Τελευταία Νέα
Πολιτική

Κουντουρά: Οι 4 στρατηγικές κατευθύνσεις του ψηφιακού σχεδιασμού για τον τουρισμό

Κουντουρά: Οι 4 στρατηγικές κατευθύνσεις του ψηφιακού σχεδιασμού για τον τουρισμό
«Επιδίωξή μας είναι οι τουριστικοί φορείς και οι επιχειρήσεις να αποκτήσουν την πρόσβαση σε όλη την απαραίτητη πληροφόρηση που αναζητούν και χρειάζονται»
Σε τέσσερις στρατηγικές κατευθύνσεις θα κινηθεί ο ψηφιακός σχεδιασμός στον τουρισμό για την τριετία 2017- 2019, σύμφωνα με όσα δήλωσε από το βήμα του συνεδρίου «Η ώρα της ελληνικής οικονομίας» πριν από λίγο η υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά.
Η υπουργός επανέλαβε πως το 2016 είναι μία ακόμη χρονιά υψηλών επιδόσεων σε συνέχεια των αποτελεσμάτων- ρεκόρ του 2015 δεδομένου ότι οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις, θα ξεπεράσουν για πρώτη φορά τα 27 εκατομμύρια επισκέπτες.
Ο πρώτος άξονας των δράσεων του υπουργείου Τουρισμού, αφορά στην προβολή και προώθηση της Ελλάδας και της τουριστικής επιχειρηματικότητας, μέσα από ένα δίκτυο δραστηριοτήτων που εναρμονίζονται με τα ψηφιακά εργαλεία στο διαδίκτυο.
«Αξιοποιούμε όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες με τη χρήση μεικτών μέσων διαφήμισης για να επικοινωνήσουμε άμεσα, αποτελεσματικά και πολύ στοχευμένα την ιδιαίτερη τουριστική ταυτότητα της Ελλάδας.
Ενισχύουμε την παρουσία μας στις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές πλατφόρμες και στα κοινωνικά δίκτυα (social media) με το σχεδιασμό και την προώθηση στοχευμένων δράσεων προβολής, αλλά και τη συσχέτιση τους με το υπόλοιπο ψηφιακό δίκτυο για τον τουρισμό», σχολίασε σχετικά.
Σε στάδιο σχεδιασμού βρίσκεται η αναδιάρθρωση των κεντρικών ιστότοπων του υπουργείου και του ΕΟΤ, της πύλης visitgreece.gr με βάση τις πλέον πρόσφατες τεχνολογίες προσέγγισης και παρουσίασης για όλες τις κινητές και σταθερές συσκευές ή υπολογιστές.
Το ψηφιακό περιεχόμενο επανασχεδιάζεται, ανανεώνεται και εμπλουτίζεται με πολυεπίπεδες διαδραστικές πληροφορίες κάθε είδους και μορφής, καλύπτοντας με αυτό τον τρόπο όλες τις απαραίτητες ανάγκες που αναπτύσσονται για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στις ξένες αγορές.
Ο δεύτερος άξονας αφορά τη στήριξη της τουριστικής δραστηριότητας:
«Εργαζόμαστε στην κατεύθυνση καθιέρωσης ψηφιακών υπηρεσιών προς τον πολίτη και τις επιχειρήσεις, με στόχο να βελτιώσουμε την καθημερινότητά τους και να υποστηρίξουμε την τουριστική επιχειρηματικότητα.
Επανασχεδιάζουμε και εκσυγχρονίζουμε το σύστημα του Μητρώου Τουριστικών επιχειρήσεων.
Προωθούμε την κωδικοποίηση της τουριστικής νομοθεσίας, την απλοποίηση των διαδικασιών αδειοδότησης και λειτουργίας, την ψηφιοποίηση και διαχείριση εγγράφων, αλλά και συγκεκριμένες ενέργειες για την ανάπτυξη νεοφυών ή υφιστάμενων τουριστικών επιχειρήσεων με ψηφιακές δράσεις μέσω προγράμματων του ΕΣΠΑ 2014-2020.
Αξιοποιούμε τα συγχρηματοδούμενα προγράμματα μέσω των διακρατικών προγραμμάτων συνεργασίας, όπως το Interreg, για την υλοποίηση από κοινού με γειτονικές χώρες προτάσεων που αφορούν στη δημιουργία πρότυπων εφαρμογών πληροφοριακού υλικού για εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Τρίτον, σχεδιάζουμε τη δημιουργία ενός ψηφιακού Υπερ-Δικτύου Τουρισμού, ως εργαλείου για τη συγκέντρωση όλων των δεδομένων που αφορούν τον ελληνικό τουρισμό, και που σήμερα βρίσκονται διάσπαρτα στο διαδίκτυο.
Το σύστημα αυτό με τη λογική του Big Data θα δίνει τη δυνατότητα της συλλογής πολλαπλών δεδομένων που αφορούν τον ελληνικό τουρισμό από όλες τις πιθανές πηγές που είναι συνδεδεμένες στο διαδίκτυο, είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό, χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και καινοτομίες που υπάρχουν.
Επιδίωξή μας είναι οι τουριστικοί φορείς και οι επιχειρήσεις να αποκτήσουν την πρόσβαση σε όλη την απαραίτητη πληροφόρηση που αναζητούν και χρειάζονται.
Και ταυτόχρονα, μέσα από εργαλεία προσωποποίησης του προφίλ των χρηστών, θα μπορούν να αναλύουν τα δεδομένα των υποψήφιων τουριστών που προσελκύουμε και που επιδιώκουμε να προσελκύσουμε στην Ελλάδα.
Στο πλαίσιο του υπερδικτύου, αναπτύσσουμε και τον Δορυφόρο Λογαριασμό Τουρισμού, ώστε να αποτυπώνονται με σαφήνεια και εγκυρότητα τα πλήρη και ακριβή στοιχεία για τα τουριστικά μεγέθη της χώρα μας.
Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο που θα συμβάλλει στην χάραξη της στρατηγικής στον τουρισμό σε βάθος χρόνου».
Η κ. Κουντουρά ανέφερε επιπλέον ότι σχεδιάζεται η αναβάθμιση του συστήματος της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης «όπου σκοπεύουμε να εισαγάγουμε και να καθιερώσουμε πρακτικές ψηφιακής εκπαίδευσης.
Στόχος μας είναι να αλλάξει και να εκσυγχρονιστεί με βάση τα διεθνή πρότυπα η μορφή και η εμπειρία της εκπαίδευσης στις σχολές ΑΣΤΕΡ και ΑΣΤΕΚ και στα οκτώ ΙΕΚ Τουρισμού που λειτουργούν σε όλη τη χώρα, δίνοντας τη δυνατότητα στους σπουδαστές να αποκτήσουν πλήρη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες ως βασικό εργαλείο για την μετέπειτα σύνδεσή τους με την αγορά εργασίας.
Ο σχεδιασμός μας περιλαμβάνει την χρήση τεχνικών μέσων για ψηφιακή ύλη σπουδών και ψηφιακή βιβλιοθήκη, καθώς και τη δημιουργία ηλεκτρονικής πύλης τουριστικής εκπαίδευσης».

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης