Παρά την πρόθεση της Volvo να εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης για το XC90, ο διευθύνων σύμβουλος Hakan Samuelsson επιβεβαίωσε πως ετοιμάζεται τρίτη γενιά με plug-in υβριδική τεχνολογία
Η δεύτερη γενιά του Volvo XC90 παρουσιάστηκε το 2014 και λανσαρίστηκε το 2015, με την αρχική στρατηγική της σουηδικής φίρμας να προβλέπει την πλήρη αντικατάστασή της από το αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX90.
Ωστόσο, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποδεικνύεται πιο αργή απ’ ό,τι είχε εκτιμηθεί, με αποτέλεσμα η Volvo να προχωρήσει το 2024 σε εκτεταμένη ανανέωση του υπάρχοντος XC90, δίνοντάς του ουσιαστικά μια τρίτη ευκαιρία στην αγορά.
Τώρα, η Volvo επιβεβαιώνει ότι θα εξελίξει και μια νέα, τρίτη γενιά του XC90, που θα συνεχίσει να προσφέρεται με plug-in υβριδική τεχνολογία.
Όπως δήλωσε ο Samuelsson κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνάντησης με επενδυτές, «θα χρειαστούμε ένα νέο XC90», χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Ωστόσο, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποδεικνύεται πιο αργή απ’ ό,τι είχε εκτιμηθεί, με αποτέλεσμα η Volvo να προχωρήσει το 2024 σε εκτεταμένη ανανέωση του υπάρχοντος XC90, δίνοντάς του ουσιαστικά μια τρίτη ευκαιρία στην αγορά.
Τώρα, η Volvo επιβεβαιώνει ότι θα εξελίξει και μια νέα, τρίτη γενιά του XC90, που θα συνεχίσει να προσφέρεται με plug-in υβριδική τεχνολογία.
Όπως δήλωσε ο Samuelsson κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνάντησης με επενδυτές, «θα χρειαστούμε ένα νέο XC90», χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών