Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως να πουλήσετε τοπικές εμπειρίες και εκδρομές

tags :
Πως να πουλήσετε τοπικές εμπειρίες και εκδρομές
Τα στοιχεία της Google δείχνουν επίσης ότι οι αναζητήσεις που σχετίζονται με ταξίδια για “απόψε” και “σήμερα” έχουν αυξηθεί πάνω από 150% σε κινητά, τα τελευταία δύο χρόνια
Με τις νέες δυνατότητες του GoogleMaps πλέον είναι πιο απλό να πωλήσετε τις δραστηριότητες και τις εκδρομές σας στο προορισμό.
Να χρησιμοποιήσετε μια ελκυστική περιγραφή της επιχείρησής σας, κουμπί “κράτηση τώρα” και συνδέσμους προς τον ιστότοπο σας.
Αρκεί να αξιοποιήσετε στο έπακρο την καταχώριση σας, στην Google γενικότερα.



Η Phocuswright διαπίστωσε ότι το 38% των κρατήσεων σε εκδρομές ή δραστηριότητες πραγματοποιούνται την ίδια μέρα ή δύο ημέρες πριν γίνει το ταξίδι.
Αυτό οφείλεται στις κινητές συσκευές που έχουν οδηγήσει σε μεγαλύτερες κρατήσεις την τελευταία στιγμή.
Τα στοιχεία της Google δείχνουν επίσης ότι οι αναζητήσεις που σχετίζονται με ταξίδια για “απόψε” και “σήμερα” έχουν αυξηθεί πάνω από 150% σε κινητά, τα τελευταία δύο χρόνια.



4 συμβουλές για τη βελτιστοποίηση της παρουσία σας στην Google

Social Media
- Κρατήστε το προφίλ σας ενημερωμένο, ελκυστικό και…διασκεδαστικό.
- Δημοσιεύστε ποιοτικό περιεχόμενο.
- Χρησιμοποιήστε γεωγραφικές ετικέτες για να επισημάνετε τη θέση της επιχείρησής σας.
- Δημιουργήστε ένα hashtag της εταιρείας και χρησιμοποιήστε τα υπάρχοντα που είναι δημοφιλή μεταξύ του κοινού στόχου σας. Ενθαρρύνετε και τους συμμετέχοντες να κάνουν το ίδιο.
- Χρησιμοποιήστε βίντεο και φωτογραφίες, από τα κυριότερα σημεία των περιηγήσεων σας.
- Να είστε ενημερωμένοι με τις τάσεις και τις εξελίξεις.



Site
Θυμηθείτε ότι σχεδόν οι μισοί από τους πελάτες σας είναι ήδη στον προορισμό και ψάχνουν τι να κάνουν.
Δώστε την δυνατότητα στους πελάτες να διερευνήσουν, να κλείσουν και να πληρώσουν άμεσα επί τόπου.
Στις διακοπές, πολλοί απολαμβάνουν τις αυθόρμητες δραστηριότητες.
Είναι τα απροσδόκητα happenings που κάνουν αξέχαστες τις στιγμές στον προορισμό.

Στην σελίδα προώθησης του προορισμού
Με μεγάλο αριθμό επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο, οι DMOs είναι εξαιρετικές πλατφόρμες να προωθήσουν και να πουλήσουν εκδρομές και δραστηριότητες ως μέρος των τοπικών εμπειριών.

Δίκτυο συνεργατών
Ένα δίκτυο συνεργατών μπορεί να ανοίξει ευκαιρίες για να προσεγγίσει ευρύτερο ακροατήριο.
Λειτουργώντας ως ομάδα, οι εταιρείες περιοδείας μπορούν επίσης να επωφεληθούν από πιο ισχυρές προσπάθειες μάρκετινγκ.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης