Τελευταία Νέα
Προϊοντικά

Προϊόντα "Νέας Εποχής" από την Εμπορική Credicom

tags :
Προϊόντα
Η Εμπορική Credicom γνωστοποιεί ότι με ισχυρή πολιτική και στρατηγικά σχέδια για το μέλλον, μπαίνει δυναμικά στην αγορά καταναλωτικών δανείων με προϊόντα «Νέας Εποχής» και επιτόκια χορηγήσεων από 9%.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η γκάμα προϊόντων της θυγατρικής εταιρίας του ευρύτερου Ομίλου της Credit Agricole, προσφέρει στον Έλληνα καταναλωτή προσωπικά δάνεια με επιτόκια από 9% αλλά και τα χαμηλότερα έξοδα της αγοράς, καθώς και την πολυχρηστική πιστωτική κάρτα Credicom Visa με επίσης το χαμηλότερο επιτόκιο καρτών 14% και δωρεάν συνδρομή για πάντα.
Όπως επισημαίνεται, η «Νέα Εποχή» για την Εμπορική Credicom χαρακτηρίζεται μοναδικά και από τους εναλλακτικούς δωρεάν τρόπους μηνιαίας ή άλλως συμφωνηθείσας αποπληρωμής των οφειλών του Πελάτη, ανάλογα με την ευκινησία του, στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας που έκανε την Εμπορική Credicom να ξεχωρίζει ήδη, από τα πρώτα πέντε χρόνια λειτουργίας της.
Συγκεκριμένα, ο Πελάτης έχει πρόσβαση τόσο σε ό,τι αφορά στην on-line αίτησή του για όποιο από τα διατιθέμενα προϊόντα μέσω του www.credicom.gr ή του υψηλής τεχνολογίας Τηλεφωνικού Κέντρου στο 210-9396500, όσο και στο να εξοφλεί τις οφειλές του:
* Μέσω καταβολής/κατάθεσης μετρητών σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Εμπορικής Τράπεζας
* Μέσω πάγιας εντολής-εξουσιοδότησης χρέωσης αποταμιευτικού λογαριασμού της Εμπορικής Τράπεζας
* Σε όλα τα ATMs του δικτύου της Εμπορικής Τράπεζας με κατάθεση μετρητών ή με χρέωση συνδεδεμένου λογαριασμού (η πληρωμή δανείου μπορεί να πραγματοποιείται και μέσω πιστωτικής κάρτας εάν αυτή έχει εκδοθεί μαζί με το δάνειο)
* Σε Τράπεζα της επιλογής του εφόσον αυτή συμμετέχει στην υπηρεσία Dias Debit
* Μέσω καταβολής μετρητών σε οποιοδήποτε κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. με το ειδικό κουπόνι ταχυπληρωμής
Τα στελέχη της Εμπορικής Credicom τονίζουν καταρχήν την ανάγκη της αγοράς για μία Τράπεζα που δύναται να προσφέρει προνομιακά προϊόντα χορηγήσεων, σε συνδυασμό με εναλλακτικές ηλεκτρονικές λύσεις επικοινωνίας -που τους προσφέρει η Εμπορική Credicom- αλλά και την ανάγκη των πελατών να ακούσουν μία γλώσσα που θα την καταλάβουν και θα την ασπαστούν: τη γλώσσα μιας νέας γενιάς από μία Τράπεζα που μπορεί να κοιτάει μόνο μπροστά και μακριά.

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης