Στα 1,68 εκατ. ευρώ μειώθηκε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Μοχλός Α.Ε. το πρώτο εξάμηνο του 2012 από 13,59 εκατ. ευρώ που ήταν το αντίστοιχο εξάμηνο του 2011, ενώ ο κύκλος εργασιών σε εταιρικό επίπεδο διαμορφώθηκε σε 2,57 εκατ. ευρώ έναντι 8,50 εκατ. ευρώ.
Τα λειτουργικά αποτελέσματα σε επίπεδο Ομίλου - EBITDA - διαμορφώθηκαν ζημιογόνα στα 2,32 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 288 χιλ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο 2011, ενώ σε εταιρικό επίπεδο ήταν επίσης ζημιογόνα και ανήλθαν σε 1,66 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 856 χιλ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2011.
Το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων σε επίπεδο Ομίλου διαμορφώθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2012 σε 68,74 εκατ. ευρώ έναντι 70,6 εκατ. ευρώ της 30/6/2011. Εν τω μεταξύ, το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του Ομίλου στο τέλος της χρήσης 2011 ανερχόταν σε 120,78 εκατ. ευρώ.
Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του Ομίλου της ΜΟΧΛΟΣ στο τέλος της χρήσης 2011 ανερχόταν σε € 120,78 εκατ.
Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση εξακολουθεί να επηρεάζει τα αποτελέσματα του Ομίλου, δεδομένου ότι ο κατασκευαστικός κλάδος που δραστηριοποιούνται οι εταιρείες του ομίλου, έχουν πληγεί περισσότερο από άλλους κλάδους. Στο πλαίσιο αυτό η Διοίκηση του Ομίλου, εντείνει τις προσπάθειές της για την ανάληψη δημοσίων έργων στον κατασκευαστικό τομέα πέραν αυτών που έχει ήδη αναλάβει, ως ακολούθως :
η κοινοπραξία «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε.» υπέγραψε με την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. τη σύμβαση κατασκευής του έργου «ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΚΟΖΑΝΗ – ΦΛΩΡΙΝΑ – ΝΙΚΗ: ΤΜΗΜΑ ΦΛΩΡΙΝΑ – ΝΙΚΗ (50.3)» με συνολικό προϋπολογισμό σύμβασης €54,459,286 πλέον Φ.Π.Α. Η συμμετοχή της ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. στην κατασκευή του έργου είναι 50%.υπεγράφη η σύμβαση του έργου «Κατασκευή αυτοκινητοδρόμου με τα σύνοδα του έργα στο τμήμα: Νέα κοίτη Σπερχειού - τέλος Α.Κ. Ροδίτσας του άξονα Π.Α.Θ.Ε. » με συνολικό προϋπολογισμό σύμβασης €41,788,617 πλέον Φ.Π.Α. Η συμμετοχή της ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. στην κατασκευή του έργου είναι 100%.υπεγράφη η σύμβαση του έργου «Διευθέτηση ρέματος Εσχατιάς - τμήμα 1ο (από πλατεία Ιλίου έως συμβολή αγωγού Ευπυρίδων)» μέσω της κοινοπραξίας «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε.- ΙΝΤΡΑΚΑΤ Α.Ε.» με συνολικό προϋπολογισμό σύμβασης €59,162,873 πλέον Φ.Π.Α. Η συμμετοχή της ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. στην κατασκευή του έργου είναι 25%.υπεγράφη με τη Ρουμανική Εθνική Εταιρεία Αυτοκινητοδρόμων και Εθνικών Οδών η σύμβαση κατασκευής του έργου «Ανακατασκευή Ε.Ο.56, Κραϊόβα – Καλαφάτ, ΧΛΜ. 0+000 – ΧΛΜ. 84+020, Συμβάσεις 5R15 και 5R16 / Τμήμα 2: Σύμβαση 5R16, Ε.Ο.56 Γκαλίτσεα Μάρε – Καλαφάτ, ΧΛΜ. 47+000 – ΧΛΜ. 84+020», αξίας RON 81.947.643,47 πλέον αναθεώρησης και Φ.Π.Α. (ισόποσο σε EUR 17.915.969,28, σύμφωνα με την ισοτιμία της Εθνικής Τράπεζας της Ρουμανίας κατά την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης).
www.bankingnews.gr
Το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων σε επίπεδο Ομίλου διαμορφώθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2012 σε 68,74 εκατ. ευρώ έναντι 70,6 εκατ. ευρώ της 30/6/2011. Εν τω μεταξύ, το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του Ομίλου στο τέλος της χρήσης 2011 ανερχόταν σε 120,78 εκατ. ευρώ.
Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του Ομίλου της ΜΟΧΛΟΣ στο τέλος της χρήσης 2011 ανερχόταν σε € 120,78 εκατ.
Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση εξακολουθεί να επηρεάζει τα αποτελέσματα του Ομίλου, δεδομένου ότι ο κατασκευαστικός κλάδος που δραστηριοποιούνται οι εταιρείες του ομίλου, έχουν πληγεί περισσότερο από άλλους κλάδους. Στο πλαίσιο αυτό η Διοίκηση του Ομίλου, εντείνει τις προσπάθειές της για την ανάληψη δημοσίων έργων στον κατασκευαστικό τομέα πέραν αυτών που έχει ήδη αναλάβει, ως ακολούθως :
η κοινοπραξία «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε.» υπέγραψε με την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. τη σύμβαση κατασκευής του έργου «ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΚΟΖΑΝΗ – ΦΛΩΡΙΝΑ – ΝΙΚΗ: ΤΜΗΜΑ ΦΛΩΡΙΝΑ – ΝΙΚΗ (50.3)» με συνολικό προϋπολογισμό σύμβασης €54,459,286 πλέον Φ.Π.Α. Η συμμετοχή της ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. στην κατασκευή του έργου είναι 50%.υπεγράφη η σύμβαση του έργου «Κατασκευή αυτοκινητοδρόμου με τα σύνοδα του έργα στο τμήμα: Νέα κοίτη Σπερχειού - τέλος Α.Κ. Ροδίτσας του άξονα Π.Α.Θ.Ε. » με συνολικό προϋπολογισμό σύμβασης €41,788,617 πλέον Φ.Π.Α. Η συμμετοχή της ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. στην κατασκευή του έργου είναι 100%.υπεγράφη η σύμβαση του έργου «Διευθέτηση ρέματος Εσχατιάς - τμήμα 1ο (από πλατεία Ιλίου έως συμβολή αγωγού Ευπυρίδων)» μέσω της κοινοπραξίας «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε.- ΙΝΤΡΑΚΑΤ Α.Ε.» με συνολικό προϋπολογισμό σύμβασης €59,162,873 πλέον Φ.Π.Α. Η συμμετοχή της ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. στην κατασκευή του έργου είναι 25%.υπεγράφη με τη Ρουμανική Εθνική Εταιρεία Αυτοκινητοδρόμων και Εθνικών Οδών η σύμβαση κατασκευής του έργου «Ανακατασκευή Ε.Ο.56, Κραϊόβα – Καλαφάτ, ΧΛΜ. 0+000 – ΧΛΜ. 84+020, Συμβάσεις 5R15 και 5R16 / Τμήμα 2: Σύμβαση 5R16, Ε.Ο.56 Γκαλίτσεα Μάρε – Καλαφάτ, ΧΛΜ. 47+000 – ΧΛΜ. 84+020», αξίας RON 81.947.643,47 πλέον αναθεώρησης και Φ.Π.Α. (ισόποσο σε EUR 17.915.969,28, σύμφωνα με την ισοτιμία της Εθνικής Τράπεζας της Ρουμανίας κατά την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών