
Καθώς τα μικρά και προσιτά αυτοκίνητα εξαφανίζονται από την αγορά, οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ζητούν επειγόντως ρυθμιστικές αλλαγές για να μπορέσουν να τα επαναφέρουν στους δρόμους
Η αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη αλλάζει πρόσωπο, με τις επιλογές για προσιτά μικρά μοντέλα να μειώνονται δραματικά.
Αυτό που κάποτε αποτελούσε μία λύση -π.χ. ένα μικρό, οικονομικό μοντέλο κάτω από 15.000 ευρώ- σήμερα αποτελεί εξαίρεση.
Οι πωλήσεις τέτοιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, που έφταναν σχεδόν τις 1 εκατομμύριο μονάδες τον χρόνο, έχουν πέσει πλέον στις 100.000.
Η τάση είναι ξεκάθαρη: το κόστος εξέλιξης και συμμόρφωσης με κανονισμούς αυξάνεται, ενώ η πίεση για τεχνολογική και περιβαλλοντική αναβάθμιση δεν αφήνει περιθώριο για φθηνότερες λύσεις.
Στο περιθώριο της Έκθεσης Βρυξελλών, οι επικεφαλής της Stellantis και της Renault απηύθυναν έκκληση προς την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας αστικών αυτοκινήτων, με πιο απλές και ευέλικτες απαιτήσεις.
Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα ευρωπαϊκό αντίστοιχο των ιαπωνικών Kei cars, τα οποία καλύπτουν περίπου το 40% των πωλήσεων στην Ιαπωνία (Διαβάστε περισσότερα)
Αυτό που κάποτε αποτελούσε μία λύση -π.χ. ένα μικρό, οικονομικό μοντέλο κάτω από 15.000 ευρώ- σήμερα αποτελεί εξαίρεση.
Οι πωλήσεις τέτοιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, που έφταναν σχεδόν τις 1 εκατομμύριο μονάδες τον χρόνο, έχουν πέσει πλέον στις 100.000.
Η τάση είναι ξεκάθαρη: το κόστος εξέλιξης και συμμόρφωσης με κανονισμούς αυξάνεται, ενώ η πίεση για τεχνολογική και περιβαλλοντική αναβάθμιση δεν αφήνει περιθώριο για φθηνότερες λύσεις.
Στο περιθώριο της Έκθεσης Βρυξελλών, οι επικεφαλής της Stellantis και της Renault απηύθυναν έκκληση προς την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας αστικών αυτοκινήτων, με πιο απλές και ευέλικτες απαιτήσεις.
Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα ευρωπαϊκό αντίστοιχο των ιαπωνικών Kei cars, τα οποία καλύπτουν περίπου το 40% των πωλήσεων στην Ιαπωνία (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών