Τελευταία Νέα
Προϊοντικά

Η Geniki bank στο Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

tags :
Η Geniki bank στο Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών
H Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί ένα διεθνή, αναγνωρισμένο θεσμό με στόχο την προάσπιση αξιών και επιχειρηματικών τακτικών, οι οποίες σχετίζονται με την ουσιαστική, ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη, ως σημαντικό μέσο για την ανάπτυξη μιας εταιρείας, τη διασφάλιση της διαχρονικότητας και την αύξηση της αποδοτικότητάς της.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών σε συνεργασία με τις εταιρείες μέλη του, εισήγαγε το 2008 με ιδιαίτερη επιτυχία το θεσμό αυτό και στη χώρας μας, δίνοντας ένα ακόμη έναυσμα στις επιχειρήσεις να εντάξουν δυναμικά τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό στην εταιρική κουλτούρα τους.

Στο πλαίσιο καθιέρωσης της Ελληνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η εν λόγω διοργάνωση πραγματοποιείται φέτος από τις 18 έως τις 22 Ιανουαρίου, περιλαμβάνοντας στο πρόγραμμα των σχετικών εκδηλώσεων ομιλίες, παρουσιάσεις, study tours, επιμορφωτικά εργαστήρια και ένα Senior Management Roundtable, προκειμένου να τονιστεί η βαρύτητα που έχει η εξαιρετική εξυπηρέτηση του πελάτη για κάθε επιχείρηση, ως συντελεστής πιστότητας, εταιρικής εικόνας και θετικών αποτελεσμάτων.  

Η σπουδαιότητα της Ελληνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ενώ την εκδήλωση θα τιμήσει ως επίσημη ομιλήτρια και η Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κα  Λούκα Κατσέλη.

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης