γράφει : ΜΑΡΙΝΑ ΦΟΥΝΤΑ
"Η Ελλάδα αξίζει πολλά περισσότερα από την εικόνα που αυτή τη στιγμή της χρεώνουν", τόνισε στη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση της πρωτοβουλίας «THIS IS GREECE» της Εμπορικής Τράπεζας για τη στήριξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας ο CEO της τράπεζας, A. Strub.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Strub, υπάρχει μια άλλη πλευρά της Ελλάδας που διαφέρει από τα στερεότυπα που διαμορφώνουν οι αρνητικές επικρίσεις, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό της χώρας.
- Όταν άλλοι επικρίνουν τη χώρα για τη χαμηλή παραγωγικότητά της, εμείς βλέπουμε την πλευρά της Ελλάδας με τους έξυπνους και σκληρά εργαζόμενους επιχειρηματίες, οι οποίοι παλεύουν για ανάπτυξη.
- Όταν άλλοι μιλούν για διευρυμένη φοροδιαφυγή, εμείς βλέπουμε και την Ελλάδα των επαγγελματιών που είναι συνεπείς στις φορολογικές τους υποχρεώσεις.
- Όταν άλλοι μιλούν για περιορισμένη ανταγωνιστικότητα, εμείς βλέπουμε μια πλευρά της Ελλάδας με καινοτόμες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δημιουργούν θέσεις εργασίας, ακόμη και κάτω από τις σημερινές αντίξοες συνθήκες.
- Όταν άλλοι μιλούν για συρρικνωμένη, κοντόφθαλμη οικονομία, εμείς βλέπουμε την άλλη πλευρά της Ελλάδας που έχει να επιδείξει εξωστρεφείς εταιρείες που προσθέτουν αξία στους πόρους της χώρας και συνεισφέρουν στο ΑΕΠ της.
Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Strub τόνισε ότι ότι αυτή είναι μία Ελλάδα που αξίζει να την προσέξουμε, είναι μία Ελλάδα που τώρα περισσότερο από ποτέ χρειάζεται να αναδειχθεί.
"Έχοντας υπάρξει μάρτυρες όλων των παραπάνω, η Εμπορική Τράπεζα δε θα μπορούσε να μείνει αδρανής. Δε θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε το θεσμικό μας ρόλο ως Τράπεζα και να μην στηρίξουμε την ελληνική οικονομία με όλες μας τις δυνάμεις", σχολίασε ο CEO της τράπεζας.
Σύμφωνα με τον κ. Strub, η πρωτοβουλία «THIS IS GREECE» πρεσβεύει την καλή επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, στοχεύει στη συγκέντρωση ισχυρών παραδειγμάτων της σκληρά εργαζομένης Ελλάδας και στην προώθησή τους στον κόσμο. Είναι μία πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενεργοποίηση όλων των υγιών μελών της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας στο να αναγνωρίσουν τη θετική πλευρά αυτής της χώρας και να την προωθήσουν με όλες τους τις δυνάμεις.
Ο κ. Strub παραδέχθηκε ότι τα τελευταία δύο χρόνια η Ελλάδα βρίσκεται σε μεγάλη αναταραχή λόγω της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα. Η κατάσταση αυτή έχει επιφέρει μια χιονοστιβάδα επικρίσεων που βλάπτουν την εικόνα της Ελλάδας. Δεν περνάει ούτε μία ημέρα χωρίς αρνητικά σχόλια, χωρίς στατιστικά στοιχεία που αμφισβητούν την απόδοση της χώρας και την ικανότητά της να αντιστρέψει το κλίμα και να ξεπεράσει την κρίση. Αυτή ακριβώς η κριτική που υφίσταται η χώρα έχει δημιουργήσει μία ακόμη κρίση, που είναι πιο σημαντική από την οικονομική κρίση. Έχει επιφέρει κρίση αξιοπιστίας της χώρας.
Τα προβλήματα είναι όντως υπαρκτά, συνέχισε ο κ. Strub, και η χώρα βιώνει τις δυσάρεστες επιπτώσεις μιας σειράς μέτρων για την ανάκαμψή της. Και πρόσθεσε "Για εμάς στην Εμπορική Τράπεζα και στον Όμιλο της Crédit Agricole, η πρωτοβουλία «THIS IS GREECE» αποτελεί ένα σημαντικό μέρος μιας σειράς ενεργειών που αποδεικνύουν την έμπρακτη στήριξή μας στην οικονομία αυτής της χώρας. Θα ήθελα να σας θυμίσω ότι η Crédit Agricole, ως δυναμικός υποστηρικτής των δυνατοτήτων της Ελλάδας, προχώρησε σε μια από τις μεγαλύτερες άμεσες ξένες επενδύσεις που έγιναν στη χώρα, με την εξαγορά της Εμπορικής Τράπεζας. Πρόκειται για μια επένδυση που υποστηρίχθηκε ενεργά όλα αυτά τα χρόνια με δύο διαδοχικές αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου που βασίστηκαν στις προοπτικές της χώρας".
Παράλληλα, η Εμπορική, πρόσθεσε ο κ. Strub, έλαβε τη στρατηγική απόφαση να σταθεί στο πλευρό της οικονομίας, ως δυναμικός σύμμαχος, παρέχοντας χρηματοδότηση στα ελληνικά νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, η Εμπορική και θέλει και μπορεί να προσφέρει ουσιαστική ρευστότητα στις εγχώριες επιχειρήσεις, βοηθώντας τις να ξεπεράσουν την κρίση και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες ανάπτυξής τους.
Ακόμη και τώρα που η ρευστότητα στην αγορά είναι περιορισμένη, η Εμπορική αποφάσισε να κυκλοφορήσει μία σειρά προϊόντων χρηματοδότησης για επιχειρήσεις, που παρέχουν ισχυρές εναλλακτικές λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων και των επαγγελματιών που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας της Ελλάδας.
Αρχικά, χορήγησε την ανάπτυξη ενός διαδικτυακού blog που θα φιλοξενήσει την όλη πρωτοβουλία και θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τη συλλογή και την προώθηση όλων των παραδειγμάτων καλής επιχειρηματικότητας, φωτίζοντας την πλευρά μιας Ελλάδας, όπου αρκετά πράγματα γίνονται με τον σωστό τρόπο.
Πιστεύοντας εμπράκτως στη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργήσαμε έναν ιστοχώρο, συνεχίζει ο κ. Strub, όπου ο καθένας μπορεί να ταυτιστεί με τον σκοπό μας και να ενισχύσει την πρωτοβουλία μας με ένα δικό του παράδειγμα της σκληρά εργαζόμενης, αξιόπιστης Ελλάδας.
Κατά δεύτερον, η Εμπορική χορήγησε τη δημιουργία μιας ταινίας για την προώθηση της πρωτοβουλίας της, μέσω αληθινών παραδειγμάτων ελληνικών επιχειρήσεων και Ελλήνων επιχειρηματιών που εκπροσωπούν μια Ελλάδα στην οποία αξίζει κανείς να επενδύσει.
Για να δημιουργηθεί η ταινία, επιλέχθηκαν 15 επιχειρήσεις και η Εμπορική κάλεσε τους ανθρώπους που τις διοικούν να μοιραστούν την εμπειρία τους, την επιχειρηματική τους μεθοδολογία, την ικανότητά τους να ξεπερνούν τις αντίξοες συνθήκες και να επιδιώκουν τη συνεχή ανάπτυξη. Η ταινία θα δοθεί σε όλους τους οργανισμούς και τις ενώσεις, καθώς και σε επίσημους φορείς που συμμετέχουν ενεργά στην προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων και της ελληνικής οικονομίας.
Τέλος, η ταινία θα αναρτηθεί στο διαδικτυακό blog της πρωτοβουλίας, προσκαλώντας την προβολή περισσότερων ακόμα παραδειγμάτων καλών πρακτικών που θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν οι επισκέπτες του blog.
Όπως επίσης ανέφερε ο κ. Strub, η Ελλάδα αναμφίβολα βιώνει μια πολύ δύσκολη περίοδο και η ανάκαμψή της δεν θα είναι εύκολη. Ωστόσο, τα αρνητικά στερεότυπα που έχουν αναδυθεί εν μέσω της κρίσης, δεν αντανακλούν πλήρως την πραγματικότητα της ελληνικής οικονομίας. "Εμείς στην Εμπορική Τράπεζα και τον Όμιλο της Crédit Agricole πιστεύουμε ακράδαντα ότι η ελληνική επιχειρηματική κοινότητα αξίζει μια ευκαιρία ανάκαμψης. Πρόθεσή μας είναι να κάνουμε τη δυναμική αρχή ενός καλού σκοπού. Χρειάζεται όλοι να αγκαλιάσετε αυτόν τον σκοπό", κατέληξε.
www.bankingnews.gr
- Όταν άλλοι επικρίνουν τη χώρα για τη χαμηλή παραγωγικότητά της, εμείς βλέπουμε την πλευρά της Ελλάδας με τους έξυπνους και σκληρά εργαζόμενους επιχειρηματίες, οι οποίοι παλεύουν για ανάπτυξη.
- Όταν άλλοι μιλούν για διευρυμένη φοροδιαφυγή, εμείς βλέπουμε και την Ελλάδα των επαγγελματιών που είναι συνεπείς στις φορολογικές τους υποχρεώσεις.
- Όταν άλλοι μιλούν για περιορισμένη ανταγωνιστικότητα, εμείς βλέπουμε μια πλευρά της Ελλάδας με καινοτόμες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δημιουργούν θέσεις εργασίας, ακόμη και κάτω από τις σημερινές αντίξοες συνθήκες.
- Όταν άλλοι μιλούν για συρρικνωμένη, κοντόφθαλμη οικονομία, εμείς βλέπουμε την άλλη πλευρά της Ελλάδας που έχει να επιδείξει εξωστρεφείς εταιρείες που προσθέτουν αξία στους πόρους της χώρας και συνεισφέρουν στο ΑΕΠ της.
Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Strub τόνισε ότι ότι αυτή είναι μία Ελλάδα που αξίζει να την προσέξουμε, είναι μία Ελλάδα που τώρα περισσότερο από ποτέ χρειάζεται να αναδειχθεί.
"Έχοντας υπάρξει μάρτυρες όλων των παραπάνω, η Εμπορική Τράπεζα δε θα μπορούσε να μείνει αδρανής. Δε θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε το θεσμικό μας ρόλο ως Τράπεζα και να μην στηρίξουμε την ελληνική οικονομία με όλες μας τις δυνάμεις", σχολίασε ο CEO της τράπεζας.
Σύμφωνα με τον κ. Strub, η πρωτοβουλία «THIS IS GREECE» πρεσβεύει την καλή επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, στοχεύει στη συγκέντρωση ισχυρών παραδειγμάτων της σκληρά εργαζομένης Ελλάδας και στην προώθησή τους στον κόσμο. Είναι μία πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενεργοποίηση όλων των υγιών μελών της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας στο να αναγνωρίσουν τη θετική πλευρά αυτής της χώρας και να την προωθήσουν με όλες τους τις δυνάμεις.
Ο κ. Strub παραδέχθηκε ότι τα τελευταία δύο χρόνια η Ελλάδα βρίσκεται σε μεγάλη αναταραχή λόγω της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα. Η κατάσταση αυτή έχει επιφέρει μια χιονοστιβάδα επικρίσεων που βλάπτουν την εικόνα της Ελλάδας. Δεν περνάει ούτε μία ημέρα χωρίς αρνητικά σχόλια, χωρίς στατιστικά στοιχεία που αμφισβητούν την απόδοση της χώρας και την ικανότητά της να αντιστρέψει το κλίμα και να ξεπεράσει την κρίση. Αυτή ακριβώς η κριτική που υφίσταται η χώρα έχει δημιουργήσει μία ακόμη κρίση, που είναι πιο σημαντική από την οικονομική κρίση. Έχει επιφέρει κρίση αξιοπιστίας της χώρας.
Τα προβλήματα είναι όντως υπαρκτά, συνέχισε ο κ. Strub, και η χώρα βιώνει τις δυσάρεστες επιπτώσεις μιας σειράς μέτρων για την ανάκαμψή της. Και πρόσθεσε "Για εμάς στην Εμπορική Τράπεζα και στον Όμιλο της Crédit Agricole, η πρωτοβουλία «THIS IS GREECE» αποτελεί ένα σημαντικό μέρος μιας σειράς ενεργειών που αποδεικνύουν την έμπρακτη στήριξή μας στην οικονομία αυτής της χώρας. Θα ήθελα να σας θυμίσω ότι η Crédit Agricole, ως δυναμικός υποστηρικτής των δυνατοτήτων της Ελλάδας, προχώρησε σε μια από τις μεγαλύτερες άμεσες ξένες επενδύσεις που έγιναν στη χώρα, με την εξαγορά της Εμπορικής Τράπεζας. Πρόκειται για μια επένδυση που υποστηρίχθηκε ενεργά όλα αυτά τα χρόνια με δύο διαδοχικές αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου που βασίστηκαν στις προοπτικές της χώρας".
Παράλληλα, η Εμπορική, πρόσθεσε ο κ. Strub, έλαβε τη στρατηγική απόφαση να σταθεί στο πλευρό της οικονομίας, ως δυναμικός σύμμαχος, παρέχοντας χρηματοδότηση στα ελληνικά νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, η Εμπορική και θέλει και μπορεί να προσφέρει ουσιαστική ρευστότητα στις εγχώριες επιχειρήσεις, βοηθώντας τις να ξεπεράσουν την κρίση και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες ανάπτυξής τους.
Ακόμη και τώρα που η ρευστότητα στην αγορά είναι περιορισμένη, η Εμπορική αποφάσισε να κυκλοφορήσει μία σειρά προϊόντων χρηματοδότησης για επιχειρήσεις, που παρέχουν ισχυρές εναλλακτικές λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων και των επαγγελματιών που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας της Ελλάδας.
Αρχικά, χορήγησε την ανάπτυξη ενός διαδικτυακού blog που θα φιλοξενήσει την όλη πρωτοβουλία και θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τη συλλογή και την προώθηση όλων των παραδειγμάτων καλής επιχειρηματικότητας, φωτίζοντας την πλευρά μιας Ελλάδας, όπου αρκετά πράγματα γίνονται με τον σωστό τρόπο.
Πιστεύοντας εμπράκτως στη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργήσαμε έναν ιστοχώρο, συνεχίζει ο κ. Strub, όπου ο καθένας μπορεί να ταυτιστεί με τον σκοπό μας και να ενισχύσει την πρωτοβουλία μας με ένα δικό του παράδειγμα της σκληρά εργαζόμενης, αξιόπιστης Ελλάδας.
Κατά δεύτερον, η Εμπορική χορήγησε τη δημιουργία μιας ταινίας για την προώθηση της πρωτοβουλίας της, μέσω αληθινών παραδειγμάτων ελληνικών επιχειρήσεων και Ελλήνων επιχειρηματιών που εκπροσωπούν μια Ελλάδα στην οποία αξίζει κανείς να επενδύσει.
Για να δημιουργηθεί η ταινία, επιλέχθηκαν 15 επιχειρήσεις και η Εμπορική κάλεσε τους ανθρώπους που τις διοικούν να μοιραστούν την εμπειρία τους, την επιχειρηματική τους μεθοδολογία, την ικανότητά τους να ξεπερνούν τις αντίξοες συνθήκες και να επιδιώκουν τη συνεχή ανάπτυξη. Η ταινία θα δοθεί σε όλους τους οργανισμούς και τις ενώσεις, καθώς και σε επίσημους φορείς που συμμετέχουν ενεργά στην προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων και της ελληνικής οικονομίας.
Τέλος, η ταινία θα αναρτηθεί στο διαδικτυακό blog της πρωτοβουλίας, προσκαλώντας την προβολή περισσότερων ακόμα παραδειγμάτων καλών πρακτικών που θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν οι επισκέπτες του blog.
Όπως επίσης ανέφερε ο κ. Strub, η Ελλάδα αναμφίβολα βιώνει μια πολύ δύσκολη περίοδο και η ανάκαμψή της δεν θα είναι εύκολη. Ωστόσο, τα αρνητικά στερεότυπα που έχουν αναδυθεί εν μέσω της κρίσης, δεν αντανακλούν πλήρως την πραγματικότητα της ελληνικής οικονομίας. "Εμείς στην Εμπορική Τράπεζα και τον Όμιλο της Crédit Agricole πιστεύουμε ακράδαντα ότι η ελληνική επιχειρηματική κοινότητα αξίζει μια ευκαιρία ανάκαμψης. Πρόθεσή μας είναι να κάνουμε τη δυναμική αρχή ενός καλού σκοπού. Χρειάζεται όλοι να αγκαλιάσετε αυτόν τον σκοπό", κατέληξε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών