γράφει : ΜΑΡΙΝΑ ΦΟΥΝΤΑ
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ έχει τίτλο: «Όταν η αγορά στεγνώνει, υπάρχουν κάποιοι που μπορούν να σου δώσουν τη ρευστότητα που χρειάζεσαι!».
Στόχος της καμπάνιας είναι αφενός, η ενημέρωση του κοινού για την πρόθεση της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ να στηρίξει το όραμα ανάπτυξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αφετέρου, η επικοινωνία της κυπριακής καταγωγής της, με αλλά λόγια, να υπενθυμίσει στο κοινό ότι το Δίκτυο καταστημάτων της στην Ελλάδα αποτελεί Μέλος του Ομίλου της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ της Κύπρου.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, μέσω της ενισχυμένης κεφαλαιακής της επάρκειας, καθώς και της υγιούς ρευστότητάς της, διαφοροποιείται, στέκεται δίπλα στους πελάτες της και τους προσφέρει λύσεις με τα ευέλικτα χρηματοοικονομικά της προϊόντα, σύμφωνα με την εκάστοτε δανειοδοτική της πολιτική.
Η νέα καμπάνια άρχισε στις 23 Μαρτίου 2012 και περιλαμβάνει τηλεοπτική διαφήμιση σε πανελλαδικά τηλεοπτικά κανάλια, έντυπη, ραδιοφωνική και υπαίθρια διαφήμιση στις πόλεις των Ιωαννίνων, της Πάτρας, της Λάρισας και των Χανίων, καθώς και εντυποδιανομή σε επιχειρήσεις των παραπάνω πόλεων.
www.bankingnews.gr
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, μέσω της ενισχυμένης κεφαλαιακής της επάρκειας, καθώς και της υγιούς ρευστότητάς της, διαφοροποιείται, στέκεται δίπλα στους πελάτες της και τους προσφέρει λύσεις με τα ευέλικτα χρηματοοικονομικά της προϊόντα, σύμφωνα με την εκάστοτε δανειοδοτική της πολιτική.
Η νέα καμπάνια άρχισε στις 23 Μαρτίου 2012 και περιλαμβάνει τηλεοπτική διαφήμιση σε πανελλαδικά τηλεοπτικά κανάλια, έντυπη, ραδιοφωνική και υπαίθρια διαφήμιση στις πόλεις των Ιωαννίνων, της Πάτρας, της Λάρισας και των Χανίων, καθώς και εντυποδιανομή σε επιχειρήσεις των παραπάνω πόλεων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών