Τελευταία Νέα
Στον Παλμό της Επικαιρότητας

Σταθερές αξίες που διακρίνονται ιδιαίτερα χωρίς να τις αγγίζουν κρίσεις, credit controls κι όλα τα συναφή…

tags :
Σταθερές αξίες που διακρίνονται ιδιαίτερα χωρίς να τις αγγίζουν κρίσεις, credit controls κι όλα τα συναφή…

Σταθερές αξίες που διακρίνονται ιδιαίτερα χωρίς να τις αγγίζουν κρίσεις, credit controls κι όλα τα συναφή…



Σταθερές αξίες – για μερικές εξ αυτών ακόμα και στο πέρασμα των αιώνων – διακρίνονται ιδιαίτερα στους κλάδους που δραστηριοποιούνται χωρίς να τις αγγίζουν κρίσεις, credit controls και ένα σωρό δικαιολογίες που χρησιμοποιούν οι συντριπτικά υπερτερούντες… αποτυχημένοι, με τους οποίους άλλωστε είναι γεμάτος ο πίνακας του ελληνικού χρηματιστηρίου.

Ένα χρηματιστήριο που αντέχει ακόμα το… βάρος του, μιας και ευτύχησε να αποχωρήσουν πλείστες όσες δεκάδων (πρώην) εισηγμένων εταιρειών που το μόνον που προκάλεσαν με την είσοδο και παραμονή τους στο ταμπλό ήταν η απώλεια αρκετών δεκάδων δισεκατομμυρίων ευρώ…

Ατυχώς όμως γι αυτό εξακολουθεί να “κουβαλάει” μαζί του αρκετές δεκάδες θλιβερών περιπτώσεων στις οποίες συνέβαλε απλά το απερίσκεπτο και αναποτελεσματικό management που διέθεταν και διαθέτουν. (αλλά και πολύ αποτελεσματικό προς το… ίδιον – κακώς εννοούμενον – συμφέρον)

Και γεννάται το ερώτημα… Πως εταιρείες και όμιλοι όπως αυτές των Καρέλιας, ΙΟΝ, Μπισκότα Παπαδοπούλου, Κύκνος, ο Βασιλόπουλος (ατυχώς…ξενοπουλήθηκε)

ΙΟΝ

O Ιωάννης Κωτσιόπουλος, o Πρόεδρος της ΙΟΝ, η προσωπικότητα που γλύκανε με τις σοκολάτες του όλη την Ελλάδα.

Πόσα παιδάκια, πόσες γενιές δεν λαχτάρησαν μια αγαπημένη σοκολάτα ΙΟΝ: Αμυγδάλου, Γάλακτος, Σοκοφρέτα, Noisetta, Break… ήταν όλα τους παιδιά του.

Ο “κύριος Γιάννης” όπως τον αποκαλούσαν οι εργάτες στο εργοστάσιο και η ομάδα του στο management υπήρξε μια από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της ελληνικής βιομηχανίας του 20ου και 21ου αιώνα.

Ήταν, επίσης, η απόδειξη ότι το να είσαι βιομήχανος με ανθρωπιά είναι προσφορά στην κοινωνία και σεβασμός στον καταναλωτή, και ότι η επιτυχία ταυτίζεται με την ποιότητα.

ΚΥΚΝΟΣ

Τα ίδια αναλογικά και συγκριτικά μπορούν να ειπωθούν και να γραφτούν και για τον “κύριο Μίμη” τον Μανουσάκη στα χέρια του οποίου μεγαλούργησε η ΚΥΚΝΟΣ.

Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζει τις επιχειρηματικές του πτήσεις τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά ο μακροβιότερος «Kyknos», που φέτος συμπληρώνει 104 χρόνια συνεπούς και αδιάλειπτης δραστηριότητας.

Από το Ναύπλιο του 1911 μέχρι την κρίση του 21ου αιώνα η αμιγώς ελληνική εταιρεία κονσερβών «Kyknos» καταφέρνει όχι μόνο να διατηρήσει την οικονομική της ευρωστία, αλλά να επεκτείνει περαιτέρω και τους ορίζοντές της στο εξωτερικό.

Η κονσερβοποιία ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 1911 σαν μικρό συσκευαστήριο λαχανικών και τοματοπολτού από τους αδελφούς  Μανουσάκη στην Ασίνη Αργολίδας, ενώ το 1915, κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, συντάχθηκε το καταστατικό της πρώτης στα Βαλκάνια «Ανωνύμου Ελληνικής Εταιρείας Κονσερβών». Σήμερα, έχοντας συμπληρώσει έναν και πλέον αιώνα λειτουργίας, η «Kyknos» κατέχει σταθερά ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και πραγματοποιεί αξιοσημείωτη εξαγωγική δραστηριότητα.

ΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ κανείς για την ΚΑΡΕΛΙΑΣ;;;

Μόνον ύμνοι έχουν γραφτεί… Η μεγαλύτερη καπνοβιομηχανία και ο πρώτος εξαγωγέας τσιγάρων της Ελλάδος. Από την ίδρυσή της, το 1888, η ΚΑΡΕΛΙΑ Α.Ε., ανταποκρίνεται με επιτυχία στις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς. Σήμερα, με περισσότερο από έναν αιώνα εμπειρίας και φημισμένη για την υψηλή ποιότητα και την καινοτομία που τη χαρακτηρίζουν, η Εταιρεία εξάγει τα σήματα της σε περισσότερες από 65 χώρες στον κόσμο. Δεν χρωστάει πουθενά, μοιράζει απίστευτα μερίσματα, η υπ΄αρ. 1 εισηγμένη στην ιστορία του ΧΑΑ δείχνει στους υπόλοιπους πως θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί τα πράγματα γι αυτούς αν ακολουθούσαν τα δικά της βήματα στο επιχειρείν… (πάντα αναλογικά και συγκριτικά βεβαίως)

ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ: 

Η εταιρία βαδίζει εδώ και έναν σχεδόν αιώνα σταθερά στο δρόμο της ανάπτυξης, πιστή πάντοτε στο τρίπτυχο της φιλοσοφίας : ποιότητα, καινοτομία, σεβασμός στον καταναλωτή. Με βάση αυτές τις αξίες έχει δημιουργήσει μια ουσιαστική σχέση ζωής με τους καταναλωτές της.

Με διαρκή ανανέωση των ιστορικών brands της εταιρίας, τα οποία συντροφεύουν γλυκά τους Έλληνες καταναλωτές για περισσότερες από 4 γενιές και είναι πλέον συνώνυμα του ελληνικού μπισκότου.

ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

Παρέδωσε μαθήματα άριστου management σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων του, πρωτοφανής η επιτυχία του, που…αμαυρώθηκε με την πώλησή του στους απίστευτους της Delhize.

Το 1939 τρεις αδερφοί Βασιλόπουλοι ο Γεράσιμος, ο Χαράλαμπος και ο Γεώργιος, αγόρασαν από ένα μακρινό θείο τους ένα μικρό μπακάλικο στην οδό Βουλής 29, το οποίο μετέτρεψαν σ’ ένα εκλεκτό παντοπωλείο με την επωνυμία ΑΦΟΙ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΙ.

Το 1950 ίδρυσαν και το ιστορικό κατάστημα στην οδό Σταδίου 19. Το 1ο στην οδό Βουλής λειτούργησε μέχρι το 1966. Το Δεκέμβριο του 1969, οι δύο πρώτοι απ’ αυτούς τους τρεις αδερφούς Βασιλόπουλους, ο Γεράσιμος και ο Χαράλαμπος ίδρυσαν την Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος Α.Ε.

Το 1ο κατάστημα της αλυσίδας που ιδρύθηκε είναι αυτό που βρίσκεται στο Ψυχικό. Δυο χρόνια αργότερα, ιδρύθηκε το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στην Κηφισιά και μέχρι το 1989, ιδρύθηκαν άλλα 9 καταστήματα στο Λεκανοπέδιο Αττικής.

Το 1994, η αλυσίδα αυτή καινοτόμησε, καθώς έγινε η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που αντικατέστησε τις ταμειακές μηχανές με ταμειακές μηχανές αναγνώρισης γραμμωτών κωδικών (scanning). Την επόμενη χρονιά, ιδρύθηκε το κέντρο αποθήκευσης και διανομής της αλυσίδας στη Μάνδρα Αττικής. Επίσης συνεχίστηκε η επέκταση της αλυσίδας με νέα καταστήματα σε Αττική, Πελοπόννησο και Στερεά Ελλάδα. Την 1 Αυγούστου του 2000, η αλυσίδα είχε 53 καταστήματα σε 11 πόλεις της Ελλάδας. Στις 16 Οκτωβρίου του 2000, η αλυσίδα προχώρησε στην εξαγορά των αλυσίδων σούπερ μάρκετ Τροφό και ΕΝΑ Cash and Carry.

ΦΥΣΙΚΑ ο κατάλογος δεν ολοκληρώνεται – αλίμονο άλλωστε- με τους ανωτέρω. Απλά αυτοί ξεχωρίζουν για την διαχρονικότητά τους αφ’ ενός και γιατί δεν ζημίωσαν κανένα αφ’ ετέρου!

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης