Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Μία εταιρεία, πολλά σήματα: Μπερδεύουν οι Κινέζοι ή ξέρουν τι κάνουν;

Μία εταιρεία, πολλά σήματα: Μπερδεύουν οι Κινέζοι ή ξέρουν τι κάνουν;
Πώς επηρεάζει η στρατηγική πολλαπλών μαρκών των Κινέζων κατασκευαστών την εικόνα τους στην Ευρώπη
Πολλά σήματα, λίγη ταυτότητα; Πώς επηρεάζει η στρατηγική πολλαπλών μαρκών των Κινέζων κατασκευαστών την εικόνα τους στην Ευρώπη

Με κάθε νέο λανσάρισμα, οι κινεζικές φίρμες αυξάνονται, αλλά μαζί και η σύγχυση για το ποια είναι ποια. Η πρόσφατη αποκάλυψη ότι η Chery ετοιμάζει μια ακόμη φίρμα για τις αγορές εκτός Κίνας -τη Lepas-, δίπλα στις ήδη γνωστές Omoda, Jaecoo και iCar, εντείνει μια τάση που βλέπουμε να κλιμακώνεται τα τελευταία χρόνια: τους κινέζικους ομίλους να πολλαπλασιάζουν τα εμπορικά τους σήματα σε ρυθμούς που η ευρωπαϊκή αγορά ίσως δυσκολεύεται να παρακολουθήσει.

Η Chery βέβαια δεν είναι η μόνη.
Η Geely έχει ήδη δημιουργήσει μια «ομπρέλα» που περιλαμβάνει τη Zeekr, τη Lynk & Co, τη Geometry, ενώ έχει στην κατοχή της και τη Volvo. Η BYD προωθεί μοντέλα με διαφορετικό προσανατολισμό μέσω των υπομαρκών Denza και Yangwang.

Αντίστοιχα, η Changan -που ετοιμάζεται επίσης για επέκταση στην Ευρώπη- έχει προχωρήσει στη δημιουργία ξεχωριστών brands όπως: η Deepal (για πιο premium προφίλ), η Avatr (σε συνεργασία με τη Huawei), αλλά και άλλες εξειδικευμένες σειρές για ηλεκτρικά ή τεχνολογικά προσανατολισμένα μοντέλα.

Διαβάστε περισσότερα

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης