Οι δοκιμές έγιναν με έξι διαφορετικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα -τα VW ID.3, Tesla Model Y, Kia EV6, Volvo XC40, BYD Seal και Nio EL6- τα οποία ξεκίνησαν με επίπεδο φόρτισης 30% και οδηγήθηκαν μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση
Τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αφήνουν τον οδηγό να βρεθεί απροειδοποίητα με άδειες μπαταρίες.
Πλήθος προειδοποιήσεων και ένα «κρυφό» περιθώριο αυτονομίας κάνουν τα ξαφνικά σταματήματα σχεδόν απίθανα.
Ένα πρακτικό τεστ από το γερμανικό περιοδικό τεχνολογίας c’t, σε συνεργασία με την ADAC, επιβεβαιώνει ότι τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα προσφέρουν άφθονη προειδοποίηση προτού εξαντληθεί πλήρως η μπαταρία.
Οι δοκιμές έγιναν με έξι διαφορετικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα -τα VW ID.3, Tesla Model Y, Kia EV6, Volvo XC40, BYD Seal και Nio EL6- τα οποία ξεκίνησαν με επίπεδο φόρτισης 30% και οδηγήθηκαν μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση.
Το βασικό ερώτημα ήταν το πότε και πώς ενεργοποιούνται τα προειδοποιητικά μηνύματα κάθε κατασκευαστή.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η πρώτη ένδειξη κινδύνου εμφανίστηκε όταν η υπόλοιπη αυτονομία κυμαινόταν μεταξύ 70 και 80 χιλιομέτρων.
Το BYD Seal καθυστέρησε περισσότερο, εμφανίζοντας ειδοποίηση μόλις στα 45 χιλιόμετρα, ενώ το Volvo XC40 ξεκίνησε τις προειδοποιήσεις με μόλις 35 χιλιόμετρα να απομένουν
Διαβάστε περισσότερα
Πλήθος προειδοποιήσεων και ένα «κρυφό» περιθώριο αυτονομίας κάνουν τα ξαφνικά σταματήματα σχεδόν απίθανα.
Ένα πρακτικό τεστ από το γερμανικό περιοδικό τεχνολογίας c’t, σε συνεργασία με την ADAC, επιβεβαιώνει ότι τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα προσφέρουν άφθονη προειδοποίηση προτού εξαντληθεί πλήρως η μπαταρία.
Οι δοκιμές έγιναν με έξι διαφορετικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα -τα VW ID.3, Tesla Model Y, Kia EV6, Volvo XC40, BYD Seal και Nio EL6- τα οποία ξεκίνησαν με επίπεδο φόρτισης 30% και οδηγήθηκαν μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση.
Το βασικό ερώτημα ήταν το πότε και πώς ενεργοποιούνται τα προειδοποιητικά μηνύματα κάθε κατασκευαστή.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η πρώτη ένδειξη κινδύνου εμφανίστηκε όταν η υπόλοιπη αυτονομία κυμαινόταν μεταξύ 70 και 80 χιλιομέτρων.
Το BYD Seal καθυστέρησε περισσότερο, εμφανίζοντας ειδοποίηση μόλις στα 45 χιλιόμετρα, ενώ το Volvo XC40 ξεκίνησε τις προειδοποιήσεις με μόλις 35 χιλιόμετρα να απομένουν
Διαβάστε περισσότερα
Σχόλια αναγνωστών