Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf αλλάζει ριζικά, αποκτά σχήμα SUV και υπόσχεται αυτονομία 600+ χλμ., καλύτερη άνεση και πιο αποδοτική τεχνολογία, κρατώντας τον καθημερινό χαρακτήρα που το καθιέρωσε
Η τρίτη γενιά του Nissan Leaf επανασυστήνεται πλήρως ως crossover SUV, εγκαταλείποντας το παραδοσιακό σχήμα hatchback και υιοθετώντας μία πιο ραφιναρισμένη και πρακτική σχεδίαση.
Η Nissan υποστηρίζει ότι πρόκειται για το μοντέλο που θα θέσει τα νέα στάνταρ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.
Η νέα γενιά βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, που χρησιμοποιείται και στο μεγαλύτερο Ariya, καθώς και σε μοντέλα της Renault.
Μολονότι δεν έχει τεχνική σχέση με τις δύο προηγούμενες γενιές, η εξέλιξη βασίστηκε σε δεδομένα από περισσότερες από 700.000 πωλήσεις και πάνω από 27,3 δισ. χιλιόμετρα χρήσης παγκοσμίως.
An icon reimagined: The Nissan LEAF returns with a sleek aerodynamic design, impressive range, and cutting-edge tech Ο ηλεκτροκινητήρας είναι εντελώς νέος, τύπου «three-in-one», καθώς ενσωματώνει τον αναστροφέα, τον κινητήρα και τον μειωτήρα σε μία πιο συμπαγή μονάδα – κατά 10% μικρότερη σε μέγεθος σε σχέση με το προηγούμενο Leaf.
Αποδίδει μέχρι 217 ίππους (160 kW) και 355 Nm ροπής, με μετάδοση στους εμπρός τροχούς.
Η βελτιστοποιημένη ανάρτηση περιλαμβάνει γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με την ακαμψία κατά πλάτος στον πίσω άξονα να έχει αυξηθεί κατά 66%.
Παράλληλα, έχει βελτιωθεί και ο κύκλος στροφής, που μειώθηκε στα 5,3 μέτρα, χάρη και στο νέο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Η Nissan υποστηρίζει ότι πρόκειται για το μοντέλο που θα θέσει τα νέα στάνταρ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.
Η νέα γενιά βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, που χρησιμοποιείται και στο μεγαλύτερο Ariya, καθώς και σε μοντέλα της Renault.
Μολονότι δεν έχει τεχνική σχέση με τις δύο προηγούμενες γενιές, η εξέλιξη βασίστηκε σε δεδομένα από περισσότερες από 700.000 πωλήσεις και πάνω από 27,3 δισ. χιλιόμετρα χρήσης παγκοσμίως.
An icon reimagined: The Nissan LEAF returns with a sleek aerodynamic design, impressive range, and cutting-edge tech Ο ηλεκτροκινητήρας είναι εντελώς νέος, τύπου «three-in-one», καθώς ενσωματώνει τον αναστροφέα, τον κινητήρα και τον μειωτήρα σε μία πιο συμπαγή μονάδα – κατά 10% μικρότερη σε μέγεθος σε σχέση με το προηγούμενο Leaf.
Αποδίδει μέχρι 217 ίππους (160 kW) και 355 Nm ροπής, με μετάδοση στους εμπρός τροχούς.
Η βελτιστοποιημένη ανάρτηση περιλαμβάνει γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με την ακαμψία κατά πλάτος στον πίσω άξονα να έχει αυξηθεί κατά 66%.
Παράλληλα, έχει βελτιωθεί και ο κύκλος στροφής, που μειώθηκε στα 5,3 μέτρα, χάρη και στο νέο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών