτοκίνητα οδηγήθηκαν σκόπιμα μέχρι την πλήρη αποφόρτιση, προκειμένου να διαπιστωθεί πώς αντιδρούν στο τελικό στάδιο και αν υπάρχει πραγματική «ρεζέρβα» μετά το 0%.
Στη δοκιμή συμμετείχαν τα VW ID.3, BYD Seal, Volvo EX40, Nio EL6, Tesla Model Y και Kia EV6.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όλα τα αυτοκίνητα προειδοποιούν αρκετά νωρίς, με τα πρώτα μηνύματα να εμφανίζονται γύρω στο 20% μπαταρίας.
Στη συνέχεια εντείνονται οι ειδοποιήσεις, μειώνεται η απόδοση και περιορίζονται δευτερεύουσες λειτουργίες.
Στην πράξη, όσο η ένδειξη πλησιάζει στο 0%, το αυτοκίνητο γίνεται πιο νωθρό στην επιτάχυνση, αλλά εξακολουθεί να κινείται.
Όταν ο δείκτης δείξει 0%, τα ηλεκτρικά δεν σταματούν αμέσως.
Χρησιμοποιούν μια «κρυφή» εφεδρεία (κάτι σαν buffer), με την οποία διανύουν ακόμη 15 έως 20 χιλιόμετρα (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Στη δοκιμή συμμετείχαν τα VW ID.3, BYD Seal, Volvo EX40, Nio EL6, Tesla Model Y και Kia EV6.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όλα τα αυτοκίνητα προειδοποιούν αρκετά νωρίς, με τα πρώτα μηνύματα να εμφανίζονται γύρω στο 20% μπαταρίας.
Στη συνέχεια εντείνονται οι ειδοποιήσεις, μειώνεται η απόδοση και περιορίζονται δευτερεύουσες λειτουργίες.
Στην πράξη, όσο η ένδειξη πλησιάζει στο 0%, το αυτοκίνητο γίνεται πιο νωθρό στην επιτάχυνση, αλλά εξακολουθεί να κινείται.
Όταν ο δείκτης δείξει 0%, τα ηλεκτρικά δεν σταματούν αμέσως.
Χρησιμοποιούν μια «κρυφή» εφεδρεία (κάτι σαν buffer), με την οποία διανύουν ακόμη 15 έως 20 χιλιόμετρα (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών